Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

23.7.2008 0:55

Mikä kaasari on vakiona 1995 SX:ässä? Lortto se on, sen tiedän.

23.7.2008 11:00

37mm lortto

23.7.2008 12:43

Mutta että mikä malli? :) VHSB? PHBH?

12.8.2008 10:41

Jos jollain myynnissä Ktm Sx 250cc äänenvaimenninta niin yv:tä tänne päin.

29.8.2008 21:32

Morjes, vaihtelin tossa ekaa kertaa männän nyt tuohon sx:ään. Kone lähti hyrräämään kuin kissa takan päällä keskitalvella, mutta ei ota ollenkaan tehopiikkiä. Huomenna haen tulpan, mutta kellään ollut samoja vikoja? pakoaukon säätimen yritin katsoa että toimii :o

29.8.2008 21:34

tuota pa säädintä epäilisin...

29.8.2008 22:02

Mitä kannattaisi alkaa tekemään sitten?

29.8.2008 23:11

Gotza kirjoitti:Mitä kannattaisi alkaa tekemään sitten?
Pytyn kyljessä, putken puolella on luukku josta näet onko se uloke siellä lovessa. Ne ei oo varmaan kohdillaan sulla!

29.8.2008 23:27

Löwen kirjoitti:
Gotza kirjoitti:Mitä kannattaisi alkaa tekemään sitten?
Pytyn kyljessä, putken puolella on luukku josta näet onko se uloke siellä lovessa. Ne ei oo varmaan kohdillaan sulla!

tänks tänks, itse ajattelin ihan samaa että onko mennyt kohilleen ne tapit keskenään. huomenissa katselemaan lisää sitten

30.8.2008 20:32

Homma kunnos, kiitoksia auttajille? =)

31.8.2008 20:59

Jaahas, nyt sitten tuli taas vikaa vikaa.. Eli ilmeisesti vaiheakselin palautusjousi meni paskaksi, kun ei palauta vaihepoljinta vaihteenvaihdon jälkeen... Eli onko paha homma jousen vaihto? saako vaihettua pelkällä kytkinposken availulla?

31.8.2008 21:05

Gotza kirjoitti:Jaahas, nyt sitten tuli taas vikaa vikaa.. Eli ilmeisesti vaiheakselin palautusjousi meni paskaksi, kun ei palauta vaihepoljinta vaihteenvaihdon jälkeen... Eli onko paha homma jousen vaihto? saako vaihettua pelkällä kytkinposken availulla?
Saahan sen vaihdettua, poski auki vaan. Helpolla pääset! ;)

2.9.2008 21:10

Noniin, posken otin auki ja kytkimen sain MELKEIN purettua :D Kruunun mutteri tuntuu olevan niin tiukassa kiinni että antaa kohta vaihteiston rattaat periksi, ennenkun ystäväni aukeaa :D Eli onko tässä joku ''kikka'' mikä jäänyt huomaamatta, että miksi ei anna mutteri minulle myöten? itse en mitään jumittavaa estettä löytänyt niiden kahden metallilevyn lisäksi mitkä oli taivutettu mutterin reunoja vasten kahdesta kohdasta...

2.9.2008 22:21

Gotza kirjoitti:Noniin, posken otin auki ja kytkimen sain MELKEIN purettua :D Kruunun mutteri tuntuu olevan niin tiukassa kiinni että antaa kohta vaihteiston rattaat periksi, ennenkun ystäväni aukeaa :D Eli onko tässä joku ''kikka'' mikä jäänyt huomaamatta, että miksi ei anna mutteri minulle myöten? itse en mitään jumittavaa estettä löytänyt niiden kahden metallilevyn lisäksi mitkä oli taivutettu mutterin reunoja vasten kahdesta kohdasta...
Juu eli taivutat sen metallilevyn siivet pois edestä, vaihde päälle ja jarrulla vielä kaverina passailee jonka jälkeen pulttipyssyllä napauttaa. Jos ei ole pulttikonetta saatavilla niin räikkä tai kiintoavainkin toiminee. Mutta ite otin isän kans silleen extreme tyylillä että toinen pitää kumirukkasilla tiukasti keskiöstä kiinni ja toinen ampuu pulttikoneella. Mut tolleen se imasee sormet tosi helposti väliin joten en henkilökohtaisesti suosittele! ;)

3.9.2008 10:22

Mulla Kawassa ei ollut edes sitä taivutettavaa lukkoprikkaa, mutteri vain oli niin tolkuttoman jumissa, että lopulta väsättiin vanhoista kytkinlevyistä (niihin varsi kiinni) sellainen väline jolla sai pidettyä kytkintä paikallaan kun väänsi hampaat irvessä.

Siis ton näköinen:
http://redline-ci.com/Race%20Accessorie ... ettool.jpg