Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
26.2.2007 11:32
Hondapoika kirjoitti:Miksikäs nuo recreatinoal:in sivut ei toimi?
http://216.37.204.206/wps/Honda_OEM/HondaDB.asp
tai
http://216.37.204.206/recreationalnetwo ... ondaDB.asp
Jompikumpi toimii aina, sama sivusto mutta en tiedä miksi he vaihtelevat osoitetta.
26.2.2007 18:08
Kuinkahan paljon bensassa pitää ollaa liikaa öljyä että tulppa menee silleen tukkoon että ei anna enää kunnon kipinää..?
27.2.2007 18:39
Aika paljon pitää olla, kaasarin säädöillä saa todella helposti rikki.
27.2.2007 19:39
HoLe kirjoitti:Onko puristukset tallella? Jos entinen omistaja ei tiennyt milloin mäntä on vaihdettu, niin kyllä se kannattaa vaihtaa.
puristukset tuntuvat kyllä aika vähäisiltä, mutta kun jokunen ajotunti sitten katsoin pakoaukosta niin sylinteri ja mäntä näytti olevan ihan kunnossa..
28.2.2007 11:21
Sopiiko -85 vuosimallin 125CR:ään uudemman mallin takaiskari?
1985 vuosimallissa on ulkoinen iskarin nestesäiliö ja uudemmissa se on poikittain iskarin yläpäässä.
"Mökkicrossista" on iskari poikki ja noita vanhempia iskareita ei meinaa löytyä mistään. Jos jollain on hyviä ideoita, mistä löytäisi sopivan takaiskarin, niin kerro tänne tai laita meiliä
jayjay@suomi24.fi
28.2.2007 11:55
Ku saattaapi olla että meni kahet öljyt bensan sekaa ja vähä ylimäärästäki voi olla eli jotai ~7% bensaa saattaa olla ja meni tulppa sitte rikki. Pitkästä aikaa ku laitoin tuota CRrää käyntii. vähän aikaa kävi mutta sitte sammu ja tulppa oli ihan märkä. vasta säädetty kaasari talvisäätöihinsä ihan liikkeessä. sen jälkee ei oo ajettu.
28.2.2007 11:56
Paljonko sen ilmaruuvin (eikö se ole ilmaruuvi ku pyörittelee sitä imua?) pitäs olla vakiona auki -97 125 CRssä?
28.2.2007 20:29
emilio kirjoitti:nyt kävi silleen että kun olin ajelemassa niin korkeilla kierroksilla ei oikeen pelittänyt kunnolla, kierrokset ei tahtonu pysyy korkealla. kun sammutin, ei lähtenyt kun työntämällä käyntiin eikä pysy käynnissä matalilla kierroksilla.
entinen omistaja ei tiennyt koska mäntä oli viimeksi vaihdettu, niin onkohan nyt mäntä loppuunkulunut vai onko kyseessä jotain suurempaa?
enää ei lähde käyntiin ainakaan polkemalla.
polkemalla kun yrittää käynnistää niin ei edes lupaa (ennen lähti heti käyntiin) ja muutaman polkasun jälkeen pamahtaa seokset putkessa.. työntämällä lähtee käyntiin mutta booaa ja tuntuu aika vaisulle, sammuu matalilla kierroksilla.
mikä vikana?
28.2.2007 20:49
Ootko kattonu kaasariin?? Mulla kävi joskus niin, että tyhjäkäynti suutin meni tukkoon ja oireet oli just tollaset. Avaa siis kaasari ja putsaa kaikki suuttimet paineilmalla.
28.2.2007 20:52
Vaiha ny ekaks uus tulppa, mut kuulostais siltä, et ois aika tehä jo moottorillekkin remppaa.
28.2.2007 21:26
TheHanska kirjoitti:Paljonko sen ilmaruuvin (eikö se ole ilmaruuvi ku pyörittelee sitä imua?) pitäs olla vakiona auki -97 125 CRssä?
yleisin on se 1,5 kierrosta auki. Yks kunnon säätäjä sano, että tk suuttimen yks numero vastaa 3,5 kierrosta ilmaruuvia. Muistaakseni se oli näin, voi toki olla , että se olikin 3. Näin ainakin mikunin suuttimien jako menee.
28.2.2007 22:28
Oretna kirjoitti:Vaiha ny ekaks uus tulppa, mut kuulostais siltä, et ois aika tehä jo moottorillekkin remppaa.
tulppa on vaihettu, ei ollut siitäkiinni.. pitää avata sylinteri kun kerkiää ja katella sitten mikä on vikana..
1.3.2007 11:57
plank kirjoitti:TheHanska kirjoitti:Paljonko sen ilmaruuvin (eikö se ole ilmaruuvi ku pyörittelee sitä imua?) pitäs olla vakiona auki -97 125 CRssä?
yleisin on se 1,5 kierrosta auki. Yks kunnon säätäjä sano, että tk suuttimen yks numero vastaa 3,5 kierrosta ilmaruuvia. Muistaakseni se oli näin, voi toki olla , että se olikin 3. Näin ainakin mikunin suuttimien jako menee.
Jeps. Kiits
Nyt onki CR sitte taas osina tallissa
oli yrittäny leikata kiinni ku seiso kesällä aika pitkään enkä ollu öljyä laittany männälle :/
Katteetki maalauksessa ja kaikkea kivaa. jousen laakereita vaihtoon nii ei oo väljyyttä enää perässä ollenskaa
1.3.2007 14:02
nyt avasin sylkän niin oli leiponu kiinni, ei pahasti. miksköhän on leiponut kun pitäis saada tarpeeks öljyä (reilu3%) ja jäähdytysnesteetkin on niiku pitää. tulppa on sellai ruskea niinku pitääkin.. ?
1.3.2007 14:08
emilio kirjoitti:nyt avasin sylkän niin oli leiponu kiinni, ei pahasti. miksköhän on leiponut kun pitäis saada tarpeeks öljyä (reilu3%) ja jäähdytysnesteetkin on niiku pitää. tulppa on sellai ruskea niinku pitääkin.. ?
Ootko muistanut lämmittää koneen kunnolla ennen liikkeelle lähtöä? Näes, mäntä lämpenee huomattavasti nopeammin kuin sylinteri josta seuraa välyksien pienentyminen ja mahdollisesti kiinnileikkaaminen.