Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Re: enduro,mx,fmx videoita/kuvia
23.7.2012 14:53
Käyttäjä on poistanut videon?
23.7.2012 18:13
Joo jotain on nyt rikki tossa videossa. Olisiko hurja pituus syynä siihen että tulee toi herja?
23.7.2012 19:46
No voihan kakka. Esikatselukuvakin näkyy, mutta jostain syystä video ei toimi. Koitan ladata sen uudestaan joutuubiin. Kyllä sinne pitäis noin pitkätkin mahtua (unohdin sammuttaa kun tulin maaliin niin hetki ylimäärästä).
edit: tuossa:
27.7.2012 15:02
Karkkilan MXB 1 ja 2 erästä lyhyet pätkät
2.8.2012 13:29
Nyt on kunnon vetoa Kliimaksi kohta 1.30!
2.8.2012 16:07
aika sairaan huono säkä kyl pääs hondaki nauttimaan vähän vedestä
4.8.2012 19:17
tässä ottamiani kuvia hyvinkäältä tänään. nää kakipyöräiset on mulle lähes tuntematon kuvauskohde. en tiedä millaisia hyvät crossi-kuvat on mut tässä jotain.
http://www.youtube.com/watch?v=KnmMzb7t0Rw Minä ja serkkuni omatekoisella radalla. Emme aja koko rataa joten todellisuudessa pidempi. Minä sinisellä yzf:lla ja serkkuni cr250r. Huom emme ole paljoa ajaneet radalla.
5.8.2012 9:57
Näyttää olevan Yamahassa vielä orkkis pelti-stonga vielä kiinni
5.8.2012 16:38
Mitästä vaihtamaan ku tuollakin pärjää
6.8.2012 1:00
jammuyzf kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=KnmMzb7t0Rw Minä ja serkkuni omatekoisella radalla. Emme aja koko rataa joten todellisuudessa pidempi. Minä sinisellä yzf:lla ja serkkuni cr250r. Huom emme ole paljoa ajaneet radalla.
Kun pistät pelkästään noista osoitteista ton watch?v= jälkeen tulevan koodin (760JGOXUBrk) noiden Youtube tagien sisään niin saat videot näkymään oikein.