Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

18.10.2009 17:18

Public Enemy kirjoitti:Ikää 16, pituutta 175cm ja puol vuotta ajellut virimopolla. Ihan harrastekäyttöön oon hommaamassa käytettyä Crossipyörää, varmaan joku 02-07vm 125cc 2 tahti vai 250cc 4tahti? Honda/Yamaha/Suzuki ollut mielessä. Onko merkeillä mitään isoja eroja?

Jos sen verran mainostaisin, että mulla olis myynnissä Hondan -07 piikki. Jos kiinnostaa niin pistä vaikka yv:tä.

18.10.2009 18:21

Public Enemy kirjoitti:Ikää 16, pituutta 175cm ja puol vuotta ajellut virimopolla. Ihan harrastekäyttöön oon hommaamassa käytettyä Crossipyörää, varmaan joku 02-07vm 125cc 2 tahti vai 250cc 4tahti? Honda/Yamaha/Suzuki ollut mielessä. Onko merkeillä mitään isoja eroja?

selaileppa pikkasen taaksepäin,tää keskustelu pelkkää tota

18.10.2009 19:32

250cc nelari on toki tasasempi ja se vääntää alhaalla ja piikillä joutuu käyttämään isoja kierroksia mutta ajelen itse piikkisellä kotarilla ja se on mukava ajaa ja noilla merkeillä ei nyt niin kummoisia eroja ole=9

19.10.2009 16:21

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 25/id1378/ siinä ratkaisu sun kysymyksiin! ;)

19.10.2009 17:00

idioottikaan ei osta noin kallista nollakakkosta.

19.10.2009 17:48

Tavallaan liittyy aiheeseen vaikka mainostankin. http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ka ... 125/id376/
Sen verran lisäystä toho ilmotukseen että juuri tehty remppa missä vaihoin kiertokangen ja runkolaakerit ja tiivisteet. Vaihan vielä männänkin tällä viikolla.

19.10.2009 22:28

Pitääkö tämmöset huhut paikkansa että kawa ois vähän jäljessä muita merkkejä? Miltä osin se nyt sitten on jäljessä?

20.10.2009 19:20

jaaa, emmä vaan tiedä :eek: voi ehkä ollakkin, jos on, mutta perus rossissa ei kyllä mitään huomaa jos ajaa esim 03 kawaa tai hondaa tai melkeimpä mitä japsi ja itävaltalais merkkiä vastaan. en oo tuollaista koskaan kuullut, mutta en sano varmaks, voihan se olla. mulle ainakin ihan sama, ja varmasti monelle muullekkin :lol:

20.10.2009 19:45

Eikö taida Kawan ja Suzukinki crossit olla halvempia uutena kuin esim Ktm, Husse, Yamaha :n vastaavat mallit? Juontaiskoha huhut peränsä siitä.. :roll:

20.10.2009 22:09

samuli91 kirjoitti:Eikö taida Kawan ja Suzukinki crossit olla halvempia uutena kuin esim Ktm, Husse, Yamaha :n vastaavat mallit? Juontaiskoha huhut peränsä siitä.. :roll:

Mä oon kuullu huhua että kotarit, husset ja yamahat on vähän jäljessä kun ne on halvempia kun bemari.
Suzukilla ja Kawalla ei oo mun tietääkseni tapahtunut kehitystä kakstahtipuolella muutamaan vuoteen, muttei ne muuten mitenkään jäljessä oo.

21.10.2009 10:16

Suzuki ja Kawa pikkunelareina parempia, kuin oma 08 250 exc-f :s

21.10.2009 11:52

Osku19 kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:Eikö taida Kawan ja Suzukinki crossit olla halvempia uutena kuin esim Ktm, Husse, Yamaha :n vastaavat mallit? Juontaiskoha huhut peränsä siitä.. :roll:

Mä oon kuullu huhua että kotarit, husset ja yamahat on vähän jäljessä kun ne on halvempia kun bemari.
Suzukilla ja Kawalla ei oo mun tietääkseni tapahtunut kehitystä kakstahtipuolella muutamaan vuoteen, muttei ne muuten mitenkään jäljessä oo.

Ja kawahan on ainaki luopunu jo noiden 2-tahtisten piikkien ja puolikkaiden valmistuksesta.

21.10.2009 19:48

Ite ostin juuri 250 suzukin vuosimallia 2008 ja ihan harraste käyttöön ja ei ole vielä minkäänlaista vikaa ilmennyt. todella helppo ajaa ja vääntöä löytyy.

22.10.2009 0:01

STS kirjoitti:

http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 25/id1378/ siinä ratkaisu sun kysymyksiin! ;)

.jpg kirjoitti:idioottikaan ei osta noin kallista nollakakkosta.

epäilen et kukaa on ees kysyny tota pyörää..
muistelen et samaa aikaa ku tuo tuli myyntii nii tuli 06 suikan piikki kahella tonnilla.. noh ylläri suikalle on löytyny uus omistaja mut tuo on myynnissä vielä ens syksynäki tolla hinnalla!

22.10.2009 15:57

xQ kirjoitti:
STS kirjoitti:

.jpg kirjoitti:idioottikaan ei osta noin kallista nollakakkosta.

epäilen et kukaa on ees kysyny tota pyörää..
muistelen et samaa aikaa ku tuo tuli myyntii nii tuli 06 suikan piikki kahella tonnilla.. noh ylläri suikalle on löytyny uus omistaja mut tuo on myynnissä vielä ens syksynäki tolla hinnalla!

itseasiassa aika monikin on jo tota kysyny. ja ei oo mikää kiire myyä ja ootko varma et pien tiukkana hintana tota?