Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
19.3.2010 11:23
Älkää sitten menkö laittaan mopoihinne Biltsun akkuja, jos kiksitön mopo tarttis saada pakkasesta käyntiin. On tietty aika rankasti virtaa haukkaava starttikin, mutta ihan "halppis" MiGM -akulla pyöritti kuin palmun alla kun Biltsula ei edes pyörähtäny. No ei ihan halppis kun tuplahinta vs. biltsu mut toisaalta puolet Yuasan hinnasta, tuommoset on joskus ihan samaa tasoa kuin Biltsukin, tässä kohtaa ei. Autossa biltsun akku kyllä rokannu loistavasti 4v. jo.
29.3.2010 23:20
voisko joku mitata sen bilteman mp pukin päälliosan koon? Kiitos jo etukäteen.
30.3.2010 20:44
Kumpaa pukkia tarkoitat? Kiinteätä vai sitä poljettavaa?
30.3.2010 22:21
Unohtu mainita et kiinteen mitat.
31.3.2010 20:17
Pituus: 26cm Leveys:26cm siin on suunilleen ne mitat siit päältä. Ja Korkeutta pukilla on 43cm
31.3.2010 21:18
Kiitoksia paljon!
3.4.2010 9:42
Ostin bilteman pukin (sininen) ja ajattelin että kyllä se hyvä on, koska motokeidas myy samaa pukkia oranssina ja KTM logolla. Menin sitten kotiin ja koitin pukkia kuului vaan kling ja pyörä joka nostaa sitä lensi johkin... että tälläitä kokemusta minulta.
3.4.2010 9:54
Et oo kasannu sitä oikein. Mun mielestä jollain kaverilla oli samaa ongelmaa ja se ei ollu kiinnittäny sitä pyörää siellä alla oikein.
5.4.2010 20:25
Kuinkas noi FatBar tangot on kestäny. Onko ne heti kieros vai kestääkö ne oikein jotain?
5.4.2010 21:33
tumu kirjoitti:Kuinkas noi FatBar tangot on kestäny. Onko ne heti kieros vai kestääkö ne oikein jotain?
Itellä on kestäny paremmin, kuin hyvin! Monesti kaatunu niin, että ite ollaan lähetty sairaalaan ja leikkauspöydälle, mutta tanko on pysynyt suorana ja kestänyt. Toki jotkut pilipali-fatbarit ei varmaan kestä, mutta laatu merkit kyllä. Itellä kokemusta renthallin ja apicon fatbareista.
5.4.2010 21:39
tumu kirjoitti:Kuinkas noi FatBar tangot on kestäny. Onko ne heti kieros vai kestääkö ne oikein jotain?
joo itsellä ollu biltsun musta tanko jo pyörässä yli vuoden kiinni jo vieläkin on vaan suorana, kaatumisista huolimatta..
itse voin ainakin harrastuskäyttöön suositella
6.4.2010 0:28
Mulla on matkalehmässä ollu Biltsun tanko neljä lojoo ja kun toi mätkähtää, niin mätkähtää aika massalla. Ei o vääntyny, se välipienallinen 7/8". Ei myöskään Timeless. Team 10 ja se oolwrongin halppis on ihan kutaa noihin verrattuna, kaatuu 30kg kevyemmällä paikaltaan ja stonga solmussa. Jampissa meni se oolwrongin 35e tjsp. egen stonga 5cm vinoon 15km/h lojossa!
6.5.2010 22:06
onks kellää tietoa ett myyäänkö biltemas myös hussen wr:ää sopivia etujarrulevyjä?
7.5.2010 8:53
Ainakaan talvella ei ollut kun japseihin ja porkkanasorviin.
Mulla olis vähän käytetty hyväkuntoinen TE-Hussen orkkis etulevy, olettaisin että sopii...
Voisin myydä sen pois.
8.5.2010 1:00
Hsippe kirjoitti:Ainakaan talvella ei ollut kun japseihin ja porkkanasorviin.
Mulla olis vähän käytetty hyväkuntoinen TE-Hussen orkkis etulevy, olettaisin että sopii...
Voisin myydä sen pois.
Onks se neljällä pultilla kiinni vantees? Normaali kokoinen, eikä mikään ylikoko? Paljo pyydät siit?