Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

7.1.2007 15:39

Mittaa pumpuista yläosan/alaosan halkaisija ja vielä stefan leveys niin esim. stormin katalogista löytyy varmasti oikeat (mittojen kanssa).

Mulla oli sama ongelma kun ei tiennyt minkä vuotinen keula pyörässä on, mittojen kanssa tuli oikeat stefat.

7.1.2007 15:54

Fleshgear kirjoitti:Ostan heti, jos se sopii mun suitsaan!

Jaa olisit kiinnostunu tost teharist ??

Kyl mä veikkaan et se sopii suoraa tai ainaki ittel meni suoraan 80cc pyttyyn kiinni.

7.1.2007 16:06

---DeaD MaN IS WalkinG--- kirjoitti:

Kyl mä veikkaan et se sopii suoraa tai ainaki ittel meni suoraan 80cc pyttyyn kiinni.

Joo ihan varmaan sopii 250cc:n pyttyyn :P

7.1.2007 16:51

HoLe kirjoitti:

Ja varmaan antaa tosi hyvin tehojaki vielä 250 pytys...
toi tehari kumminki jonku RM50 tehari =D

7.1.2007 16:51

HoLe kirjoitti:

Nii joo :P
Voi siin joutuu ehkä tekee jotai muokkausta tai sit saa ollenkaa... ( En ole ammattilainen tässä asiassa kuten varmaan näkyy ;))

7.1.2007 16:56

HoLe kirjoitti:

Voi siin joutuu ehkä tekee jotai muokkausta tai sit saa ollenkaa... ( En ole ammattilainen tässä asiassa kuten varmaan näkyy ;))

Toki sen saa... kaiken saa... pitää vaan patentoida enemmän tai vähemmän (rälläkkää hitsiä...) mutta noi tehoputket ei tietääkseni anna tehoa laitto ne mihin pyörään tahansa :P "jee pistin 1200cc ninjan teharin mun pevuun nyt varmaa lähtee"

7.1.2007 18:36

Risord kirjoitti:
HoLe kirjoitti:

Toki sen saa... kaiken saa... pitää vaan patentoida enemmän tai vähemmän (rälläkkää hitsiä...) mutta noi tehoputket ei tietääkseni anna tehoa laitto ne mihin pyörään tahansa :P "jee pistin 1200cc ninjan teharin mun pevuun nyt varmaa lähtee"

EI Hemmetti poijat,älkää laittako mitään mopon(80CC) putkea puolikkaaseen ei tuu pelaan toivotulla tavalla :D:D:D

7.1.2007 19:38

jumetsap kirjoitti:Mittaa pumpuista yläosan/alaosan halkaisija ja vielä stefan leveys niin esim. stormin katalogista löytyy varmasti oikeat (mittojen kanssa).

Mulla oli sama ongelma kun ei tiennyt minkä vuotinen keula pyörässä on, mittojen kanssa tuli oikeat stefat.

Okkei, tarviikos siihen muuta vaihtaa kuin stefat ja pölysuojat? Jotain nippeliosia lähinnä.
Mittees sitä kannattaa tehä kun tuossa on kaks ihan hiusnaarmua, ettei mene heti uudet stefat rikki?

7.1.2007 19:42

Henkka90 kirjoitti:
jumetsap kirjoitti:Mittaa pumpuista yläosan/alaosan halkaisija ja vielä stefan leveys niin esim. stormin katalogista löytyy varmasti oikeat (mittojen kanssa).

Okkei, tarviikos siihen muuta vaihtaa kuin stefat ja pölysuojat? Jotain nippeliosia lähinnä.
Mittees sitä kannattaa tehä kun tuossa on kaks ihan hiusnaarmua, ettei mene heti uudet stefat rikki?

olen kuullut joittenki laittavan kynsilakkaa,pieniin hisnaarmuihin =) voi toimia en ole kokeillut =D

7.1.2007 21:22

Pysyneeköhän tuo... Heti ekan pesun jälkeen irtoo kummiski.

7.1.2007 23:01

Puhdistetaan se, esim. etterillä, hiotaan terävät reunat pois (tai veitsen selällä) ja lakka päälle. Eka purkki jonka ostin, oli niin pehmeetä, että kului pois parilla ajokerralla. Sitten etsin kaupan meikatuimman kotkan ja kysyin mikä olis kestävintä...Shercolla ajettu viimeset 10 kertaa eikä vieläkään ole kulunut pois ;-)

8.1.2007 11:53

SMK;-) kirjoitti:Puhdistetaan se, esim. etterillä, hiotaan terävät reunat pois (tai veitsen selällä) ja lakka päälle. Eka purkki jonka ostin, oli niin pehmeetä, että kului pois parilla ajokerralla. Sitten etsin kaupan meikatuimman kotkan ja kysyin mikä olis kestävintä...Shercolla ajettu viimeset 10 kertaa eikä vieläkään ole kulunut pois ;-)

heha-eli näin =)

8.1.2007 12:30

Miten niin "heha"?
Trial-porukassa opittu konsti, niissä kun noita naarmuja on lähes jokaisessa.

8.1.2007 14:08

SMK;-) kirjoitti:Miten niin "heha"?
Trial-porukassa opittu konsti, niissä kun noita naarmuja on lähes jokaisessa.

siis ei toi nyt meinannut mitään,aivan hyvä konsti se on
=) ja todettu toimivaksi.nauratti vain että noille tyttöjen ´´kemikaaleille´´on löytynyt sittenkin tarpeellista käyttöä ;)

8.1.2007 18:05

........
Viimeksi muokannut Janttura päivämäärä 10.1.2010 13:46, muokattu yhteensä 1 kerran