20.2.2011 22:51
Tommi Toukola kirjoitti:Testiajo täytyy nyt suorittaa tolla Bilteman öljyllä ja mikäli toimii mitenkään voi lähteä Pälkäneen kisaan kokeilemaan miten testi-iskari vaikuttaa sijoitukseen. Toivotaan parasta.
20.2.2011 22:57
22.2.2011 15:58
22.2.2011 16:44
zeizei125 kirjoitti:Arvon foorumilaiset,missä olette käyttäneet iskareitanne säädettävänä/huollettavana?(motocross)
Itse ei ole tullut hetkeen käytettyä pumppuja kenelläkään gurulla,ja mietin jos vähän kertoisitte hintatasoa ja kuinka hyvin kepit on toiminut.Tuossa kuulin että topilla ainakin hinnat olleet aika suolaisia viimeaikoina.Olisko tietoa muiden ammatilaisten hintatasosta?
22.2.2011 18:38
22.2.2011 18:42
Mikes kirjoitti:zeizei125 kirjoitti:Arvon foorumilaiset,missä olette käyttäneet iskareitanne säädettävänä/huollettavana?(motocross)
Itse ei ole tullut hetkeen käytettyä pumppuja kenelläkään gurulla,ja mietin jos vähän kertoisitte hintatasoa ja kuinka hyvin kepit on toiminut.Tuossa kuulin että topilla ainakin hinnat olleet aika suolaisia viimeaikoina.Olisko tietoa muiden ammatilaisten hintatasosta?
http://www.mphuolto.fi
22.2.2011 20:05
22.2.2011 20:34
willik kirjoitti:Mikes kirjoitti:http://www.mphuolto.fi
Siinä on asiansa osaava ukko. Olen itse suosinut Jarkon palveluita asiassa kuin asiassa.
Muistelisin vain että nykyään Niskanen ei tekisi iskarihommia? Asiasta oli joskus juttua iceroadracingissä.
6.3.2011 23:12
6.3.2011 23:26
6.3.2011 23:53
wolvie kirjoitti:Lueskelin .org:n foorumilta loistavan takaiskarin huolto-ohjeen. Kiitokset YRT:lle linkistä.
Pohjolan kurapyöräilijät
12.3.2011 0:47
24.3.2011 23:19
24.3.2011 23:31
No ei se harrastajalla tai aloittelijalla oo niin nuukaa crossissa, tärkeintä olis et etu ja taka iskarit olis suunnilleen yhtä kovat ja suunnilleen huollettu ja noin keskimääräisissä säädöissä. Siitä voi sitten kun osaa ja tietää mitä haluaa ja mitä pyörä tekee eri tilanteissa ni alkaa säätää niin paljon ku haluaa, mutta tosiaan vasta kun osaa, ei kannata kauheesti säätää pois perusvakiosäädöistä, jollei ees tiedä mikä on pielessä. Mut äkkii rupee hahmottaa onks liika kova tai pehmeä, pohjaako liian kovasti ja millaset palautukset haluaa, mut sanoisin et alkuun kokeile suurinpiirtein vakiosäädöillä. Niin eikä sekään periaatteessa haittaa jos on vähän turhan kovat säädöt, silloin ei vaan sitten käytä koko joustomatkaa kunnolla hyödyksi, mutta toisaalta on varaa kasvattaa vauhtia muuttamatta säätöjä. Et mun mielest hieman liian "kova" iskunvaimennus, mielummin kuin liian pehmeä tai juuri sopivan pehmeä, on hyvä aloittelijalle, koska voi hyvällä luottamuksella kasvattaa vauhtia, eikä tarvii koko ajan muuttaa säätöjä.motox95 kirjoitti:Miten tällääselle 60 kilooselle 165cm pitkälle noi iskarin säädöt kannatais laittaa suuntaa antamaan, kun nyt on kaikki "kliksautettu" pienimmilleen. Joo tiedän että ittehän sen tietää ku crossiradalle pääse ajelemaan.
Pyörähän oli Kx 125 -08
24.3.2011 23:42
motox95 kirjoitti:Miten tällääselle 60 kilooselle 165cm pitkälle noi iskarin säädöt kannatais laittaa suuntaa antamaan, kun nyt on kaikki "kliksautettu" pienimmilleen.