Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
29.3.2013 3:28
Eikai se ole väärin kirjoittaa faktaa pöytään jos näin todella on asiat olleet? Noo eipä siinä kaikki taitaa tietää mistä firmasta puhutaan.
Hieman kummastuttaa nettimotossa ko. firman ilmoitus hyväkuntoisesta kotarista joka nyt on siellä halvimpien joukossa ollut jo muistaakseni ainakin pari vuotta ellei kauemminkin
Ja tosiaan silikonikuorrutus on tämän rikollisen yleisin tuntomerkki.
30.3.2013 2:19
Linkut meinasin rasvata näin ennen kesäkauden alkua, mahtaako olla pahakin homma, tekemisen arvoinen se lienee kuitenkin. Kun ne ottaa auki ja rasvaa niin levähtääkö ne neulalaakerit sieltä käsiin? Toivon vain etteivät ole kovin hengessään ne pultit siellä.
Tulipa kauhisteltua oman, juuri ostetun pyörän jarrunesteitä tänään, varsinaista tummaa siirappia näytti olevan niin koostumuksensa kuin värinsä puolesta, onneksi tuli ne vilkaistua ja samalla vaihettua.
30.3.2013 13:33
Eihän tuo rasvaus paha homma ole, paitsi ehkä hieman hankalampi ja työläämpi jos ei ole rasvattu pitkään aikaan, niin että ovat päässeet ruostumaan.
Ei sitä neulojen irtoamista kannata pelätä, kunhan purkaa siististi ettei huku yhtään. Ite otan ainakin kaikki neulat suosiolla irti ja puhdistan ne pöydällä erikseen. Ja uudella vaseliinilla ne saa kivasti pysymään paikoillaan asennuksen yhteydessä.
http://www.youtube.com/watch?v=DqLMflrwsjs
31.3.2013 1:51
Jos on ruostuneet niin vaihtoon vaan, ei tuu hyvää enää. Ja stefat samalla.
Ite oon tykänny pitää satsin vanhoja laakereita tallessa varalla kun sieltä kuitenkin välillä se yks neula tippuu lattiialle ja hukkuu ja sitten harmittaa.
31.3.2013 13:59
Olihan noita näköjään joku joskus rasvaillut kun eivät varsinaisesti jumissa olleet, pöydällä ne kuitenkin käytin ja neula neulalta putsasin ja uudet vaseliinit sisään. Pientä kulumaa niissä oli, mutta kun eivät erityisen väljiltä tuntuneet (eikä olleet ruostuneet) niin takas vaan, nyt liikkuu entistä paremmin. Swingin laakereille tein vielä saman homman.
31.3.2013 14:08
Yleensä swingin laakerit kestää vähän pidempään kuin linkun laakerit. Ite vaihdoin just linkun laakerit ja putsasin swingistä kaikki neulat, pata padalla otin pienet ruosteet pois niistä holkeista niin avot taas mennään.
31.3.2013 17:32
Mites kottaraisesta lähtee iskarin yläpään laakeri irti?
3.4.2013 15:58
Siinä pitäs olla semmoset sokat, samanlaiset kun männässä. Otat ne pois ja lähtee sitten prässäämällä. Jos oikein muistan.
3.4.2013 17:29
Ei löytyny sokkia
Uskaltaako tuota vaan suoraan prässissa painaa ja toivoo ettei oo sokkia?
3.4.2013 17:46
Hassua koska ainakin tuossa räjäytyskuvassakin näyttäs olevan.
Sivu 11 osa numerolla 4. Oletan siis että on 2013 vuoden piikki exc. En nyt mene varmaks sanomaan mutta pitäs siinä olla muistaakseni vähintään toisella puolella
voin olla kyä ihan väärässä.
3.4.2013 19:04
Kyl ainakin alapään laakerissa on lukkorengas toisella puolella ellei kummallakin jos aivan väärin muistan.
Tai jos se on pomppinu helvettiin tai unohdettu laittaa joskus, ken tietää. Ei siinä mitään muutakaan pitäs olla edessä jos ei kerta selvästi näy. Ja sokkahan vaan vääntyy ja tulee ulos jos väkisin painat, ei siinä mikään muu kaiketi hajoa.
3.4.2013 21:03
No hmm joo enpä ajatellut kattoa räjäytyskuvia..
Mutta. Kun ei lähde noi holkitkaan pois? Vien huomenna kouluun iskarin ja ihmettelen siellä osaavan maikan kanssa.
4.4.2013 13:00
Ne holkit ja stefathan lähtee ihan vetämällä pois.
Vähän sitä hellyyttä kehiin niin lähtee
8.4.2013 14:30
Piikkisen kx:n sylinteri pitäs tyhjätä,mutta pakoaukonsäätimen akseli johon laipat kiinnittyy ei irtoa. Apuja?
8.4.2013 14:41
lämpöä ja rakkautta ?