Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

12.6.2008 14:25

bigeg kirjoitti:http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=532370&PN%5B0%5D=cat_link_2&PL%5B0%5D=listCategory.php?id=23 ....siinä teille ketkä selittävät että ktm sx 125cc ois muka ees 35hp vakiona...
...vertailukelpoinen vain lähinnä samassa penkissä mitattujen tehojen kanssa...

25.6.2008 12:15

Tuota tuota... Mites kun porukat on vaihdellu mäntiä, niin ootteko joka kerta vaihtanu sylinerin alapäätiivisteen? Kun ootte aukassu sylinterin.

Näytti ainakin omaa silmää ihan ok kuntoselta.

25.6.2008 12:38

Tiivisteet olisi hyvä aina männän vaihdon yhteydessä vaihtaa :) Tulee pidemmän päälle halvemmaksi.

25.6.2008 12:58

Itse ainakin aina vaihdan myös tiivisteen männän vaihdon yhteydessä.

25.6.2008 16:30

taitaa maksaa alle 2 euroa niin siinä kohdas kannattaakin säästää!!!

25.6.2008 16:41

Mulla tais kulua 7:n mäntää samalla alatiivisteellä, ja hyvin toimi. tuleehan se tiiviste kampiakselin vaihdossa uusittua, ja tietenkin männänvaihdossa jos vioittuu avatessa.
n. 10h männällä ja 70h kiertokangella ja on toiminut paremmin kuin kuski.

25.6.2008 17:18

Vaihdatko männän joka kymmenes tunti? :eek:

25.6.2008 17:58

näin teen, nuo vertexin renkaat kuluu nopeasti...

25.6.2008 18:07

Sulla on sitten syöttö kohillaan !

25.6.2008 18:15

tai sylinteri kulunut horoks, pitäs mitata.

25.6.2008 18:29

ookko koittanu proxin kiertokankea vai ihan alkuperäsilläkö ajelet? proxi olis vaa aika paljo halvempi
ookko sä muuten sillä pikkunelarilla jo ajellu paljo?

25.6.2008 21:23

Vaihdoin koko kampiakselin viimeks ja alkuperäsillä osilla kaikki. 25 tuntia tullu kaikkiaan nelarilla joka vaihtuu 2-tahtiin piakkoin ja 144 kuutioiseen.

6.7.2008 20:54

Jepjep.

Nyt joku kokeneempi jos viitsisi kertoa kuinka kys. pyörän pakoaukonsäädintä pystyy säätämään.
Männänvaihdon yhteydessä laitoin ohkaisemman alatiivisteen (edellinen 0.75) ja nyt on 0.50.
Vaikuttaako tämä suuresti pa-säätimen säätöihin?

Ohjekirjan mukaan, sylinterin vasemmalla puolella olevasta tarkistusaukosta Kuva-> http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/23280
pitäisi noiden lokosten olla tyhjäkäynnillä/sammuksissa kohdallaan, ja säätimen auki ollessaan tuon loven pitäisi mennä tuon reijän kohdalle? Pitääkö paikkaansa?

Kuten kuvasta näkyy sammuksissa nuo lokoset ei ole aivan kohdakkain, ja täydellä kaasulla lovi menee sen reijän alapuolelle.

Ohjekirjaa selailin ja ymmärsin, että Kuva-> http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp
Kuvan numero 51 kääntämällä saadaan säädettyä pa-säädintä.

Voi olla, että olen jotain ymmärtänyt väärin kun ei tota englannin kieltä oikein ymmärrä. Mutta toivottavast joku kokeneempi ymmärsi mitä haen takaa. Eli kuinka säädän pa-säädintä 2002 vuosimallin 125 kuutioisessa Ktm Sx'ässä.

22.7.2008 0:06

Mistähän saisi vielä 04-06 vuoden pyöriin valkoisia kate-sarjoja. Allrightillä eikä duelilla ole enää :S

22.7.2008 19:07

Jonttumo, en ainakaan ite nää tuota numero 51 kuvaa, mutta takaapäin katottuna oikeella puolella moottoria avaat sen ison "korkin" taitaa olla 30mm ja sen lähellä muistaakseni oikeella puolella on 10 tai 8mm ruuvi minkä löysytät ensin, että pystyt säätämään sitä säädintä.

Mitä ylemmäks säädät tuon kuvassas olevan viivan ni sitä myöhemmin se avautuu ja alemmas nii aikasemmin, ite oon laittanu ihan vähän sen ylemmän viivan alapuolelle.