2.4.2009 23:05
3.4.2009 0:16
4.4.2009 14:20
4.4.2009 14:47
4.4.2009 15:06
4.4.2009 15:35
4.4.2009 18:26
4.4.2009 18:56
Jay_|P kirjoitti:Joo jos nelari niin ehottomasti 450. Ei se nyt niin suuri ero ole, ihan yhtä hienosti puolikkaalla kakstahilla pystyy ajaan pienil kierroksil. Tiedä sitten minkälaiseen kylänkiertoon toi tulisi, jos enimmäkseen katukäyttöön niin puolikas nelari on aika huono vaihtoehto.
4.4.2009 19:39
4.4.2009 19:48
paapeli kirjoitti:"Kilometrejä tulisi melko paljon ja ne koostuisivat pääosin juuri kylillä pärräämisestä ja poluilta vähän vähemmän. " Ei kylille mikään noista luetelluista pyöristä.
4.4.2009 19:51
4.4.2009 20:38
Ranpo kirjoitti:Paljon haluisit huoltaa sitä pärrää sitte? Esim Suzuki DRZ400 ei tarvi koko ajan huoltaa. Kun taas Yamaha WR450f tarvii enemmän sitten.
4.4.2009 20:40
eetuli kirjoitti:jos siinä alle 400e pysyis kesän huollot ja taitoa löytyy itseltä joten aina ei pidä huoltoon viedä. Saako mitään hondan 250cc rekisteriin?
4.4.2009 20:49
eetuli kirjoitti:Ranpo kirjoitti:Paljon haluisit huoltaa sitä pärrää sitte? Esim Suzuki DRZ400 ei tarvi koko ajan huoltaa. Kun taas Yamaha WR450f tarvii enemmän sitten.
jos siinä alle 400e pysyis kesän huollot ja taitoa löytyy itseltä joten aina ei pidä huoltoon viedä. Saako mitään hondan 250cc rekisteriin?
5.4.2009 0:13
Jay_|P kirjoitti:Jos tulee kilometrejä tielläkin niin valitsisin vajaatahdin nelarin sijasta sen takia että nelariin rupee uppoon rahaa huoltoihin aika paljon ja tiheempään tahtiin kuin kakstahtiin. Ei se 2tahtikaan ikiliikkuja ole mutta rahasummat on aika erilaiset kun puhutaan koneen osista.