Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
27.8.2006 18:24
Yks löyty, josta ei saa selvää. Hieno suoritus. Ilmauksesta löytyy juttua mielin määrin vaikka haulla.
27.8.2006 19:44
SMK;-) kirjoitti:;-) kelaas ny, mitäs se siihen liittyy...Mistä tulee puolalle johdot, siitä tiedät onko muuttuva vai ei.
ilmanputsarikoteloon tulee alhaalta johdot sellaseen mustaan mötikkään ja siitä puolalle tankin alle....
28.8.2006 9:04
SMK;-) kirjoitti:TM:ssä ei ole ikinä ollut edessä Öhlinssiä vakiona, vain Marsun ja Paiolin keuloja.
Mitäs tää meinaa? Muistaakseni Pitkähalmeen ja Lemmyn peleissä oli Öhlinsin keulat eikä niillä nurkissa ollu Marsuja eikä Paiolia. Onko Puro ne niihin myrkyttäny ja pitäny ite ne toiset vai onko jo tehtaalla lätkästy kiinni?
28.8.2006 9:34
Lisähinnasta sellaiset saa/on saanut...
28.8.2006 12:21
onks kellään tietoo käyviskö piikkiseen temmiin(-96) jonkun muun merkin kytkinlevyt??
28.8.2006 13:53
Miksi? Purolla massalevyt jotain 8e ja välilevyt jotain 5-6e kpl niin miksi tehdä taas joku super-viri-viri?
28.8.2006 17:00
SMK;-) kirjoitti:Miksi? Purolla massalevyt jotain 8e ja välilevyt jotain 5-6e kpl niin miksi tehdä taas joku super-viri-viri?
no kun ois tarvinnu heti osat, mut ei löytynyt jkl:stä päin ni tilasin purolta osat.....
28.8.2006 22:02
Nyt avasin motin, niin ei temmistä ollut mennyt kuin akselin päästä yks lukko sokka paskaksi, eli 1 vaihteen ratas oli heilunut ja jumitellut muitten rattaitten kans. Vaihderattaat olivat kuin uudet
edit: purin ja avasin koko vaihteiston ja tilasin just osat purosta, eli paskaksi oli mennyt: VAihdeakselien päähän tulevat laakerit(4kpl), eturattaan stefan, lukkosokkia ja lukkorenkaita pari mitkä olivat menneet kappaleiksi ja tiivareita.
Jospa temmin osat tulis perjantaina niin sais vaikka viikonloppuna kasaan ja ajoon...
6.9.2006 16:41
mitäs meinaatte kannattaako tollanen ostaa
http://www.motot.net/talli/28135
6.9.2006 17:09
Ei kannata 88 vm loppuunajettu paska, usko pois.
6.9.2006 20:59
Atte.P kirjoitti:Ei kannata 88 vm loppuunajettu paska, usko pois.
Noh Noh!!!
Kannattaa mennä paikan päälle toteamaan pärrän kunnon ennenkuin innostuu liikaa. Kannattaa ainakin kattoo jos keula/runko on suorassa eikä ihan kiero. Takaiskarin linkkujen kunto nimittäin ne on kalliita uusia.
Kunhan et maksa 1800 eugenia enempää tosta
6.9.2006 21:27
Aika kallista...tonni lisää ni saa 15 vuotta uudemman kawasakin multa.
7.9.2006 9:33
Mitä niistä linkkujen kunnosta, pyh, temmin orkkis-linkun laakerit oli jtn 6-7e/kpl = ei mitään verrattuna vaikka kiertokangen vaihtoon.
Ellei myyjä annan kurkata pakoaukosta koneeseen ja kokeilla kampiakselin pään välystä virtakoppa irroitettuna, unohda koko homma. Jos antaa, niin käy ensin pyörä läpi muuten ja jos vielä kiinnostaa, niin jatkat koneen tutkimiseen.
Jotain rungon suoruutta on ihan turha alkaa pohtimaan. Veikkaanpa ettei semmosta krossia/enskaa löydy, jossa jäisi vain yhden renkaan levyinen jälki vaikka edessä ja takana olisi saman levyinen nakki.
7.9.2006 22:28
aivan, katsokaa, että motti pelaa näissä vanhemmissa vehkeissä...
Tänään sain temmin nyt kasaan, uudet laakerit yms on vaihteistossa. En jaksanut enää pimeellä lähtee testilenkille, niin huomenna pitää käydä koittamassa.
Ps. toivottavasti pelais vaihteisto, kun tuntuu uusilla laakereilla pyörivän vähän jäykähkösti...
8.9.2006 0:28
Kais naputtelit lohkot kiinni toisiinsa ennen kuin kiristit pultit? Aika yleistä tuntuu olevan, että se viimenen rako puristetaan yhteen lohkon pulteilla ja silloinhan se ei ole suorassa -> kanittaa akseleita ja laakereita.