Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
26.1.2005 16:23
niin. ja myyn ton mun hondan täs pois ja ostan sen ktm ja ajan sil metäs, rasal ja kadul
26.1.2005 16:44
Heh! 2t enduropyörät kestävät katuajoa aivan hyvin kunhan vain muistaa koneen vaatimukset ja täyttää ne! Kun puhutaan siitä että "ei ole järkevää ostaa kisaenskaa tielle" niin voivoi, kuka ajattelee järjellä kun ostaa mp:n? Ehkä jotkut köyhät?
Kukin taaplaa tavallaan, eikai se niin kamala asia ole ymmärtää?
26.1.2005 17:50
Plakis kirjoitti:Heh! 2t enduropyörät kestävät katuajoa aivan hyvin kunhan vain muistaa koneen vaatimukset ja täyttää ne! Kun puhutaan siitä että "ei ole järkevää ostaa kisaenskaa tielle" niin voivoi, kuka ajattelee järjellä kun ostaa mp:n? Ehkä jotkut köyhät?
Kukin taaplaa tavallaan, eikai se niin kamala asia ole ymmärtää?
NÄIN JUURI!!!!
26.1.2005 17:57
Plakis kirjoitti:Heh! 2t enduropyörät kestävät katuajoa aivan hyvin...
No luulisin että tässä kohti ei ole ollut kysymys kestävyydestä, vaan siitä että siinä ei ole oikeastaan järkeä ostaa kisaenskaa kadulle.
26.1.2005 19:30
jos siirryttäisiin takaisin aiheeseen ktm exc 125 eikä kisapyörä kadulle tai ei. Sitä on jo jauhattu niin paljon joka topicissa ja jos joku haluu sen kadulle ni antaa ostaa. Eli takaisin aiheeseen ktm 125
27.1.2005 0:51
Juu! Mun kotari on ihan valkosilla kilvillä, mutta se on täys tehonen eli ei se kilpi vauhtia ja vääntöä vähennä se lisää vaan mukavuutta kun saa välillä tuhnutella maanteillä laillisesti!
27.1.2005 0:54
Juha.N kirjoitti:Saat kyllä ajaa ku vanha mummo jos piikin männällä meinaat ajaa 50h. Ja varsinkin ku tää taitaa olla katuhomoilussa käytössä ni siellä nyt voi kurahaaran perttikin ajaa täyzii kokoajan.
Mulle on sanottu että, riittää kun mä vaihdan mänän 100 tunnin välein. Mutta sekin on liian lyhyt aika, pitää meinaan vaihtaa vähintään kerran kuussa!
27.1.2005 1:07
Vaihdat samaa tahtia kun kalsareita niin pysyy tehotkin tallella.
27.1.2005 9:29
sr racing kirjoitti:Vaihdat samaa tahtia kun kalsareita niin pysyy tehotkin tallella.
jos se nyt omia kalsareita osaa edes vaihtaa..
27.1.2005 15:38
ite ajoin männällä koko kesän eikä se silti ollut viellä kovin pahan näköinen eli se 20-30h on täysin liioittelua. Ja vaikka ajoin koko kesän samalla niin teho pysyi kyllä tallella.
27.1.2005 15:57
Ite huomasin selvästi omassa ruoskassani että vääntö aleni. Samat mäet mitkä ennen meni senkun heitti isompaa niin juuri ennen männänvaihtoa piti kunnolla näpäyttää vaihde nopeasti sisään ettei kierrokset ruenneet alenemaan.Ei se ero mikään hirveä ollut mutta ärsyttävä.
27.1.2005 16:22
Täällä yks sälli veti 10000km hussen wr samalla männällä,sitten kun laitto uuden männän niin sylinteri oli jo niin väljä että hävisi tehoissa Kawasaki KMX 125...
27.1.2005 16:26
Sillä oli tapahtunu varmaan jo jonkin sortin leipomista?
27.1.2005 17:19
ruosteputki kirjoitti:sr racing kirjoitti:Vaihdat samaa tahtia kun kalsareita niin pysyy tehotkin tallella.
jos se nyt omia kalsareita osaa edes vaihtaa..
voin paljastaa että osaa kalsarit vaihtaa!
Nyt on kotarin pytty auki joten ei muuta kun uus mäntä paikalle!
28.1.2005 18:19
Jos joku nyt muistaa ennen kuin katson ohjekirjasta niin voisi kertoa piikkisen ktm:än vakio välit?