5.1.2010 18:03
SMK) kirjoitti:No varmasti senkin, koska sen pyörän ongelma oli nimenomaan ne äkkikuolemat kaasun avaukseen, minkä takia se kaasari oli useammankin kerran kädessä. Oli kyllä ensimmäinen ja viimenen nelari, jonka kanssa piti tukin ylityksiinkin ajaa kytkimellä kuin 2T:lla, pelkällä kaasulla oli ihan fifty-sixty sattuuko nokka nouseen vai sattuuko nokka sukeltaan.
5.1.2010 21:51
6.1.2010 0:23
Kervine kirjoitti:SMK) kirjoitti:No varmasti senkin, koska sen pyörän ongelma oli nimenomaan ne äkkikuolemat kaasun avaukseen, minkä takia se kaasari oli useammankin kerran kädessä. Oli kyllä ensimmäinen ja viimenen nelari, jonka kanssa piti tukin ylityksiinkin ajaa kytkimellä kuin 2T:lla, pelkällä kaasulla oli ihan fifty-sixty sattuuko nokka nouseen vai sattuuko nokka sukeltaan.
Outoa sinänsä kun nyt on itsellä jo toinen 09 malli menossa niin pumpun ajoituksella sai booailun pois. Puita en kylläkään kierrä, vaan jäärataa on ajo.
6.1.2010 0:53
6.1.2010 13:16
6.1.2010 13:36
6.1.2010 14:22
timpax41 kirjoitti:kawa87 kirjoitti:Kawasaki kx 125 -06
ohjekirjan talvisäädöt laskelmieni mukaan kun ollaan merenpinnan korkeudessa ja -10C
Eli vakiot
ilmaruuvi 1-1/2 auki talvi kierros kiinni
Tarkottaako toi,et ilmaruuvi talvella vaan 1/2 kierrosta auki?
6.1.2010 21:15
No nyt se vasta tempun teki. Laitoin neulan takasin keskiloveen, putsailin kaasarin, kahtelin suuttimien koot ja sitten sain sen kiihdytyspumpun ihmeen kaupalla ruiskauttamaan sen suihkun juuri siitä luistin alta, mutta jotenkin se suihku ei vieläkään osunut siihen luistiin kunnolla. Noo eikun kaasari kiinni ja käyntii, no perkele ei käynyt tyhjäkäyntiä yhtään vaikka sääti kuinka ylös sen tyhjäkäynnin, koko ajan piti kaasutella että ei sammu. Vähän tuntui, että olisi saanut liikaa bensaa. Suuttimia en siis vaihtanut tai mitään ja kasasin todella huolellisesti, ainut mitä pyöriteltiin oli seosruuvi ja laitettii se 1,25 auki niinkuin vakiona. Pääsuutin oli 200 (vakio 178), tyhjissuutin 45 (vakio 42), starter jet(mikähä se o) oli 100(vakio 85), muita ei tullut katsottua, mutta ovat todennäköisesti vakioita. Aika järkeviltähän nuo kuulostaa, pääsuutin aika suurehko tosin. Pyörän mukana tuli 180 pääsuutin, 48 tyhjissuutin ja vakio starter jet eli 100. Pitäiskö kokeilla jotakin noista vai käydä ostamassa eri kokoisia, mitä mieltä olette noista suuttimien koista? Huomenna taas kerran kaasutinta auki ja katsomaan mikä siellä voisi olla pielessä. En usko että koho tai mikään jumittaisi, koska ylivuotoletkuista ei tullut mitään.SMK) kirjoitti:Riku, laita O-rengas sinne sitoon ne vivut toisiinsa, eli välys nolliin. Sit säädät sitä ajotusta niin, että osuu just luistiin ja siitä 1-2 kierrosta takasin. Äläkä mee muutteleen mitään neulan asentoo 2 pykälää kerrallaan. Nelarilla on se ikävä piirre, että jopa kokeneempikin säätäjä ei tunnista onko laihalla vai paksulla, jos on tarpeeksi pielessä - vaste kun on niin lähellä samaa kummin päin vaan, kun reilusti poskellaan ollaan.
6.1.2010 21:32
6.1.2010 23:44
7.1.2010 7:57
Otin kyllä sen pelkän liittimen irti, mutta laitoin takaisin. Teinkö jotain väärin? Kaasuttimen muovinen kurkku on oikein päin ja imukurkku normaalisti paikoillaan.SMK) kirjoitti:Kokeileppas ryypyn kanssa, kun jotenkin tuntuu, että saattais sittenkin olal jopa imuvuoto. Ja ellei sekään vaikuta mitään tai paranna käynnissä pysymistä, et kai vaan menny irrottaan sitä anturia kaasarinkyljestä, siis se motikak mihin menee piuhoja...? Ja se pieni irtolirvake siellä kaasarin kurkussa, tuli varmasti samoin päin kun olikin? Nyt on jotenkin taas pää tyhjä oikeista termeistä, Kervinen toivottavasti avaa taas tän "hartialukon"
7.1.2010 12:10
7.1.2010 13:04
7.1.2010 18:42
8.1.2010 19:49