10.1.2010 0:36
durnt kirjoitti:Tuossa jo sivuja selailin ja huomasin, ettei nelariin tarvitse ilmeisesti suuttimia samanlailla vaihdella kuin 2-T:hen talvella. Joten seosruuvia(ko) tässä käännellään talvisäätöjen löytymiseksi?.. Tenttua tankissa, syyläreistä vuorattu 50% molemmista pahvilla ja kaasari piilossa routamaton (=ohut retkimaton palanen) sisässä. Nyt laitoin pyörän käyntiin, ja kävi ryypyllä hyvin, mutta ilman ryyppyä ontu ainakun antoi kaasua ja paukahteli reilusti. Toki ulkona onkin -25*c, ja ajokelit varmaan max. -10*c-15*c kun sinne vielä vapaaehtoisesti lähtee ajamaan. Joten tulisiko talvea varten muokata jotain vielä ? Nelitahdeissa ei kai vuorata alkukäyrää? Ja sitten, paljonko keskimäärin tuupataan painetta IRC:n enduropiikkirenkaisiin, ajan hiekkapohjaisella rossiradalla, 0.7- 1.0bar?
10.1.2010 13:53
10.1.2010 15:25
Riku Rassi kirjoitti:Mihinkäs tuo starter jet vaikuttaa? Nimensä mukaisesti käynnistämiseenkö?
10.1.2010 15:28
YZi kirjoitti:durnt kirjoitti:Tuossa jo sivuja selailin ja huomasin, ettei nelariin tarvitse ilmeisesti suuttimia samanlailla vaihdella kuin 2-T:hen talvella. Joten seosruuvia(ko) tässä käännellään talvisäätöjen löytymiseksi?.. Tenttua tankissa, syyläreistä vuorattu 50% molemmista pahvilla ja kaasari piilossa routamaton (=ohut retkimaton palanen) sisässä. Nyt laitoin pyörän käyntiin, ja kävi ryypyllä hyvin, mutta ilman ryyppyä ontu ainakun antoi kaasua ja paukahteli reilusti. Toki ulkona onkin -25*c, ja ajokelit varmaan max. -10*c-15*c kun sinne vielä vapaaehtoisesti lähtee ajamaan. Joten tulisiko talvea varten muokata jotain vielä ? Nelitahdeissa ei kai vuorata alkukäyrää? Ja sitten, paljonko keskimäärin tuupataan painetta IRC:n enduropiikkirenkaisiin, ajan hiekkapohjaisella rossiradalla, 0.7- 1.0bar?
Ellei ole käyntiinlähtö- tai muita ongelmia, ni suuttimia ei välttämättä tarvi vaihtaa.
Jos on, niin tyhjäkäynti- ja pääsuutin pykälää isommaks, seosruuvia enemmän auki ja noi toimenpiteet mitä oot jo tehny ni pitäis toimia.
Noilla pakkasilla ryyppyä täytyykin pitää päällä aika kauan ennen kun pelittää.
Noissa painelukemissa varmaan liikutaan tavallisella sisärenkaalla ja ei vuorata alkukäyrää.
16.1.2010 19:12
16.1.2010 20:01
18.1.2010 18:26
18.1.2010 23:08
mxer450 kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun ktm 125 ei käy tyhjäkäyntiä ja käy tosi rikkaalla vaikka on laihemmat suuttimet ja neulat ja käynnistyy tosi huonosti ja enää ei edes lähde käyntiin?
18.1.2010 23:14
kawa87 kirjoitti:kawa87 kirjoitti:Tuntuhan tuo toimivan mitä pääsin kesärenkailla hieman kokeilemaan
18.1.2010 23:58
19.1.2010 10:22
19.1.2010 18:49
kostaja- kirjoitti:"veti niin perkeleesti" -hieno homma, varsinkin kun vielä piikistä kyse!
19.1.2010 21:19
kawa87 kirjoitti:kostaja- kirjoitti:"veti niin perkeleesti" -hieno homma, varsinkin kun vielä piikistä kyse!
No omasta mielestä joo, kun vanha oli -87 ja nyt -06
Kauheen paljoa en ole vielä kerennyt ajaa/harrastaa motocrossia
3.2.2010 1:04
8.2.2010 20:34
mxer450 kirjoitti:Mikä mahtaa olla kun ktm 125 ei käy tyhjäkäyntiä ja käy tosi rikkaalla vaikka on laihemmat suuttimet ja neulat ja käynnistyy tosi huonosti ja enää ei edes lähde käyntiin?