Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

19.4.2009 20:50

Tuli testimielessä ostettua Motulin 800 ulkomailta kun tuli ostettua läjä muutakin tavaraa. Miten tuo öljy eroaa muista täyssynteettisistä öljyistä esim. motulin 710, teboil 2t-bike, castrol..? Ainakin hintansa puolesta oli 3 kertaa kalliimpaa kun 2t-bike.

19.4.2009 20:58

ainakin väriltään eroaa :) ite oon sitä aina käyttäny ja ainakin toiminu hyvin eikä karstoittanu.paljon jouduit ulkomailta ostaessa maksamaan? motonetissä 21,80/l

19.4.2009 21:18

14,5€ litra posteineen päivineen. Tuli alea ku tilattii sen verran iso satsi että ale kattasi postikulut.

19.4.2009 21:24

Ite oon ajanu kans aina Motulin 800:lla. Hyvää tavaraa kyllä, ei savuta tai karstota läheskää niinpaljoo kun muut.

19.4.2009 21:31

Joo ihan perkeleen hyvää öljyä toi 800, itelläki kotaren tankissa tota.

19.4.2009 21:35

JL- kirjoitti:Kellään kokemusta Denicolin 2t öljystä? Ite oon käyttäny tota kun sain mukaan kun ostin kotarin. Hi-tech synthetic lukee kyljessä eli täyssynteettistä on. Ei taida hintakaan olla ihan halpa. Mutta laittakaahan kokemuksia jos löytyy.

Uudestaan yritän josko kellään löytys kokemusta.

16.6.2009 13:49

Mitäs öljyjä suosittelette 250cc kotariin, vm -98. Ja öljyt olisi hyvä vaihtaa 10h välein katukäytössä? Ja bensansekaan voi sekottaa vaikka Castrol TTS:ää?

16.6.2009 14:36

qwaszx kirjoitti:Mitäs öljyjä suosittelette 250cc kotariin, vm -98. Ja öljyt olisi hyvä vaihtaa 10h välein katukäytössä? Ja bensansekaan voi sekottaa vaikka Castrol TTS:ää?
Laatikkoon sopii vaikka castrol mtx tai belray gear saver. 10h on ok vaihtoväli. Bensan sekaan vaikka juuri tuota tts:ää.

16.6.2009 16:44

AlluMan kirjoitti:Kyllä se toimii.. karstottaa vaan enemmän mitä kalliimmat öljyt mutta välillä kun käyttää parempia öljyjä niin puhistuu.

En nyt tiedä karstoittaako tuo Teboilin 2-t bike pahasti, itse irroitin husqvarnan pakoputken niin ei kyllä karstoja näkynyt ja sylinterissäkin oli pakoaukko melkein puhdas...

16.6.2009 16:54

Onko kellään kokemuksia KENDALL GT 1 2-t öljystä?

17.6.2009 1:10

enskapena kirjoitti:Onko kellään kokemuksia KENDALL GT 1 2-t öljystä?
Tota tuli käytettyä Aprilia futuras ja honda cr:ssä. ihan hyvää tavaraa toi on. itse olin/olen tyytyväinen kyseiseen tavaraan. sitten kun jälleen hommaan crossin niin tulen kyll käyttämään edelleen kendallia.

Öljyt

17.6.2009 15:47

Mä käytän hondan 2-t öljyä ktm 85 ja kun vaihdoin repsoliin niin rupes viemään tulppia? Ja kun vaihoin takas käyttämääni hondaan 2-t öljyyn niin se auttoi ja ei oo sen jälkee vieny tulppia :O

18.6.2009 13:45

JL- kirjoitti:
JL- kirjoitti:Kellään kokemusta Denicolin 2t öljystä? Ite oon käyttäny tota kun sain mukaan kun ostin kotarin. Hi-tech synthetic lukee kyljessä eli täyssynteettistä on. Ei taida hintakaan olla ihan halpa. Mutta laittakaahan kokemuksia jos löytyy.

Mulla oli tota just vähän aika sitten, ei se ainakaan halpaa oo, en tiedä sitten mitä se hinta kertoo laadusta, mut ihan OK tavaraa ;)

Ostin nyt tota Repsolin 2T Competition, saa nähä millasta on 8)

21.7.2009 19:39

Onkohan toi motul 510 powerblue 2t minkälaista öljyä?

21.7.2009 23:40

anttf kirjoitti:
JL- kirjoitti:

Mulla oli tota just vähän aika sitten, ei se ainakaan halpaa oo, en tiedä sitten mitä se hinta kertoo laadusta, mut ihan OK tavaraa ;)

Ostin nyt tota Repsolin 2T Competition, saa nähä millasta on 8)

Mulla kans ollu repsolin 2t competitionii, iha ok muuten paitsi että savuttaa ja räkii paljon enemmän kun tts.