Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
24.5.2011 20:23
Monta heppaa tälläsest 250 4 tahista oikee irtoo? Oon vähä miettiny jos sellasen hankkis.
25.5.2011 12:56
Stilly kirjoitti:Monta heppaa tälläsest 250 4 tahista oikee irtoo? Oon vähä miettiny jos sellasen hankkis.
Samaa luokkaa kuin piikkisestä crossipyörästä, mutta tehoalue paljon laajempi ja paremmin käytettävissä. Takapyörälle sen vajaat 40 hepppaa.
26.5.2011 17:21
Eiköhän 30 heppaa takapyörältä ole hieman realistisempi arvio...
26.5.2011 18:27
sanoinkin tuossa että _vajaa_, mutta luulisi niistä sen 35 lähtevän koska piikkisistäkin on penkitetty sen verran monesti.
http://www.twobros.com/Cust_Service/Dyn ... rmz250.pdf vakioputkella 35, ja noissa useimmissa testeissä kaikista tullut se n. 35. Mutta samapa tuo, ei sillä radalla ole merkitystä, vetomies vie vaikka piikillä ketä tahansa
E: oho, luulin olleeni ihan muussa topicissa, tuo exc:hän on jonkin verran rauhallisempi, rossipeleistä tuo 35hp.
27.5.2011 18:56
onko jollain jotain kikkaa tohon rattilukkoon miten saisi pelaan ? ostin pyörän ja tota ei ole näköjään kertaakaan käytetty vielä koska molemmat avaimetkin oli kiinni toisissaan sillä muovinauhalla. Kääntymisen rajotin pultit käänsin jo tappiin ja koitin ilmankin niitä, lisäks suihkin rasvaa lukkoon mutta ei silti suostu toimimaan. onko muilla ollu ongelmia ton kanssa ?
27.5.2011 18:59
Eikö avain käänny lukossa vai mikä siis mättää? Mulla oli kans pyörässä sama ongelma aluks ku ei ollu 2 vuoteen käytetty. Jonku tunnin vänkkäsin öljyn kanssa edes takas ni pikkuhiljaa alko pelittämää.
27.5.2011 19:16
JL- kirjoitti:Eikö avain käänny lukossa vai mikä siis mättää? Mulla oli kans pyörässä sama ongelma aluks ku ei ollu 2 vuoteen käytetty. Jonku tunnin vänkkäsin öljyn kanssa edes takas ni pikkuhiljaa alko pelittämää.
joo eli avain ei suostu kääntymään sielä pesässä. se pesä liikkuu ihan pienen liikkeen sisään mutta ei läheskään tarpeeksi. Tappelin ite ton kanssa puolisen tuntia jo mutta täytyy siis jatkaa jos se pesä on vaan niin kuiva ettei suostu toimimaan. täytyy hakea kunnon lukkorasvaa jos sillä alkais sitten..
27.5.2011 23:59
Missä asennossa tanko on kun yrität laittaa sitä lukkoon? Ainakaan omassa pyörässä tanko ei saa olla täysin käännetty...
28.5.2011 9:07
0Pi kirjoitti:Missä asennossa tanko on kun yrität laittaa sitä lukkoon? Ainakaan omassa pyörässä tanko ei saa olla täysin käännetty...
kokeilin joka asennossa mutta ei silti pelitä. Meen tänään yrittämään uusiks kunnon rasvan kanssa ilmottelen jos lähtee pelittään.
28.5.2011 23:22
Jan_ne89 kirjoitti:0Pi kirjoitti:Missä asennossa tanko on kun yrität laittaa sitä lukkoon? Ainakaan omassa pyörässä tanko ei saa olla täysin käännetty...
kokeilin joka asennossa mutta ei silti pelitä. Meen tänään yrittämään uusiks kunnon rasvan kanssa ilmottelen jos lähtee pelittään.
Jos ei vieläkään toimi, niin kunnolla öljyä ja paineilmaa perään. Muutaman kerran kun lutraa ja läträä, niin kyllä se lukko siitä notkistuu olettaen, että avaimet ovat oikeat siihen lukkoon.
31.5.2011 10:06
eipä se vieläkään lähteny toimimaan, en tosin tota paineilmaa nyt saanut mistään et pitää sillä vielä kokeilla. noh vaihdoin sitte männän kiukuspäissäni tohon pyörään kun ei rattilukkoa saa toimiin
15.6.2011 16:29
Nyt ko on ollu nuita helteitä niin eipä lähe kotari käyntiin... hetiku viilenee ilma niin lähtee. Tänäänkin kylmänä lähti varjon puolelta käyntiin ja kun sammutin auringon puolelle ja värkkäsin ohjaustankoa vähän aikaa niin ei muutaku kasteli tulpan polkiessa. Kylmällä vedellä pesin ja samalla kone viileni niin taas lähti. Eli ilman imua ei lähde kun on kuitenkin sen verran kylmä ja imu päällä saa liikaa pensaa(?). Mitä pitäis tehhä?
15.6.2011 16:31
Säädä kaasari laihemmalle
15.6.2011 17:02
riittääköhän jos nostan neulaa yhen pykälän?
15.6.2011 18:12
Jylppy91 kirjoitti:riittääköhän jos nostan neulaa yhen pykälän?
Jos sä nostat neulaa, nii se menee kyllä rikkaammalle.