Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.4.2005 20:35
'86 250 "Specseissä" ei ainakaan oo mitään mainintaa kytkinlevyjen kitkapinnan paksuudesta, vaikka kaikenlaista välystä ja toleranssia ilmoitetaankin. Ei sitä kovin paksusti uutenakaan ole. Eiköhän niillä niin kauan uskalla ajaa kunnes alkaa luistaan. Itse kuitenkin aion mielenrauhani takia ostaa uudet(hyvin vähän sitä pintaa mullakin on).
Vasenkätiseen kierteeseen en muualla törmännyt ym. laitteessa. Tiedä sitten paljonko on eroa tohon sun 125:een. Siinä taitaa olla "jo" pakoaukonsäädinkin.
2.4.2005 20:51
Taidan ostaa myös mielenrauhan takia uudet levyt. Taitaa olla kytkinkruunun alla oleva laakeri aika viimesillään, koska kytkinkruunu liikkuu huomattavasti sivuille.
15.4.2005 1:15
ei siinä kytkimessä pitäis kulua kuin ne välilevyt omassa pelissä ei oo sen enempää kytkin levyissä pintaa ku sullakaa ja iha hyvin pitää
15.4.2005 12:27
mullakin pitää kytkin kyllä.
24.4.2005 21:00
No nyt se sitten leipo kiinni. kyllä ottaa päähän. onko muilla leikannu? mitä on käyny?
24.4.2005 21:20
Murmeli, mulla olis "1986 KTM 125 MX,MXC,GS Owner's repair manual"
(69 sivua, 83,1Mt) skannattuna jos kiinnostaa.
On mulla toki kaikki "sälä" myös 250:seen ja 500:seenkin. 125:seen ei muuta kuin "owneri".
4.5.2005 0:24
voisitko lähettää mullekki ton ktm gs 125 owner`s repair manuaalin
4.5.2005 1:13
Kyllä mä voin. Sitten joskus. Nyt väsyttää liikaa enkä jaksa enempää miettiä. Sähköpostilla lähettäminen ei ainakaan onnistu, kyseessä siis 83,1Mt:n tiedosto. Pitää "direct connect":lla lähettää. Tai sitten CD:llä ja postissa. Viimeistä vaihtoehtoa tosin en ilmaiseksi tee.
9.5.2005 0:49
no kuis ne kottaraiset jakselee??
9.5.2005 10:23
Sain kottaraisen käymään konerempan jälkeen ja ainakin ottaa jenkaa aika pirteän tuntuisesti
. Sellainen ongelma kuitenkin että kytkin luistaa niin paljon että liikkuu juuri ja juuri eteenpäin eli taisin tehdä jonkun pienen kasaus virheen. Katsoin kyllä tarkkaan, että en olisi tehnyt, sillä kasasin hyvin tarkkaan räjäytyskuvien mukaan. Tuskin rupeaa itsestään toimimaan?
on pitänyt jo hetken aikaa kysyä, että sattuisiko kellään olemaan magneeton aluslevyä? Mulla on yksi kiinnike aluslevystä murtunut.
Ostin Uuden magneeton vauhtipyörän mutta en osannut säätää sitä. Aluslevyä pitäisi kääntää 1/3 kierrosta(?)! mielestäni aika outoa, sillä johdot ei oikein tahtoisi asettua tuohon puolien asentoon. Koitan silti 1/3 kääntämistä lähiaikoina. Tuossa vanhassa vauhtipyörässähän oli se vika, että valopuolan magneetit olivat ajan saatossa karisseet pois
. Nyt on vanha magneeton vauhtipyörä kiinni. Tuossa uudessa magneetossa on vielä erilainen sytytyksen säätö kuin vanhassa, eli uudessa on vain pieni reikä mihin pitää tökätä tikku oikeassa kohdassa. Vanhassa oli iso reikä mistä näki puolaan merkityt asteet.
En tiedä pahastuuko murmeli, jos kerron että hanellä leipoi mäntä mutta sylinteri taisi säästyä?. Lisätietoa odotellessa
KaTooM:Mikäs tollanen KTM MXC on? Joku über kisakireä MX versiosta vai?
9.5.2005 10:41
No se MXC on MX, jossa on GS:n valopuola ja vaihteet(eli laajempi vaihteisto). Siinä on myös samanlainen "apurunko" kuin GS:ssä(eli se metallinen kaari tulee lokasuojan päälle). Siihen MXC:hen siis sai uutena ottaa valot lisävarusteena.
9.5.2005 12:43
Et sattuis tietämään jotain lohduttavaa mun kytkimestä KaTooM?
9.5.2005 13:07
Luultavasti se koneessa oleva kytkivipu on jäänyt "kantamaan". Koita onko siinä ollenkaan tyhjää liikettä. Jos ei ole, pitää avata se kytkinpuolen poski koneesta ja säätää(avata) sitä ruuvia kytkimen keskeltä. Mullakin käynyt joskus tuollalailla kun en huomannut tarkistaa. Ainakin noissa '86 malleissa sen vivun ja vaijerin välinen kulma pitäis olla jotakuinkin 90 astetta(5mm vapaaliike kaasuttimesta).
12.5.2005 14:41
ei ketää osais sanoo et mikä mun geessis on vikana ku siitä lähtee koko ajan irti pakoaukon säätimen laippa siit akselistaa ja sit se ei aukee lainkaa,se kyl hitsattii kii siihe akselii mut sekää ei kestäny,sauma murtu,eikä ollu mikää räkä sauma, ja nyt se hitsattii tikil uusiks, ja nyt se ei helvetti kulje mihinkää eli ei aukee juur yhtää,ja piikist ei tietooka,joku pv:ki jättää jo lähdös,prkl
....mäntä o iha kunnos ja muutenki et migä viga????
12.5.2005 14:57
korkkis kirjoitti:ei ketää osais sanoo et mikä mun geessis on vikana ku siitä lähtee koko ajan irti pakoaukon säätimen laippa siit akselistaa ja sit se ei aukee lainkaa,se kyl hitsattii kii siihe akselii mut sekää ei kestäny,sauma murtu,eikä ollu mikää räkä sauma, ja nyt se hitsattii tikil uusiks, ja nyt se ei helvetti kulje mihinkää eli ei aukee juur yhtää,ja piikist ei tietooka,joku pv:ki jättää jo lähdös,prkl
....mäntä o iha kunnos ja muutenki et migä viga????
Väärin säädetty? jos se säädetään väärin niin se vänkää itsensä paskaksi.