6.7.2006 18:59
6.7.2006 20:38
11.7.2006 10:35
-Zone- kirjoitti:kozI kirjoitti:Mielummin ostat ihan kasikymppisen tai piikin ihan valmiiks kasattuna.
Totta, mielipiteensä kullakin. Itselleni tosin harrastepeliä (ei siis mitään kilpakonetta) hankkiessani haluaisin sen mahdollisimman halvalla, mutta kuitenkin kone hyvässä kunnossa. Jos tuosta nyt ajattelee, että uusi 150cc kone haukkaa 400ekee ja rungon pyörineen ym., saa halvimmillaan 50-60 ekellä, en välittäisi maksaa tonnia samaan käyttöön tulevasta. Oman kokemuksen mukaan noi < 1000ekee olevat crossipyörät vaatii käytännössä aina perusteelisen konerempan ja jotkut 400-500ekee ovat niin vanhoja, ettei koneeseen välttämättä osia enää saa.. No, niin kuin mainitsin mielipiteensä kullakin.
15.7.2006 13:36
Erik] kirjoitti:Voi vitun taunot...tietenki ne japsit ei osaa tehä hyvii koneita noista 150cc...80/85cc on paljon tehokkaampi ja kyllä se jaksaa vetää ku on itellä kokemusta 85:sesta ja 150:stä..
18.7.2006 13:05
18.7.2006 13:22
18.7.2006 17:46
small_man kirjoitti:ite oon aattellu et jos pistäis kasi kymppiin 125 kevarin koneen, ei olis tota männän vaihto juttuukaa nii usein
24.7.2006 15:39
15.8.2006 22:41
17.8.2006 2:24
3.9.2006 12:40
4.9.2006 21:22
27.11.2006 20:43
27.11.2006 22:17
sape kirjoitti:tuli tossa kaverin kanssa vähän ristiriitaa että kannataako vaihtaa 93 piikkinen jammu, vuoden 96 85cc temmiin. On kuulema rempattu ja pantu oikeen hyvään kuosiin.
Mutta mites on, eikös jaappaanialainen ollut 90 luvulla tekniikassa askeleen edellä? Eikös ton ikäsillä eurooppalaisilla ole vähän huono maine? Mistä sitten johtuukaan, käyttäjästä vai ihan laadusta.. kertokaa te kun enempi tiedättä
27.11.2006 22:29