Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.9.2006 22:13

Tietääko joku mistä saa säädettyä tyhjäkäyntiä,pyörä on honda cr 250 r,kaasutin mikuni.Säätö kun ei onnistu ryyppyvipua pyörittämällä.Entä mistä saa Honda cr 125 -90 kiristysmomentit.
Kiitos jo etukäteen

3.9.2006 11:59

Kaasari on todennäköisesti TMX?? Siinä tyhjisruuvi on semmonen tavallinen pieni ristipääruuvi, ja siinä on mutteri. löytyy vasemmalta sivulta hiukan alaviistoon.

5.9.2006 16:01

Onko 1600e kallis hinta -96 vuoden 125 honda cr:stä ? Ulkoisesti siisti ja männällä ajettu n.15 h ?

5.9.2006 16:01

Onko 1600e kallis hinta -96 vuoden 125 honda cr:stä ? Ulkoisesti siisti ja männällä ajettu n.15 h

5.9.2006 16:15

Osta multa toi pois, kun oon laittanut sen ensin takaisin nippuun.

5.9.2006 18:48

Ja hintaa oli ?

5.9.2006 19:02

Otto- kirjoitti:Onko 1600e kallis hinta -96 vuoden 125 honda cr:stä ? Ulkoisesti siisti ja männällä ajettu n.15 h


En nyt sanoisi kallis,mutta tuon ikäisissä (huonosti huolletuissa) alkaa olla jo niitä käsikranaatin ominaisuuksia,varman pelin saat kun laitat tuohon summaan huntin pari lisää...

8.9.2006 20:25

Onko 89 ja 91 vuoden cr:issä samanlainen imukaula?

8.9.2006 20:51

kato vaikka tuolta http://216.37.204.206/recreationalnetwo ... &A=70&B=38

10.9.2006 17:51

Kertokka onko 125cr:ään tullut 1995-2003 välissä jotan muutoksia koneeseen ja/tai alustaan. Kiitos.

10.9.2006 18:07

joqu kirjoitti:Kertokka onko 125cr:ään tullut 1995-2003 välissä jotan muutoksia koneeseen ja/tai alustaan. Kiitos.

-98 tuli alumiinirunko, deltabox.

11.9.2006 11:13

hei olen ostamassa tutulta honda cr 125. vuosimallista ei ole tarkkaa tietoa, jotain 91 vuosimallia, siinä ei ole upside down keulaa. vikoina ovat: etujarrunesteet valuu jostain pois, tyhjäkäynnnillä ei todellakaan pysy eikä myöskään lähde helposti käyntiin, ja tehopiikin ottaa vasta ihan loppukierroksina. vaihelaatikko on aika hyvässä kunnossa ja pyörällä ei ole paljoo ajeltu.

eli kannattaako ostaa ja onko helppo saada kuntoon?Missähän mahtaa olla vika että ottaa tehopiikin vasta niin myöhään?? mäntä on varmaankin jo loppuun ajettu koska myyjä ei edes muista koska se on vaihettu..

11.9.2006 12:10

Miksi ostaa rikkinäinen? Jos se on halpa, niin sillä rahalla/vaivalla/ajalla mitä joudut käyttämään sen laittamiseen, saat varmasti paljon uudemman ja paremmin pidetyn pyörän. Säästä se tonni enemmän nyt ja osta ehjä. Joudut kuitenkin sen rahamäärän polttamaan siihen raatoon.

Itse en ostaisi rikkinäistä (ei ole sama asia kuin kulunut). Kertoo jo myyjästä ja hänen huoltotavoista jos hänellä ei ole mitään mielenkiintoa korjata pyörää myyntiä varten.

11.9.2006 14:49

Niin no sillon se on ehkä kannattavaa jos sen rikkinäisen saa pilkkahinnalla ja on tuttuja millä on samoja raatoja ja siihen rikkinäiseen käypään kaikki kunnossa olevat osat saa melkein ilmaiseksi. Mut tosiaan mielellää säästää kunnon pyörään rahaa Ikävää korjailla semmosia aina joka ajon jälkeen.

11.9.2006 18:25

http://www.leguidevert.com/honda/honda125cr1989.jpg
1989 on viimeinen normaalikeula. 1988 tunnistaa siitä että menee putki ylhäältä. Eipä varmaan montaa sataa kannata maksaa.