16.10.2006 13:36
Hahaah.SMK;-) kirjoitti:Onkin varmaan tehnyt tosi hyvää sylinterille kun pakoaukon säätimet hakkaa siellä omia aikojaan ees taas. Fiksua. Ja ihmettelit joku aika sitten kun menee tulppia vai mikäs se ongelma olikaan?
Taas on yks oikein superraato ja tismalleen sen arvonen omistaja löytäny toisensa. Ja vielä vaihdettava palotila, mistäs jos ottasit kannen käteen ja katsoisit onko se vaihdetta??? Mistä täällä kukaan voi tietää vaikka siellä oliskin joku omatekonen valuratakansi vaikka!
16.10.2006 14:16
16.10.2006 17:48
Latexdude kirjoitti:Hehee, tm:stä on ollut pakoaukonsäädin ilmeisesti koko ajan pois käytöstä, se varsi mikä tulee koneen sisältä ja ohjaa sitä tankoa joka sitten kääntää säätimiä, sen tangon ja varren välissä oleva tappi oli poissa kun pytyn avasin. Männänrengas oli sulanu kiinni pakoaukon puolelta, pytyssä ei naarmuja onneksi, saa luultavasti hoonaamalla kuntoon. Kannen ja männänlaen välissä ollut jtn sinne kuulumatonta materiaalia...
Onkos tuo palotila vaihdettavissa tuosta kannesta, meinaan toi kannen palotila on aika pahan näköinen.
17.10.2006 8:38
Niko901 kirjoitti:Latexdude kirjoitti:Hehee, tm:stä on ollut pakoaukonsäädin ilmeisesti koko ajan pois käytöstä, se varsi mikä tulee koneen sisältä ja ohjaa sitä tankoa joka sitten kääntää säätimiä, sen tangon ja varren välissä oleva tappi oli poissa kun pytyn avasin. Männänrengas oli sulanu kiinni pakoaukon puolelta, pytyssä ei naarmuja onneksi, saa luultavasti hoonaamalla kuntoon. Kannen ja männänlaen välissä ollut jtn sinne kuulumatonta materiaalia...
Onkos tuo palotila vaihdettavissa tuosta kannesta, meinaan toi kannen palotila on aika pahan näköinen.
Ihan vaan sanon, että noita katukäytössä olevia kisapelejäkin täytyisi huoltaa tiheesti, eikä sillon millonka ne sattuu hajoomaan.
ja myös vinkkinä, että mäntää kannattaisi vaihtaa kadullakin viimeistään 60h kohdalla....
tai no, voitte te katukuskit ajaa vaikka sen 100tuntia, mutta ei ole minun asia jos sylinteri tms... menee uusiin....
17.10.2006 17:13
17.10.2006 20:01
17.10.2006 20:33
18.10.2006 0:18
18.10.2006 16:35
Ei sitä mäntää 60h välein tarvii kadulla vaihtaa, 70-80h ehkä lähempänäLatexdude kirjoitti:Niko901 kirjoitti:Latexdude kirjoitti:Hehee, tm:stä on ollut pakoaukonsäädin ilmeisesti koko ajan pois käytöstä, se varsi mikä tulee koneen sisältä ja ohjaa sitä tankoa joka sitten kääntää säätimiä, sen tangon ja varren välissä oleva tappi oli poissa kun pytyn avasin. Männänrengas oli sulanu kiinni pakoaukon puolelta, pytyssä ei naarmuja onneksi, saa luultavasti hoonaamalla kuntoon. Kannen ja männänlaen välissä ollut jtn sinne kuulumatonta materiaalia...
Onkos tuo palotila vaihdettavissa tuosta kannesta, meinaan toi kannen palotila on aika pahan näköinen.
Ihan vaan sanon, että noita katukäytössä olevia kisapelejäkin täytyisi huoltaa tiheesti, eikä sillon millonka ne sattuu hajoomaan.
ja myös vinkkinä, että mäntää kannattaisi vaihtaa kadullakin viimeistään 60h kohdalla....
tai no, voitte te katukuskit ajaa vaikka sen 100tuntia, mutta ei ole minun asia jos sylinteri tms... menee uusiin....
Ihan vain tiedoks tolla männällä oli ajettu 20 tuntia, se on muuten kuin uus, lukuunottamatta pakopuolta
Ei vaan ensimmäisenä tullut mieleen että pakoaukonsäädin ei ole toiminnassa :F
18.10.2006 21:03
18.10.2006 21:38
__pena kirjoitti:Mitä maksais laittaa tm mx 125 rekkarii? siihen laittais vilkut, peilit, valot ja sit kuristais sen 11kw, ni mitä ne velottaa katsastusasemalla?
18.10.2006 22:05
__pena kirjoitti:Mitä maksais laittaa tm mx 125 rekkarii? siihen laittais vilkut, peilit, valot ja sit kuristais sen 11kw, ni mitä ne velottaa katsastusasemalla?
19.10.2006 12:40
Latexdude kirjoitti:__pena kirjoitti:Mitä maksais laittaa tm mx 125 rekkarii? siihen laittais vilkut, peilit, valot ja sit kuristais sen 11kw, ni mitä ne velottaa katsastusasemalla?
Juu kuten Palis mainitsi, ei onnistu.
21.10.2006 14:13
22.10.2006 19:03