Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Huolto & korjaus

23.2.2013 14:21

Järki käteen.. Kerro millä kaasun asennolla käy laihalla niin helpottaa, mutta varmaankin 1/2-3/4 tuntumassa, niin neulaa vaan rikkaammalle..

Re: Huolto & korjaus

23.2.2013 16:37

Mikä voisi olla pyörässä kun sammuu kesken ajon? Eli pyörä lähtee hyvin käyntiin ja sillä voi ajaa jonku matkaa (n. 10min), mutta sitten se sammuu. Pyörä sammuu samantien eikä niin että polttoaine loppuu. Jonkun ajan päästä se lähtee taas käyntiin mutta saammuu taas jossain vaiheessa uudestaan. Kaasari on läpikäyty useaan otteeseen ja hyvin suojattu, sekä letkut tuoto ilmansuodatinkoteloon. Olen yrittänyt käydä läpi kaikki sähköjohdot ja liittimet, virtapäänkin olen vaihtanut. Läpät on tarkastettu, samoin mäntä. Pyörä on EXC 200 vm. -13. Onko jollain ollut vastaavia ongelmia ja miten ratkesi? Kiitos etukäteen!

E: Tää selvis, ilmanputsari oli tukos.

E2: Eipä se selvinnyt se vika vieläkään. Toimi taas muutaman ajokerran ja tänään sammu taas täydestä laukasta.
Viimeksi muokannut LilSleazy päivämäärä 27.2.2013 22:36, muokattu yhteensä 3 kertaa

Re: Huolto & korjaus

23.2.2013 17:02

Juu siinä 1/2 ja 3/4 välissä. Elikkä ilmaruuvia pikkusen auki? Vartin jos pyöräyttää auki riitääkö?

Re: Huolto & korjaus

23.2.2013 17:32

8ade8 kirjoitti:Juu siinä 1/2 ja 3/4 välissä. Elikkä ilmaruuvia pikkusen auki? Vartin jos pyöräyttää auki riitääkö?

se ilmaruuvi vaikuttaa tyhjäkäynnin seokseen, neula ja neulaputki( =se missä neula liikkuu) antavat bensaa keskikierroksilla, eli neulaa ylemmäksi tai pykälää isompi neulaputki.

Re: Huolto & korjaus

23.2.2013 21:13

mikulov kirjoitti:
8ade8 kirjoitti:Juu siinä 1/2 ja 3/4 välissä. Elikkä ilmaruuvia pikkusen auki? Vartin jos pyöräyttää auki riitääkö?

se ilmaruuvi vaikuttaa tyhjäkäynnin seokseen, neula ja neulaputki( =se missä neula liikkuu) antavat bensaa keskikierroksilla, eli neulaa ylemmäksi tai pykälää isompi neulaputki.

Juuri näin, eli se ilma/seosruuvi ei vaikuta mihinkään muuhun kuin tyhjäkäyntiin. Ottakaa se ruuvi kokonaan pois, ja mopo toimii edelleen...

Re: Huolto & korjaus

23.2.2013 23:11

en keksiny muutakaa paikkaa enkä jaksanu ruvet pykäämää uuttakaa topiccii eli homma koskee sähköstartin rakenteluu omaan peliin.
Elikäs jälleen kerran asialla on toi minun nelisatku kotari ja olis kohtuu mielyttävää jotta ei tarvihe näin talvisin ja joskus kesäsisinki suorittaa alkulämmittelyy uudestaa sitä härpäkettä polkiessä käyntii. sattuu vaatimaa sellse norsunjalan jotta hyrähtää. elikäs mite iso operaatio ja kuinkaha paljo sellane tulis kustantamaa ku kehittelis startin toho vempeleesee? ite pyörittäjähä siihe pitää hommata ja jonnilaisii rattaita pyörittämään sinne koneesee, nippu johtoja ja akku. entäpä laturi? magneettoko sen homman taitaa hoitaa näissä peleis? onko helpompaa nykästä jostai exc mallista sähköt kokonaa vai mite tän kanssa menettelis? :roll:

Re: Huolto & korjaus

24.2.2013 12:37

uskon että polkeminen on paljon helnpompaa, ja jos tuo 400 on kunnossa niin pitäisi pakkasestakin kyllä lähteä helposti käymään.

Re: Huolto & korjaus

24.2.2013 15:16

Kuinkas paljon kaasukahvan pitäisi kääntyä kotarissa? Itellä kääntyy vaan puolet vartti tunnista. Vaihoin juuri kaasuvaijerin. Mites sitä saa säädettyä?

Re: Huolto & korjaus

24.2.2013 16:04

8ade8 kirjoitti:Kuinkas paljon kaasukahvan pitäisi kääntyä kotarissa? Itellä kääntyy vaan puolet vartti tunnista. Vaihoin juuri kaasuvaijerin. Mites sitä saa säädettyä?


Sen verran sen pitäs kääntyä että luisti aukeaa kaasarissa kokonaan. ;)

Re: Huolto & korjaus

7.3.2013 20:32

Mites kun pitäs piikkiin vaihtaa kampura.Niin onkos nuo tarvike kampurat esim psyhic ihan ok. Ja tuleekos noi yleensä pakettina että on kiertokankin valmiina asennettuna vai pitääkö kiertokanki hommata erikseen? Ja vielä että mitenkäs onko porukka jotenkin tasapainottanu näitä?

Re: Huolto & korjaus

7.3.2013 21:38

Kyllähän kampurat tulee aina valmiiksi kasattuina ja tasapainotettuina tehtaalta.

Eikä niille edes itse pysty mitään tekemään jossei sitten omista hianoja laitteita.

Re: Huolto & korjaus

7.3.2013 22:43

varmuuden vuoksi kannattaa ns. heitto mittauttaa ja jos tarvetta niin moukaroida toleranssiin. ,tsekkaus käy helposti esim. lähimmässä konepajassa.

Re: Huolto & korjaus

7.3.2013 22:43

varmuuden vuoksi kannattaa ns. heitto mittauttaa ja jos tarvetta niin moukaroida toleranssiin. ,tsekkaus käy helposti esim. lähimmässä konepajassa. :) ;) :D , tuli tuplana eikä tämän toisen poisto onnistunut..
Viimeksi muokannut mikulov päivämäärä 7.3.2013 22:52, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Huolto & korjaus

12.3.2013 20:41

mistäs löytys -08 450 crffän wisecoon männän renkaat. kaikkialla tuntuvat myyvän vaan koko pakettia.

Suomi,uk,us kaikki käy

Re: Huolto & korjaus

12.3.2013 22:02

Denson tulpista.. Uskaltaako tuota 300exceehen laittaa? Aina ollu ngk tulppia ja olivat motonetistä loppuneet niin myyjä antoi denson joka siis vastasi Ngk br 7 es. En oo tosiaan ennen kuullukaan koko densosta.