Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

28.10.2006 13:35

201262 kirjoitti:Jos kunnolla tekee,niin paremmin ne kestää kuin nykypelit,ja on sitä paitsi paljon paremman näköisiä!
Tosiaan, Rm125 on täysin paska koneen suunnittelultaan kaikinpuolin, varsinkin jos tuoreen pyörän koneeseen verrataan.

Akselitoleranssit kusee, vaihdeohjelma on sijoitettu huonosti, sillä vaihteen "päälläpitäjä" jousi on kovilla. Kytkin ei mikään järin hääppöinen ole, sähköt kusee ja pahasti.
Voin jatkaa listaa, vaikka ihan omakohtaisillä kokemuksilla :D

29.10.2006 1:09

Micce kirjoitti:
201262 kirjoitti:Jos kunnolla tekee,niin paremmin ne kestää kuin nykypelit,ja on sitä paitsi paljon paremman näköisiä!
Tosiaan, Rm125 on täysin paska koneen suunnittelultaan kaikinpuolin, varsinkin jos tuoreen pyörän koneeseen verrataan.

Akselitoleranssit kusee, vaihdeohjelma on sijoitettu huonosti, sillä vaihteen "päälläpitäjä" jousi on kovilla. Kytkin ei mikään järin hääppöinen ole, sähköt kusee ja pahasti.
Voin jatkaa listaa, vaikka ihan omakohtaisillä kokemuksilla :D
Älä yleistä insinööri! Ainakan 03 vm rm:ssä ei oo mitään muuta huonoo kun mikunin kaasari.

29.10.2006 1:41

Herra humanisti voi kertoa vaikka itsestään ihan yleisesti. Kyllä tossa aika yksiselitteisesti viitattiin vanhempiin RM:iin.

29.10.2006 1:56

Oretna kirjoitti:Herra humanisti voi kertoa vaikka itsestään ihan yleisesti. Kyllä tossa aika yksiselitteisesti viitattiin vanhempiin RM:iin.
No ei mulla ollu kyllä 81 vuoden rm:än koneessakan pahemmin tekniikka murheita, aina sekin pelitti.

29.10.2006 2:37

kuppila kirjoitti:
Micce kirjoitti:
201262 kirjoitti:Jos kunnolla tekee,niin paremmin ne kestää kuin nykypelit,ja on sitä paitsi paljon paremman näköisiä!
Tosiaan, Rm125 on täysin paska koneen suunnittelultaan kaikinpuolin, varsinkin jos tuoreen pyörän koneeseen verrataan.

Akselitoleranssit kusee, vaihdeohjelma on sijoitettu huonosti, sillä vaihteen "päälläpitäjä" jousi on kovilla. Kytkin ei mikään järin hääppöinen ole, sähköt kusee ja pahasti.
Voin jatkaa listaa, vaikka ihan omakohtaisillä kokemuksilla :D
Älä yleistä insinööri! Ainakan 03 vm rm:ssä ei oo mitään muuta huonoo kun mikunin kaasari.
Niinkuin alempana lukee, niin tässä aika yksiselitteisesti viitattiin vanhoihin rm:iin.
Joten tämä toinen insinööri voisi opetella lukemaan, mikäli osaa jo niin sitten harjoitella lukemisen ymmärtämistä.

30.10.2006 18:13

sen verran osaan sanoa että ainakin CROSSIpeleissä jouset kestää kovempaakin hyppimistä, sillä nämä ei ole mitää halpispaskaa.

korkeelta saat tasaselle tippua jos meinaat että jouset menee paskaks. :D

30.10.2006 19:12

Harvemmin siinäkään jouset on ne jotka paskaks menee tai ikin en oo sellast kuvaakaan nähny, mut t-paloi, takahaarukoit ja runkoi sit vähä enemmänki.

30.10.2006 19:18

Oretna kirjoitti:Harvemmin siinäkään jouset on ne jotka paskaks menee tai ikin en oo sellast kuvaakaan nähny, mut t-paloi, takahaarukoit ja runkoi sit vähä enemmänki.
Nitro Circus 3 nimisessä elokuvassa meni keula aika nätisti solmuun kun alastulo tuli hieman etukenoon :) Tämä siis oli tähän asti ensimmäinen kerta kun näin vastaavaa ;)

30.10.2006 19:34

Jos tarkoitat sitä ojan yli hyppyä, ni runko siitä katkes.

30.10.2006 19:46

Fleshgear kirjoitti:Jos tarkoitat sitä ojan yli hyppyä, ni runko siitä katkes.
En tarkoita, vaan sitä kun suhteellisen korkeasta hyppyristä nokalleen.

Kyllä ne sen tosin korjasi, laittoi jonkun Dirttipyörän keulan siihen :D

30.10.2006 21:24

Tarkotatko sitä G-A-Y-gyro keulaa?

Ei ihme kun se hajos.

30.10.2006 21:33

Eikös Pastranan pitänyt vetää tuolla keulalla jossain kisassa bäkki 360 asteen bar spin tai jotain tämän suuntaista,mutta ekassa hypyssä keula solmuun,taitaa olla just toi Miccen kuvailema tilanne

Suzuki rm

12.11.2006 19:24

kuinka usein kannattas vaihtaa mäntä alottelijan käsissä olevalla 04 vuoden 250cc suzuki rm:ään ?

12.11.2006 20:36

no jo voi olla huono tuuri. Just saanu lohkon paikattua niin ketjut tippuu metsässä ja vie palan lohkoa mukanaan. Kuinkakohan helposti tuon eturattaan ja magneeton takana olevan osan lohkoa saa irti? Vai onko helpompaa yrittää liimata kemiallisella metallilla ulkopuolelta kasaan

12.11.2006 22:06

Katsos nyt ensin kuitenkin, eikös se ole osa vetoakselin laakeripesää? Mälvää vaan jollain tökötillä, niin kohta saat ostaa lohkojen lisäksi akselit ja rattaatkin...joka tapauksessa joudut purkamaan vaihteistoa myöten kaiken esiin.