3.1.2013 19:42
arsori kirjoitti:Voisko olla vaan niin täynnä ilmaa ettei saa yhtään paineita? Koitappa lääkeruiskulla laittaa ilmausnipasta jarrunestettä, kunnes tulee jarrunestesäiliöön nestettä
3.1.2013 19:53
3.1.2013 20:19
3.1.2013 20:32
3.1.2013 21:00
[^lollero^] kirjoitti:Putkea en ole vaihtanut, mutta sylinteri pinnoitettu hollannissa 2kertaa kiitettävällä arvosanalla. Hintaa tulee se n.200e mutta jälki ollut tosi hyvää, samalla selvästi kanaviakin siistitty.
Pahaa sanottavaa yleensä putkituksesta aina kuullut.
3.1.2013 21:18
jontte92 kirjoitti:Onkos porukka täällä paljon vaihatellu noita sylinteriputkia? Itellä todennäköisesti olis semmonen eessä ja tuo pinnoitus vähän arveluttaa ku ei suomesta tunnu onnistuvan. Oulun moottorikoneistamolta kysäsin ja 180,00€ lupas sen homman koneistuksen kans. Nyt oon lähetelly sähköpostia vähän mihin sattuu ja kattelee millasia hintoja ne tarjoaa. Ois hyvä tietää joku "halpa ja hyvä" vaikka nuo ei samassa lauseessa toimikkaan
3.1.2013 21:28
4.1.2013 14:43
4.1.2013 15:02
4.1.2013 20:29
FOX151 kirjoitti:Jees jäi näköjään säädöt edellisestä viestistä. Eli 180 pääsuutin, 48tk, neula kolmannessa lovessa, seosruuvi 1 2/8 auki.
4.1.2013 21:22
CRhonkkeli kirjoitti:arsori kirjoitti:Voisko olla vaan niin täynnä ilmaa ettei saa yhtään paineita? Koitappa lääkeruiskulla laittaa ilmausnipasta jarrunestettä, kunnes tulee jarrunestesäiliöön nestettä
Ei ole kokemusta tällaisesta ongelmasta ennen. Pari kertaa renun jarrut joutunut ilmaamaan eikä se tällaista taistelua ollut.
Siis jos siellä on liikaa ilmaa niin eikö se enää lähde pumppaamalla kahvasta/ilmanippa kiinni-auki..?
Ei kait tuo kuitenkaan jarrunesteistä vois johtua? Kävin hakeen biltemasta jotain halpaa dot5.1 brakefluidia.
No, pitää käydä huomenna katseleen liikkeistä jos löytäisi jonkun pruutan/ruiskepullon jolla saisi pukattua jarrunesteet väärin päin, eli ilmanusnipasta jarrunestesäiliöön.
Miten mahtaa toimia nämä ilmauslaitteet, jossa siis ruiskepullo vetää alipaineella ilmausnipan kautta nestettä ja nestettä lisätään normaalisti jarrunestesäiliöön? Saako näillä hyvin ilmat pois järjestelmästä?
joutuuko tässä nöyrtymään ja viemään romu liikkeeseen, PRKL.
4.1.2013 23:59
5.1.2013 20:08
Kervine kirjoitti:FOX151 kirjoitti:Jees jäi näköjään säädöt edellisestä viestistä. Eli 180 pääsuutin, 48tk, neula kolmannessa lovessa, seosruuvi 1 2/8 auki.
Kokeile avata seosruuvia lisää. Pari kierrosta auki pitäis iriittää. Jos parantuu mutta ei riittävästi niin laita 50 tyhjäkäynti suutin. Neula ja pääsuutin on ok.
8.1.2013 20:28
arsori kirjoitti:Voisko olla vaan niin täynnä ilmaa ettei saa yhtään paineita? Koitappa lääkeruiskulla laittaa ilmausnipasta jarrunestettä, kunnes tulee jarrunestesäiliöön nestettä
8.1.2013 21:05