Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

1.5.2009 22:24

Ei kai niitä paljoa halvemmalla myydäkään? Omaan KTM:ään oli kanssa 150€.

2.5.2009 21:32

Jaahas nyt on namurat testattu mun 250 cr:ssä ja kalliiksi tuli :D Eka mäntä suli eilen 2h ajon jälkeen ,jonka luulin johtuneen säädöistä .Ja tänään rähähti toinen niistä ja kiertokanki heitti palat ulos kampikammion pohjasta ;) Molemmat lohkot meni palasiksi. Taidan siirtyä wisecoon takaisin vaikka vähän enemmän maksaakin. Eivät ole ainakaan ikinä menneet osiin.

2.5.2009 22:39

voi vittu!

3.5.2009 20:25

Mitä kiroo? =)

4.5.2009 9:16

jakke 1080 tarinalle! otti vaan pannuun toisen puolesta :D

4.5.2009 14:35

jakke 1080 kirjoitti:Jaahas nyt on namurat testattu mun 250 cr:ssä ja kalliiksi tuli :D Eka mäntä suli eilen 2h ajon jälkeen ,jonka luulin johtuneen säädöistä .Ja tänään rähähti toinen niistä ja kiertokanki heitti palat ulos kampikammion pohjasta ;) Molemmat lohkot meni palasiksi. Taidan siirtyä wisecoon takaisin vaikka vähän enemmän maksaakin. Eivät ole ainakaan ikinä menneet osiin.


Jotain muuta pielessä kuin männän merkki. Kakspuokissa kestää kyllä mäntä ku mäntä 2h, jos ei ole valuvikainen. Tsekkaa nakuttaako se vai onko sikalaihalla. Notta osta alkuperäinen mäntä tai vertexi niillä ajaa puolikkaalla varmaan sen +50h helposti.

4.5.2009 16:30

jakke 1080 kirjoitti:Jaahas nyt on namurat testattu mun 250 cr:ssä ja kalliiksi tuli :D Eka mäntä suli eilen 2h ajon jälkeen ,jonka luulin johtuneen säädöistä .Ja tänään rähähti toinen niistä ja kiertokanki heitti palat ulos kampikammion pohjasta ;) Molemmat lohkot meni palasiksi. Taidan siirtyä wisecoon takaisin vaikka vähän enemmän maksaakin. Eivät ole ainakaan ikinä menneet osiin.

kyl muaki potuttas. :(

4.5.2009 16:45

uijui kirjoitti:
Jotain muuta pielessä kuin männän merkki. Kakspuokissa kestää kyllä mäntä ku mäntä 2h, jos ei ole valuvikainen. Tsekkaa nakuttaako se vai onko sikalaihalla. Notta osta alkuperäinen mäntä tai vertexi niillä ajaa puolikkaalla varmaan sen +50h helposti.

Mulla taitaa olla ajotyylissä vikaa ;) Ei mulla wisecotkaan kestä kun max 60h .Ja kyllähän nuo männät saa mennäkkin(ei kumminkaan ihan 2h välein :) ) Ja kunhan ei lohkoja särkis. Se kun käy niin lujaa lompakon päälle.

4.5.2009 18:12

jakke 1080 kirjoitti:
uijui kirjoitti:
Jotain muuta pielessä kuin männän merkki. Kakspuokissa kestää kyllä mäntä ku mäntä 2h, jos ei ole valuvikainen. Tsekkaa nakuttaako se vai onko sikalaihalla. Notta osta alkuperäinen mäntä tai vertexi niillä ajaa puolikkaalla varmaan sen +50h helposti.

Mulla taitaa olla ajotyylissä vikaa ;) Ei mulla wisecotkaan kestä kun max 60h .Ja kyllähän nuo männät saa mennäkkin(ei kumminkaan ihan 2h välein :) ) Ja kunhan ei lohkoja särkis. Se kun käy niin lujaa lompakon päälle.


No jos et lämmitä vehkeitä tai ajat liian laihalla tai liian pienellä prosentilla/huonolla öljyllä niin kyllähän ne hajoaa. Mulla kestää mäntä sen 20h, jäärataa ja A-luokassa. Mopossa +12heppaa vakioon....

Tietty jos pytty on väljä mäntään, niin ei kestä ei. Mikä sen kangen hajotti?

4.5.2009 20:06

uijui, ihan mielenkiinnosta, mikä pyörä ja mitähän kaikkee on siihe laitettu?

4.5.2009 20:48

uijui kirjoitti:
No jos et lämmitä vehkeitä tai ajat liian laihalla tai liian pienellä prosentilla/huonolla öljyllä niin kyllähän ne hajoaa. Mulla kestää mäntä sen 20h, jäärataa ja A-luokassa. Mopossa +12heppaa vakioon....

Tietty jos pytty on väljä mäntään, niin ei kestä ei. Mikä sen kangen hajotti?

Ei kanki hajonnut vaan se tuuppasi männänpalat kammion pohjasta läpi ;)

5.5.2009 8:43

jakke 1080 kirjoitti:Jaahas nyt on namurat testattu mun 250 cr:ssä ja kalliiksi tuli :D Eka mäntä suli eilen 2h ajon jälkeen ,jonka luulin johtuneen säädöistä .Ja tänään rähähti toinen niistä ja kiertokanki heitti palat ulos kampikammion pohjasta ;) Molemmat lohkot meni palasiksi. Taidan siirtyä wisecoon takaisin vaikka vähän enemmän maksaakin. Eivät ole ainakaan ikinä menneet osiin.

velipoika laittoi samanlaiseen hondaan namuran kiinni ja tunnin ajon jälkeen se oli huonommassa kunnossa kuin vanha 40h ajettu alkuperäinen. onneksi katottiin ekan ajon jälkeen et miltä se näytti, muuten olis käyny varmaan samalla tavalla kun jakelle...

5.5.2009 9:29

jakke: raotas nyt vähän saloja mitä kannattaa viilata varsinkin jääradalle?

5.5.2009 20:36

Mistäs kannattaa mäntää lähtee osteleen kun vertex olis hakusessa? Piikki kx 2006 kyseessä.

5.5.2009 20:55

MaRsY kirjoitti:Mistäs kannattaa mäntää lähtee osteleen kun vertex olis hakusessa? Piikki kx 2006 kyseessä.


http://www.indy.fi/