Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.11.2009 16:31
Tähtää tulla budjetti vastaan yzärillä...
2.11.2009 17:35
niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
2.11.2009 17:46
yzäri_92 kirjoitti:Eikös tommosessa 80cc yz:etassaki/cr:rräs riitä tehot aika hyvin? eikös siinäki vajaa 30hp takanakilta ole.
kyllä se on ennemminki vajaa 20 kuin 30hv.. Varsinkin jossain vanhassa ruoskassa. Ite kallistuisin kyllä kiinanmopoon, turha tuhlata vähiä rahoja johonki kirjaimellisesti pommin varmaan rahareikään.
2.11.2009 18:21
yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
Joo tuota tuo yz mikä on tuossa linkissäs niin sen omisti ennen kun se taas meni oittiselle niin 96 syntyny pontso täältä rantasalmelta
Ja itse tuota kävin pari vuotta sitten oittisen pihassa koittamassa
2.11.2009 18:35
dtkx kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
Joo tuota tuo yz mikä on tuossa linkissäs niin sen omisti ennen kun se taas meni oittiselle niin 96 syntyny pontso täältä rantasalmelta
aijaa
missäs kuoseis oli? Ja jos sitä noin nuori on käyttäny ni tuski raiskattukaa?
2.11.2009 18:55
yzäri_92 kirjoitti:dtkx kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
aijaa
Todennäkösesti hyvin huollettu kun on noin nuori kuski.
2.11.2009 19:09
BerZ kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:dtkx kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
aijaa
Todennäkösesti hyvin huollettu kun on noin nuori kuski.
No se se sitä vasta raiskas
Hyppyytti semmosesta pienestä hyppyristä niin isänsä sano et aina sai nauraa ku se oli nuri
Kysäseppä ite itse häneltä löysin nii mototissa käyttäjä on opelfani69
2.11.2009 20:06
mitä sitte jos kaaduttu, kuha runko/kulutusosat ja itse kone on ok kunnossa. Käytön jälkiä syntyy
2.11.2009 20:48
yzäri_92 kirjoitti:mitä sitte jos kaaduttu, kuha runko/kulutusosat ja itse kone on ok kunnossa. Käytön jälkiä syntyy
Kiinnostaisiko-04 85cr mototnet id 1867?
2.11.2009 22:07
201262 kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:mitä sitte jos kaaduttu, kuha runko/kulutusosat ja itse kone on ok kunnossa. Käytön jälkiä syntyy
Kiinnostaisiko-04 85cr mototnet id 1867?
yv
7.11.2009 1:11
Joo elikkäs kumpi se ois kannattavempi ostos 250 2-tahti vai 450cc 4-tahti??:D
7.11.2009 13:06
eunikki kirjoitti:Joo elikkäs kumpi se ois kannattavempi ostos 250 2-tahti vai 450cc 4-tahti??:D
Onko aikaisempaa kokemusta lajista ja huolloista, jos ei ole, niin toi 250 2-tahti. Sekin on kyllä turhan raju vehje alottelupyöräksi.
7.11.2009 23:22
olen ostamassa itselleni piikkistä krossia kysyisin ettämitä eroja on yz:tassa ja sx:sässä .Oon 173cm ja 60 kg oon harrastanut krossia vuoden ja ei riitä enää kasikymppisessä tehot ,pitäs saada muutenki isompi pyörä alle.Niin onko jompikumpi pyörä parempi.kymmassa olis parempi ajettavuus.onko pyörien kestävyydellä paljon eroja ,Pitäisi kestää mahdollisimman hyvin.Kummassa on enemmän tehoo onko se niin että ktm:mmässä on 36hp ja jammussa 39.vai osaako joku sanoa tarkalleen että kumpi on ärhäkämpi peli.vielä koneesta että kummassa kestää kauemmin mäntä ja muutenki kummalla koneella ajaa kauemmin ilman mitään suur remonttii niinku kiertokangen ja alakerran laakereiden uusimista .Olen kuullut että jammu olisi parempi minulle.ja vielä että jos tulen siihen päätökseen että ostan kottaraisen niin yritän varmaan hommata SXS version onko se sitten parempi kuin YZ.
7.11.2009 23:45
Herra hiiri kirjoitti:eunikki kirjoitti:Joo elikkäs kumpi se ois kannattavempi ostos 250 2-tahti vai 450cc 4-tahti??:D
Onko aikaisempaa kokemusta lajista ja huolloista, jos ei ole, niin toi 250 2-tahti. Sekin on kyllä turhan raju vehje alottelupyöräksi.
On kokemusta lajista ja huolloista ja omistan Honda cr125 2005vm
8.11.2009 2:09
Onko kellään kokemusta Suzuki RMZ 250 -08, mitenköhän soveltuisi endurokäyttöön? Pitäisikö iskunvaimennukselle tehdä paljonkin ihmeitä, jotta peli sopisi alle 70kg kaverille hitaaseen suomienduroon? Ilmeisesti ainakin joissain Suzukeissa olisi mahdollista saada valot palamaan ilman uusia käämityksiä/valovirtapäätä.