Määristä sen enempää julkisesti kommentoimatta
Niin tehdas on ollut hyvin avoin kaikille ehdotuksille mitä olemme heille antaneet. Jos olemme pyytäneet jotain korjauksia niin hyvin auliisti ovat tehneet asialle jotain. Tätä ei kaikki kinukki tehtaat tee.
Koneenvaihto tuli puhtaasti siitä kun kritisoimme sitä, että emme näy pelkälle vesikoneelle mitään hyötyä jos tehot nousevat vain muutaman kilowatin. Nyt siis puhutaan zongshenin vesikoneesta ei loncin koneesta. Yksi loncin koneinen mallihan meille tuli ensikontin mukana, mutta emme ota niitä enempää. Eikä ilmeisti tehdaskaan sitä enään käytä. Siinä tuntui olevan ylärekisterissä vielä vähemmän eloa kuin ilma zongshenissa.
Kovasti tuntuvat panostavan tuotekehitykseen mm. ensivuodeksi saamme myös teräsrunkoisen halpismallin markkinoille, mikä on muuten lähes sama pyörä, mutta runko on valmistettu kromimolydeeniteräksestä ja jousituskomponettit ovat aavistuksen halvemmat. Rungon mitoitus, muovit, moottori (ilmazongshen), yms. ovat samoja. Tämän hinta tulee olemaan jo hyvin lähellä tämänpäivän samun hintaa. Alurunkoisia ja paremmalla alustalla olevia ilmazonsgheniä ei tule tulevaisuudessa lisää kuin erikoistilauksesta. Eli vielä on mahdollisuus saada kevyempi, hyvällä alustalla ja nöyrällä/yksinkertaisella koneella oleva Shine alle.
Tulevaisuudessa jos sellaisen tilaan niin sitä joutuu odottamaan.
Edit1: Niin siis tehokkaammat mallit, kuten yingang ja 450cc tulevat edelleen alurungolla. Näiden rinnalle tulee sitten tämä ilmajäähdytteinen teräsrunkoinen halpamalli.