Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

13.7.2005 22:54

Kysyn kaverin puolesta, mikä mahtais olla kun kotarista puuttuu suunniilleen alavääntö kokonaan? pyörä on 03vm, mäntä vaihdettu n.30h sitten. Voisko olla pa säädin jumissa tukossa tai jotain ? vai suuttimista tai neulasta ?

14.7.2005 0:13

mursu kirjoitti:Kysyn kaverin puolesta, mikä mahtais olla kun kotarista puuttuu suunniilleen alavääntö kokonaan? pyörä on 03vm, mäntä vaihdettu n.30h sitten. Voisko olla pa säädin jumissa tukossa tai jotain ? vai suuttimista tai neulasta ?


tt-säätöihin kuuluu:

- 195 pääsuutin
- 48 tyhjäkäyntisuutin
- ilma 1,5 auki
- noz g neula (3. lovi)
- ilmanputsarista se musta koppa pois

Muusta ei tietoa... :/ sori..
Viimeksi muokannut RxDriver päivämäärä 14.7.2005 13:42, muokattu yhteensä 1 kerran

14.7.2005 0:28

Juu asfalttisoturi TT -säätöihin...

14.7.2005 0:31

erkhart kirjoitti:Juu asfalttisoturi TT -säätöihin...


Mitähän sä tuolla nyt meinaat? :o

14.7.2005 0:34

että on pikkasen iso toi pää. :-)

Mulla on nyt 190 ja silläkin röpeltaa mukavasti näin lämpöisinä aikoina.

14.7.2005 0:39

erkhart kirjoitti:että on pikkasen iso toi pää. :-)

Mulla on nyt 190 ja silläkin röpeltaa mukavasti näin lämpöisinä aikoina.


Mulla toimii ihan hyvin, alakierroksilla röpöttää (kuuluu asiaan?) ja kulkee niinku pitääki (kai) tai no ainakin kulkee ihan hyvin, mutta en laita pienempää suutinta koska hirvee homma, toimii tuolla ihan hyvin, leipoo kuiteskin pienemmällä :) Sain nuo tt-säädöt Leif Holmilta ;) että taitaa olla just oikeet säädöt :)

14.7.2005 0:42

No ehkä sit uudemmat tai toi sun pelaa tommosella.

14.7.2005 0:43

RxDriver kirjoitti:
erkhart kirjoitti:että on pikkasen iso toi pää. :-)

Mulla on nyt 190 ja silläkin röpeltaa mukavasti näin lämpöisinä aikoina.


Mulla toimii ihan hyvin, alakierroksilla röpöttää (kuuluu asiaan?) ja kulkee niinku pitääki (kai) tai no ainakin kulkee ihan hyvin, mutta en laita pienempää suutinta koska hirvee homma, toimii tuolla ihan hyvin, leipoo kuiteskin pienemmällä :) Sain nuo tt-säädöt Leif Holmilta ;) että taitaa olla just oikeet säädöt :)
no ompa kova homma vaihtaa suutin. 5min

14.7.2005 0:44

mulla 192 pääsuutin.

Ei röpötä millään kierrosalueella, seos 3%. Ette vaan osaa säätää ^^

14.7.2005 0:48

Tony Eightyseven kirjoitti:mulla 192 pääsuutin.

Ei röpötä millään kierrosalueella, seos 3%. Ette vaan osaa säätää ^^
Niimpä kannatais osata mulla on kans 192. Ja pyörä ei röpötä tippaakaan ;)

14.7.2005 0:51

Mulla on 190 seos on siinä 2,5-2,7% ja kaasu kokonaan pohjassa kiihdyttäen aivan viimeist kierrokset jäävät puuttumaan kun yhtäkkiä rupeaa röpöttämään ku seinään.

14.7.2005 16:04

Kokeileppa vaihtaa tulppa.

17.7.2005 22:15

Mitenkä tohon Exc:hen sais lisää kierrosherkkyyttä?

Tuo 85 sx:sä tuntuu niin kierrosherkältä verrattuna exc:hen että alkaa ihan itkettää.

Eniten tulee kuitenkin ajettua crossi-radalla vaikka enskapyörä onkin, helpoiten kai sitä kierrosherkkyyttä saisi kun vaihtais 125:en sx:än.

Eikös siihen pakoaukon säätimeen voi vaihtaa jonkun jousen?

Muita ideoita?

17.7.2005 22:53

Kevyempi vauhtipyörä...tai mikä nyt lie. Ei kykene muistamaan kun on kädet täynnä kaikkea kivaa! :P

17.7.2005 22:54

Ja sx:n putki..