Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
24.12.2012 18:46
201262 kirjoitti:Mä sulle jo kerroin mikä siinä on vikana, jos et usko niin jatkakaa rassaamista.Sitten kun kyllästytte niin vaihdatte alkuperäisen kaasarin, ja lähdet ajamaan.
Tehtiin niin tänää, että vanha kaasari kiinni ja hyvin se toimii
Mutta kiitoksia vastauksista ja avusta
25.12.2012 16:16
Kotari 450ccc -04 alko pitää ylimääräsiä ääniä. Löysin youtubesta clipin missä kaverilla on sama ongelma. Mistähän mahtaa johtua?
http://www.youtube.com/watch?v=tF_MFKRaJc0Venttiilit on tsekkattu ja säädetty. Oisko toi nokkaketju mikä rallattaa?
25.12.2012 23:05
Nokkaketju voi olla. Vois olla mahdollisesti kytkimen painelaakeri..
25.12.2012 23:49
painelaakeri köhköh
26.12.2012 12:32
Voiko samoilla kaasarin säädöillä ajaa talvella ja kesällä? Jos ei mitä täytys tehä?
Kyseessä siis ktm 85.
26.12.2012 15:55
Ei voi. Rikkaammalle pitäis saaha.
26.12.2012 16:01
Voihan sitä ajaa mutta en vastaa jos joku menee paskaks ku käy liian laihalla
26.12.2012 18:28
jaa-a mistä sitä säädetää rikkaammalle? kiristetäänkö vai löysätäänkö ruuvia? kuinka paljon? Tarviiko öljyä laittaa enemmän? Eli pyörä on ktm 85 2010
26.12.2012 18:35
8ade8 kirjoitti:jaa-a mistä sitä säädetää rikkaammalle? kiristetäänkö vai löysätäänkö ruuvia? kuinka paljon? Tarviiko öljyä laittaa enemmän? Eli pyörä on ktm 85 2010
Leikkaa kiinni takuu varmasti, jos ajat vähänkin kovempaa. Ei siinä mitään ruuvia säädetä, pääsuutin täytyy vaihtaa.
26.12.2012 18:41
Pääsuutin, tk suutin, neulaa ylemmäs / vaihtoon. Seosruuviakin joutuu kääntelemään varmaan.
26.12.2012 18:42
Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
26.12.2012 21:38
Täytyy avata ja varaosakirjasta selviää suutimien malli tai tuotenumero.
Ilma on tiheämpää lähempänä merenpintaa, kuin jossain korkeassa vuoristossa(joita ei Suomessa paljoa ole.)
Ja taitaa olla korkeus jotain luokkaa 0-200m
27.12.2012 2:13
8ade8 kirjoitti:Löysin ohje kirjasta perus säädöt noille lämpötiloille. Täytyykö ottaa kaasarin pohja auki ja sitte vaihtaa tk suutin ja pää suutin. Minkälaiset suuttimet ktm 85 on?
Mitä tuo korkeus merestä tarkoittaa/ vaikuttaa? Mikä se on suomessa (päijät-hämeessä)? Onko tuo neulan tyyppi miten tärkeä? miten se säädetään?
Ootko sä tosissas?? Kato ja mieti nyt jotakin ees ite.
27.12.2012 4:47
Ei se ikinä oo helppoa ekalla kerralla mutta googlesta löytää hyvät vastaukset!
27.12.2012 11:57
Joo semmonen ongelma olis tossa omassa pärrässä ku kävin viime viikolla hakemassa vm.-91 kawa kx 125. Ensimmäisen yönsä se vietti lämpimässä hallissa ja seuraavana päivänä kävin kokeilemassa ajoa yms. seuraava yö menikin taivasalla pakkasessa ja tämän jälkeen käynnistyspoljin vetää tyhjää? satunnaisina kertoina pystyy n. puolikierrosta konetta pyörittämään. Elikkä onkos tommoinen joku näitten ominaisuus vai onko sieltä vaa hampaat kulunu?