Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

7.1.2008 16:52

Lass1 kirjoitti:
MaRsY kirjoitti:
Lass1 kirjoitti:Vaikkapa wisecoa, ne ovat ainakin itselläni toimineet hyvin.

Saako wisecoja suomesta ollekaa? Eikös ne oo kalliimmasta päästä? :O

Niitä wisecoja saa myös mc-scatterista 95 eurolla.

Ja muistaakseni Stormista. www.storm-motor.fi

7.1.2008 16:53

Lass1 kirjoitti:
MaRsY kirjoitti:
Lass1 kirjoitti:Vaikkapa wisecoa, ne ovat ainakin itselläni toimineet hyvin.

Saako wisecoja suomesta ollekaa? Eikös ne oo kalliimmasta päästä? :O

Niitä wisecoja saa myös mc-scatterista 95 eurolla.

Alottelen rossin kevyesti omana harrastuksena nyt vkl luultavasti, kun ostan Kawasakin ni pitäs saada vähän tietoo noista männistäkin.. Varmaa mun ajossa (jäällä talvisin) joku 20h kestäis mäntä ja sit vaihtoo vai? Onko muka Vertex ja Wiseco lähes samanhintasia? :O

7.1.2008 16:59

uskon kyllä että sinun aloittelijan vauhdilla mäntä kestää vähän enemmänkin kun 20h jäärata-ajosta huolimatta. Itse olen todennut Vertex:n männät hyviksi, niitä saa indy.fi 90¤:lla

7.1.2008 17:39

Piikki vai kakspuokki??, kyl kait piikillä mennään alottelemal 60h reippaasti?? en kakspuokist tiedä... mulla piikin mäntä kesti 50h vähän yliki.

7.1.2008 18:32

Jani Virta kirjoitti:En kakspuokist tiedä... mulla piikin mäntä kesti 50h vähän yliki.

Sittenkö otti ja leikkas? ;)
Jos nyt crossipyörästä puhut niin en menisi paljon yli 30h ajamaan samalla männällä.
Halpa ja helppo toimenpide!

7.1.2008 18:50

Hah, kyllä piikki kestää EI-ANKARASSA KÄYTÖSSÄ 50h..... katsos kun en kilpaa aja:), joo ja ei leikannu, männänrengas poikki:)

E= Ja sä ajat kilpaa?? onko "kilpaviritetty"? noissahan se käyttöikä laskee jonkunverran

7.1.2008 21:21

Jani Virta kirjoitti: joo ja ei leikannu, männänrengas poikki:)

Miun mielestä ei ole järkevää ajaa samalla männällä, niin kauan, että männänrengas katkeaa ja huonolla tuurilla samalla tuhoaa koko sylinterin. Halvemmalla pääsee, kun vaihtaa männän ajoissa eikä tarvitse lähteä etsimään uutta sylinteriä/pinnoittamaan vanhaa. On paljon mukavampaa ajaa radallakin, kun ei tarvitse pelätä,että kone leikkaa kiinni juuri hyppyrin nokalla...

Piikin tehotkin alkavat olemaan aika hukassa yli 30h ajetulla männällä ja vaihdan männän jo pelkästään senkin takia ajoissa.

7.1.2008 21:25

JM82 kirjoitti:
Jani Virta kirjoitti: joo ja ei leikannu, männänrengas poikki:)

Miun mielestä ei ole järkevää ajaa samalla männällä, niin kauan, että männänrengas katkeaa ja huonolla tuurilla samalla tuhoaa koko sylinterin. Halvemmalla pääsee, kun vaihtaa männän ajoissa eikä tarvitse lähteä etsimään uutta sylinteriä/pinnoittamaan vanhaa. On paljon mukavampaa ajaa radallakin, kun ei tarvitse pelätä,että kone leikkaa kiinni juuri hyppyrin nokalla...

Piikin tehotkin alkavat olemaan aika hukassa yli 30h ajetulla männällä ja vaihdan männän jo pelkästään senkin takia ajoissa.

Just tällailla mäki ajattelin, eli otan kyllä varman päälle, koska ei oikee tekis hyvää lompsalle ostella parit pytyt kesässä ym. no mites 25h että tehot ei häviä ollekaa ja kestää kanssa varmasti?

7.1.2008 22:17

marsy: laske toi männän käyttöikä sillai, että ajat sillä 200L bensaa, niin se on aika passeli vaihtoväli.

8.1.2008 0:02

Oman kokemuksen mukaan 125cc + vastaavat tuo 200l on aikas passeli. 2-renkaisella takomännällä voi vielä jatkaa. Toki tällöin ei parane aukoa spooria ;-)

22.1.2008 22:03

Nyt alkas oleen konerempan aika edessä tuohon -06 250 SX-F:ään. Kehtaakohan siihen laittaa jotain muuta kuin orkkismäntää, esim. vertex? Pyörä tulee aika lailla harrastekäyttöön.

23.1.2008 21:16

Mikäs toi vertexin race-mäntä oikee o? Vissiin valettu, mutta mikäs ois viisain tollaseen piikkiseen hondaan harrasteajoon?

23.1.2008 21:49

McInen kirjoitti:Mikäs toi vertexin race-mäntä oikee o? Vissiin valettu, mutta mikäs ois viisain tollaseen piikkiseen hondaan harrasteajoon?

Ihan alkuperäinen.

24.1.2008 18:30

Idiootti kirjoitti:Nyt alkas oleen konerempan aika edessä tuohon -06 250 SX-F:ään. Kehtaakohan siihen laittaa jotain muuta kuin orkkismäntää, esim. vertex? Pyörä tulee aika lailla harrastekäyttöön.
Mikäpä ettei siihen kehtais, ite laitoin hondaan just tarvikemännän (wiseco).

28.1.2008 21:29

Tere!
Olen tilaamassa uutta wisecoa tohon 250ccYz:aan.
Nykyisessä,männässä lukee D00G6 sekä 605M06850.
Eli tilaanko seuraavaksi 605M06875 vai mitä :)