Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
29.10.2008 20:42
Tuli nyt sitten hommattua tollanen Punakilpinen rattray kotka
30.10.2008 20:51
smoliski kirjoitti:Tuli nyt sitten hommattua tollanen Punakilpinen rattray kotka
Pakolliset kuvat sitten galleriaan?
30.10.2008 20:53
Osku19 kirjoitti:smoliski kirjoitti:Tuli nyt sitten hommattua tollanen Punakilpinen rattray kotka
Pakolliset kuvat sitten galleriaan?
Jooh:D heti ko kerkee ottaa...
2.11.2008 11:08
Poksahti ilmeisesti tuo palautusjousi vaihdepolkimesta, elikkäs miten saan sen kätevimmin vaihdettua?
2.11.2008 16:23
hunksjupp kirjoitti:Poksahti ilmeisesti tuo palautusjousi vaihdepolkimesta, elikkäs miten saan sen kätevimmin vaihdettua?
Purat kytkimen pois edestä ja sitä jousta voi koittaa vaikka pihdeillä puristaa kasaan jos et muuten jaksa laittaa paikalleen. Ja kun saat sen menemään sen verran, että se pultti yltää kiinni ni kiristät sillä lopun.
8.11.2008 19:12
Kovasti olen koittanut ettiä, mutta en tarkkaa listaa ole löytänyt. Eli mitä eroo on sx:llä ja tyla rattraylla?
Ei muuten kellään olis tarvetta virta vehkeille ja vauhtipyörälle?
8.11.2008 19:35
Legacy__ kirjoitti:Kovasti olen koittanut ettiä, mutta en tarkkaa listaa ole löytänyt. Eli mitä eroo on sx:llä ja tyla rattraylla?
Tarrat, vanteet, t-palat. Ja putki ja kansi kait erilaiset myöskin?
8.11.2008 19:37
smoliski kirjoitti:Legacy__ kirjoitti:Kovasti olen koittanut ettiä, mutta en tarkkaa listaa ole löytänyt. Eli mitä eroo on sx:llä ja tyla rattraylla?
Tarrat, vanteet, t-palat. Ja putki ja kansi kait erilaiset myöskin?
Niin, nuo mä kyllä tiiänkin, jousitus myös. Nuo kaikki ulkoset erot tiiänkin, kun onhan mulla tommonen rattray. Aattelin vaan jos on jotain muutakin..
9.11.2008 17:04
Tässähän oli jo aiemmin aivan samasta aiheesta puhetta ja siellä taitaa olla lista mitä kaikkea eroja on. Hakua vai käyttää ja lukea vaikka muutaman edellisen sivun..
16.11.2008 15:11
Mitäs teharia suosittelette näistä piikkiseen kotkaan vm 2002 HGS, FMF vaiko Doma
17.11.2008 14:33
itse en tehariin panostaisi kun paitsi silloin jos vakioputki menisi sököksi. Ainakin omassa pyörässäni Spes:n putkella ja vakiolla ole tehollisesti juurikaan mitään eroa.
17.11.2008 18:21
onko järkee lähtee tekee sx enskamopoo?
17.11.2008 20:51
Juurihan sitä kysyit toisessa topikissa... Ei varmaankaan jos enduro on tarjolla.
19.11.2008 17:02
PKS kirjoitti:itse en tehariin panostaisi kun paitsi silloin jos vakioputki menisi sököksi. Ainakin omassa pyörässäni Spes:n putkella ja vakiolla ole tehollisesti juurikaan mitään eroa.
Joten?
19.11.2008 17:10
JSB- kirjoitti:PKS kirjoitti:itse en tehariin panostaisi kun paitsi silloin jos vakioputki menisi sököksi. Ainakin omassa pyörässäni Spes:n putkella ja vakiolla ole tehollisesti juurikaan mitään eroa.
Joten?
laita mehupilli