Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

6.10.2006 18:11

plank kirjoitti:eiköhän toi oo ihan suht vikkelä peli, kun vaa huollat :) noi öljyt on hyvät. Ja eipä noissa hondissa taida oikeen vikoja olla...


no ei tietenkään hondissa ole vikoja ellei ne ole vanhoja pyöriä,mulla ainaki kaikki hondat pelannu hyvin mitä on ollut ja nyt on neljäs honda ja hyvin pelaa.

6.10.2006 20:09

Amisrantu kirjoitti:Ostin tossa 250 kuutioisen cr:n vuosimallia -97. Onkohan mitään tekoa vehkeellä? Mitä tyyppivikoja? Mistä mahtaisi saada manuaalin? Mitä öljyä lootaan? Entäs 2t öljyä? Olen itse ajatellut käyttää 2t öljynä tota castrollin tts:ää ja lootaan castrollin mtx:ää. oiskohan mitään järkeä? Tulossa kuvia galleriaan. Ei ole vielä...


Alfamerilta saa manuaalin

6.10.2006 22:31

Kiitos hyvistä vinkeistä vastanneille! Voisitteko vielä sanoa, että paljonko olisi sopiva männän vaihto väli harrasteajossa?

7.10.2006 7:38

50-70 h :D

7.10.2006 19:04

voi nyt saatana, tänään käskin puolikasta radalla, 1h ajettua sano sopimuksensa irti. Kone veti herneet nenään, ei pyöri ei saatana. kallis remppa tulossa, voi saatana

11.10.2006 15:48

Mistähän sais honda cr 500 vm.85 pyörään kaikki tiivisteet?ite en löytäny vielä mistään ja tarttis vaihtaa ne mahollisimman pian!

11.10.2006 16:29

maahantuojalta, eli brandtilta?

11.10.2006 16:48

kiitos!pitää kattoo toivottavasti löytyy!

11.10.2006 18:09

kannattaa kattoa ja kysyä
http://www.jokaosa.fi/

11.10.2006 18:13

Amisrantu kirjoitti:voi nyt saatana, tänään käskin puolikasta radalla, 1h ajettua sano sopimuksensa irti. Kone veti herneet nenään, ei pyöri ei saatana. kallis remppa tulossa, voi saatana



mitäs sille kävi? Ethän se keren vissiin ku kerran ajaa vai miten siinä oikein kävi?

tuo on kyllä suht veemäinen tilanne, itel hävis ekal rata-ajo kerral 5 vaihde ni vein eräälle hemmolle huoltoon ni rempan hinnaksi tuli noin 600e ja viel jäi kiertokanki sarja vaihtamatta :( pitää se sitten ens kerralla vaihdattaa...

11.10.2006 18:40

Nappas kiertokangen alapäänlaakeri...

16.10.2006 23:13

Dodiin. nyt mullakin honda :)
Viittisittekö antaa vinkkejä ilmanputsarin putsaamiseen? :) mitä kannattas avata?

16.10.2006 23:57

Ota kaasari irti, sit tunget kätes sinne ilmanputsarikoteloon, pyörität sen ilmanputsarin ruuvin pois, sit otat sen ilmanputsarin sen kehikon päält pois ja vedät sen ilmanputsarin pois sielt. Sit pesuun tarviit putsarin pesuainetta, jolla saadaan vanha öljy liuotettua pois, sit ku tän oot tehny, ni huuhtele huolella vedellä kaikki loppu kakka pois, sit annetaan putsaerin kuivua, sit öljyyt sen asiaan kuuluvalla öljyllä. Tän jälkeen pujotat sen sinne ilmanputsarikotelon sisään, jonka oot huolellisesti putsannu, pujotat takas sen kehikon päälle, pistät ruuvin paikoilleen ja vedät putsarin kehikkoineen paikoilleen, sit pyörität sitä ruuvia minkä pystyt, sen jälkeen irrotat takalokasuojan ja kiristät sen ruuvin loppuun. Ite oon tottunu tällai tekee ja todennu hyväks, jotku kuulma irrottaa jakkaran ja sitä kautta ottaa sen putsarin irti, mut jatkuva tuolin irrottelu saattaa heikentää sitä tappia polttoainesäiliössä, jos se penkki on kiinni, niin paljo, et se tappi saattaa revetä juuresta ja joudut ostaa uuden tankin, joka ei tosiaan oo halpa.

17.10.2006 9:46

Oretna kyllä se tankin kiinnike on sen verran vahva, että sen voi availla huoletta penkin kautta. Ja sitte se on paljon helpompi aloittelijoille, mutta jokainen tekee omalla tavallaan...

17.10.2006 9:56

Heh, hyvää läppää Oretna :) Eiköhän se putsari ole kumminkin helpoin ottaa penkki irrottamalla tai jossain pyörissä etenkin vanhemmissa sivukatteen irrotuksella.

Morjens vain, tulin takaisin modeksi, nyt pitkäksi aikaa.