18.1.2006 16:24
plank kirjoitti:mut eihän se teho voi nousta kokoaikaa samassa suhteessa, koska KUN 125cc on se n. 33 hp niin 250cc pitäs olla n. 66hp. että sillee...
18.1.2006 16:32
Tume34 kirjoitti:iikka88 kirjoitti:Ihan näin välihuomautuksena sanon, että kyllä 2t:stä saa tehoa. 25hp/50cc, ihan mahollinen lukema. Tai sitten, rc auton kone, 3,5hp ja 5cc. Eli siitä tulis 35hp/50cc. Kuulostaa ihan naurettavalta, mutta niin se vaan on.
Tosin, tätä kyseistä jammua ei vissiin ihan niin paljon oltu viilailtu mitä tollasiin litratehoihin tarvis..
Taidat verrata nyt näihin entisajan tt-pyöriin? Jos näin on, niin on hyvä pitää mielessä että näissä kaikissa sen ajan pyörissä oli kaksi tai useampia sylintereitä, yksisylinterisestä onkin nuo tehot vähän vaikeampi kiskoa ulos.
18.1.2006 16:59
plank kirjoitti:eiks sen sun yampin pitäny painaa n. 60 kiloo...tuolla lukee että 76 kg....hahaa
kasikympistä sitte revitäänki varmaa joo 30 polee ulos. melkonen virittäjävelho saa olla. tehtaan ilmottamiin tehoihin ei kannata luottaa yhtää...joku ilmottaa tehoiks xx ja seuraava vaalmistaja kattoo sitä ja laittaa omalle tehoiks xx,2
18.1.2006 17:22
18.1.2006 17:26
wert kirjoitti:Oke. Tuo katkaisi kamelin selän. Maksan ton pyöräsi penkittämisen, niin katotaan miten paljon siinä on tehoa. Jos ei ole sitä 30 heppaa, niin maksat penkittämisen, sekä muut aiheutuneet kulut. Oke?
18.1.2006 18:25
18.1.2006 18:43
18.1.2006 18:50
19.1.2006 18:55
19.1.2006 19:53
19.1.2006 20:48
19.1.2006 21:01
19.1.2006 21:14
CH-RACING kirjoitti:Tietenkin sen takaiskarin voi huoltaa. Hintaa täälläpäin on sellainen 50e+työ eli n.100e luokkaa per. iskari, jos oikein muistan.
19.1.2006 22:44
19.1.2006 23:08