Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
14.12.2009 23:23
OK, pmc, en ollut itse pariajossa paikalla, Kainulaisen Jarkko sanoi ettei yhdelläkään A tai B-kuskilla moisia alla ollu tai ei ainakaan nähny. Joka tapauksessa ero kevääseen on ollut valtava, koska silloin innoovat oli ihan ylivoimaisesti yleisin rengas.
Domizz puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä, oliko se niin että tallissa odotti uus Sava eteenkin mut laiskana et vaihtanu ja sit tulikin kiviä Sysmässä eteen
?;)
14.12.2009 23:29
Ens kesänä vois kokeilla innovaa kun nääs kaikkea muuta pitää kokeilla paitti homostelua ja
itsemurhaa! =D tosin onnistuin kyllä haalimaan tosi edullisesti nipun uusia misukoita, pirellejä ja
shinkoja : ) nii jos niitten jälkee sitte innovaa : P
14.12.2009 23:31
SMK) kirjoitti:Domizz puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä, oliko se niin että tallissa odotti uus Sava eteenkin mut laiskana et vaihtanu ja sit tulikin kiviä Sysmässä eteen
?;)
Jep, pari kivee näky
Aika läheltä välillä
xQ kirjoitti:Ens kesänä vois kokeilla innovaa kun nääs kaikkea muuta pitää kokeilla paitti homostelua ja
itsemurhaa! =D
Siinä samalla tulee itsemurha, ku koitat innovia=D
15.12.2009 0:09
Itse harrastelija en varmaan muita renkaita enää ostakkaan kuin nuita bilteman innovia, toimii ja kestää hyvin ainakin tuolla meidän kivisellä crossiradalla..
15.12.2009 9:58
90% C-kuskeista on ihan harrastelijoita, jotka ei edes treenaa mitään kisoissa pärjätäkseen - kohan kä ajelemassa ja mittaamassa päivän vauhtiaan suhteessa siihen mitä muut menee. B:ssäkin semmosia kuskeja, jotka ei oikeesti osta mitään vaan pärjätäkseen paremmin on lk. puolet. Jos ne Innovat olis edes kelvollisia, niitä näkyis enempi kuin kuluneita merkkirenkaita.
Yhden rossikisan kävin kattomassa, yhtään innoovaa en nähny. Tosin rossissa ei kyllä kisoissa juuri kukaan ole niin rennoin rantein liikkeellä kuin enskassa iso osa kuskeista.
16.12.2009 0:18
lerppa kirjoitti:Messico kirjoitti:
No kertoo vähän että pyörä oli 80h ajettu kun ostin eikä paloja oltu vielä vaihdettu. 180h kohdalla takapalat oli loppu ja vaihdoin biltust tilalle niin kesti 10 tuntia ja ne oli finaalissa.
missä ajossa palat kestää 180h??
Kun ostin niin paloissa oli sen verra pintaa josta pysty päättelemään että ei ne uudet ollu. 100h itse ajoin niillä paloilla jollon ne oli finaalit. Ja nyt syksyllä n. 80% ajosta oli kadulla.
16.12.2009 17:21
Ei varmaan puolikovalla rossiradalla vain kuivina päivinä, tai kadulla, kauheesti toi kura pääse syömään paloja... GGNC on hyvä vastakohta, melkein kolme tuntia kestää yhdet palat
16.12.2009 17:34
SMK) kirjoitti:Ei varmaan puolikovalla rossiradalla vain kuivina päivinä, tai kadulla, kauheesti toi kura pääse syömään paloja... GGNC on hyvä vastakohta, melkein kolme tuntia kestää yhdet palat
GNCC:tä varmaankin tarkoitit?
16.12.2009 21:40
Gotland Grand National Crosscountry
16.12.2009 22:11
Aika kuskikohtaista noiden kuluminen.. mulla kesti etupalat enskassa sellasta 50-70tuntia ja takapalat 25-35h Etujarru oli mukana sillee näön vuoksi ja takajarrulla ei laiskaa 200 2t peliä niin tarvinnut sitoa..
29.12.2009 17:50
kellää kokemusta näistä bilteman fatbar tangoista ja kiinnikkeistä?
30.12.2009 0:06
pikku_pekka kirjoitti:kellää kokemusta näistä bilteman fatbar tangoista ja kiinnikkeistä?
Kestää ne ainaki pari montuilla kaatumista taipumatta..
30.12.2009 3:38
itelläki kestäny oli 1 kovempikin kaatuminen eikä menny yhtää kieroo paitsi kuski solisluu kylki luut ja polvi:D keväällä koitetaan uudestaan..
27.1.2010 0:13
Se niistä bilteman saappaista. Kestihän nuo peräti ~10 ajokertaa. Tänää napahti molemmista saappaista yläkiinnikkeet niistä klipsuista millä kiristetään saapas, tosin olikohan -20 asteen pakkasillä jotain tekemistä asian kanssa
27.1.2010 1:06
Aika moni muovi käy pirun hauraaks jo -10--15 kelissä, että haeppa vaan takuuseen uudet ja kerro miten kestää vähän lepposemmissa keleissä.