27.12.2012 13:14
8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
27.12.2012 13:28
jontte92 kirjoitti:Joo semmonen ongelma olis tossa omassa pärrässä ku kävin viime viikolla hakemassa vm.-91 kawa kx 125. Ensimmäisen yönsä se vietti lämpimässä hallissa ja seuraavana päivänä kävin kokeilemassa ajoa yms. seuraava yö menikin taivasalla pakkasessa ja tämän jälkeen käynnistyspoljin vetää tyhjää? satunnaisina kertoina pystyy n. puolikierrosta konetta pyörittämään. Elikkä onkos tommoinen joku näitten ominaisuus vai onko sieltä vaa hampaat kulunu?
27.12.2012 15:02
27.12.2012 17:06
OA243 kirjoitti:8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
Ootko sä tosissas?? Kato ja mieti nyt jotakin ees ite.
27.12.2012 17:19
27.12.2012 17:29
27.12.2012 18:49
mikulov kirjoitti:8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
hei, voin käydä näyttämässä miten kaasari säädetään kun seuraavan kerran lahdessa päin kurvailen, mutta tee nyt näin aluksi: etsi luistin keskeltä, sieltä alhaalta se neula ja laita siinä oleva pieni lukkorengas alimpaan loveen (jolloin neula on ylempänä ja antaa enemmän bensaa), ole tarkkana ettet hukkaa sitä, vaatii sorminäppäryyttä. , sitten kaasarin kyljessä on semmoinen pieni messinkiruuvi, kierrä se ensin kiinni ja sitten avaat max yhden kierroksen (se on ilmaruuvi mikä toimii tyhjäkäyntisuuttimen kanssa kimpassa, mitä enemmän on kiinni, sitä paksumpi on tyhjäkäyntiseos. ,tai voit käydä esim. rikumotorissa kysymässä neuvoa, "bossi" kyllä jelppaa..
27.12.2012 20:01
27.12.2012 21:23
27.12.2012 22:11
8ade8 kirjoitti:Noniin nyt on kaasarista pohja auki suuttimet irti. Niin mistä sitä neulaa säädetään? Koitin etsiä sitä ilman tulosta. Onko se siis kannen alla johon vaijeri menee vai kaasarin alapuolella?
27.12.2012 22:24
28.12.2012 0:30
CRhonkkeli kirjoitti:OA243 kirjoitti:8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
Ootko sä tosissas?? Kato ja mieti nyt jotakin ees ite.
Mitä tuossa oli asiatonta?
Täällä kun on meitäkin, jotka pystymetsästä ovat lajiin ryhtyneett eikä iskä osta pyöriä ja säädä ne kohdalleen.
28.12.2012 17:31
OA243 kirjoitti:CRhonkkeli kirjoitti:OA243 kirjoitti:8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
Ootko sä tosissas?? Kato ja mieti nyt jotakin ees ite.
Mitä tuossa oli asiatonta?
Täällä kun on meitäkin, jotka pystymetsästä ovat lajiin ryhtyneett eikä iskä osta pyöriä ja säädä ne kohdalleen.
V***u korkeus merestä? Ei google vaan osais auttaa? Oma-aloitteisuudesta tässä oli kyse.
Itsellä on ikää alle 18 ja reippaasti yli 10k€ omalla työllä tienattuja rahoja upotettu lajiin, voin kertoo että siihen summaan TES:in mukasilla (tai huonommilla) palkoilla sementtiä lapioi tai mikroautoja korjaa jonkun aikaa. Kaikki vapaa-aika laitettu myös sillon kun ajettu. Ensimmäinen kuski perheessä enkä yhtään harrastajaa aloittaessa tuntenut. Kilpatasolla ei B-luokan vauhtia kovemmaks oo treenituntien ja valmennuksen puutteessa kyennyt mutta kisoihin yleensä päästy ja itse kasaamat ja säätämät laitteet on pelanneet. Nyt näyttäis siltä että pakko työllistyä ja ostaa pyörä taas kun ei osaa ilman olla.
Mutta jos ei osais/viittis tutkia edes mikä on merenkorkeus vaan sormi perseessä kyselis täällä sillä ajalla missä se asia ois jo selvinnyt että mistä on kyse, niin en ois minäkään päässyt mihinkään. Hienohan se ois kun isi maksais ja laittais, tiedä tietty että ehtiskö silti mihinkään mutta ei ainakaan tarvis miettiä oisko kunnon kalustolla ja ees jollain lailla järkevillä treenitunneilla ehtinyt.
E: Jaha, ei tässä mistään 13v junnusta edes ollut kyse vaikka sellaisen kuvan sainkin. Sitä suuremmalla syyllä.
28.12.2012 19:49
OA243 kirjoitti:
V***u korkeus merestä? Ei google vaan osais auttaa? Oma-aloitteisuudesta tässä oli kyse.
.
28.12.2012 20:14