Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
12.3.2011 18:59
Pitää vaan kahvoista kii niin pysyy hanurikin paikallaan:)
13.3.2011 12:29
33du kirjoitti:Pitää vaan kahvoista kii niin pysyy hanurikin paikallaan:)
Liimaa 80 hiomapaperia satulaan
13.3.2011 12:51
Tai voi myös säätää keulaa hiukan alemmas jolloin satulassa pysyminen helpottuu.
14.3.2011 15:52
Ei se keulan säätäminen auta jos on lunta hanurin ja penkin välissä ja sillä pilaa muuten ajo-ominaisuudet jos on keula ajettavuuden puolesta hyvällä korkeudella. Jos olis teräsmiehen kädet niin ei tarvis tämmösii kikkailla, mutta kun loppuu ranteet kesken!
Ja ei toi ny niin älytön idea oo kun James Stewarttikin käyttää samanlaista ainakin mutakisoissa:
Rahallahan noita sais, mutta harrastaja voi tässä kohtaa säästää rahaa ja vaivaa.
80-santapaperia en kyllä suosittelis, vois olla tuo pökälöiminen sen jälkeen epämiellyttävää ja housuja kuluis 15 parit talvessa.
17.3.2011 0:52
No toi vielä meniskin, Moose'n pykimäpäällinen ähän rajumpi perseenpolttaja, mut toi ed. sivun viritys ainakin varmasti kiskasee ruvelle pernahan spoorissa eka kilsa ;D
17.3.2011 11:55
SMK) kirjoitti:, mut toi ed. sivun viritys ainakin varmasti kiskasee ruvelle pernahan spoorissa eka kilsa ;D
2 x 1,5h settiä olen sillä käynyt ajamassa ilman että hanuri tykkää huonoo.
Pikkuveli teki ite monttusatulan, se on kans ihan pätevä ratkaisu, mutta vaatii pikkasen enempi vaivaa.
14.10.2011 20:57
Mites ruiskuvehkeitten kanssa? Pitäiskö karttaa vaihtaa talvipakkasille, vai osaako se itse heittää enemmän soosia poltettavaks
Kyseessä siis 550RXV
15.10.2011 12:10
säätää ittekseen. sehän se ruiskun hienous onkin.
15.10.2011 20:50
Voihan persikka, sanokaas mitä CR250R -98 needle osastolle kannattaisi tehdä, kun syksyn säätöjä ei meinaa saada kohdilleen.. Luukuttaa hienosti alhaalla, mutta 2/4 kaasulla ajellessa tahtoo röplötellä eikä jo lähtöjä, mutta tuosta kun pääsee ylitte, nin sitten mennään...... Keihinissä on vakioneula ja suuttimet 58/182. Putkisto on Doma+HGS viritys, muuten pyörä on "vakio".
13.11.2011 22:29
Mites paljon Kawasaki kx 125 suuttimien kokoa pitäs suurentaa? 5-10 kesäsuuttimia isommat?
16.11.2011 13:30
CR250 kirjoitti:Voihan persikka, sanokaas mitä CR250R -98 needle osastolle kannattaisi tehdä, kun syksyn säätöjä ei meinaa saada kohdilleen.. Luukuttaa hienosti alhaalla, mutta 2/4 kaasulla ajellessa tahtoo röplötellä eikä jo lähtöjä, mutta tuosta kun pääsee ylitte, nin sitten mennään...... Keihinissä on vakioneula ja suuttimet 58/182. Putkisto on Doma+HGS viritys, muuten pyörä on "vakio".
Jos se röpöttää siinä keskivaiheilla niin neula todennäkösesti liian rikkaalla, mutta jos et oo kesän jälkeen tehnyt mitää kun nyt on kylmemmät kelit niin voi olla toisinkin päin eli ei muutaku kokeilemaan sillähän se selviää parhaiten
3.12.2011 14:48
Laitoin husaberggii enskanastat kiinni, kun ois tarkotus talvella mennä metsään ja jäälle ajamaan(ei ole siis mitään kokemusta mitä talven varalle pitäis tehä). Isompaa suutinta jos tuntuu käyvän laihalla. Mites noiden lämpöjen kanssa, kun ei tietenkään ole mitään lämpömittaria mikä kertoisi nesteiden lämpötilan. Kuinka kylmällä pitää ruveta laittamaan pahvia syylärin eteen ja pitääkö konetta jotenkin "vuorailla" jollai eristeellä?
3.12.2011 17:41
joskus -15 tai enemmän kun on ollut pakkasta olen jääradalla pistänyt pahvia toisen syylärin eteen.
jos mettässä tai pellolla ajaa nii ei ole pakko edes laittaa. nelariin ei kaasaria ole pakko suojata mutta joillain keleillä sekin saattaa jäätyä. Ilmansuodatin vaihtaa puhtaaseen, jos ajaa kesän jäljiltä olevalla putsarilla ja menee suodatin kotelo täyteen lunta niin sulaessaan vetäsee hiekat putsarin läpi. Kotelo kannattaa tietenkin ajon jälkeen tyhjätä.
Kaasari tottakai uusiin säätöihin.
18.12.2011 0:59
Kertokaahan suuntaa kawazaki kx 125cc vm 2003 talvi säätöihin, suuttimien kokoja sun muuta kun pitää pikkuveljen mopo laittaa talveks kuntoon. Ite en noita 2t ole rassaillut niin ei ole tietoo kovin paljoo, joten apua kaivataa!
18.12.2011 3:33
mulla on sellanen ongelma että rupes nyt tulppia paskomaan kun kylmät kelit tuli? tulppa kastuu ja kuivaus ei auta. en ole säätöjä kesästä ollenkaan muuttanut ja kävi kesällä inan verran rikkaalla. eli ei ainakaan laihalla voi käydä jos tulppa kastuu? nyt on 3 päivää putkeen paskonut 1 tulpan joka päivä... vehje menee vaan tukkoon yht äkkii ja sammuu. putsarina on piperi eli ilmaa pitäisi saada. apuja missä voisi olla vika?