17.1.2006 20:35
SMK;-) kirjoitti:Pikkuisen edes silmiä auki ja järkeä käteen! Toivottavasti kukaan ei usko, eikä ota pätkääkään tosissaan tän SMreisinkin juttuja.
Miten sä voit edes luulla, että jossain kassarissa olis 28hp kun tehtaat lupaa piikkisistä 40hp ja mittaukset näyttää 32-33? Ihan suosista voit lähtee siitä, että kassarien todelliset tehot on välillä 22-25hp MAKSIMISSAAN vaikka kuinka liki 30 luvataankin. En tiedä sitten mitä kaikkia osia sun pyörästä on matkan varrella pudonnu tohon punnitustulokseen vai millä markettivaa'alla se on saatu, mutta ihan huuhaata sekin.
Tää on taas tätä kun "joku sano et siinä on varmaan noilla vireillä ainaski 30 heppaa". Ota joskus alles joku uus kassarin niin huomaat ettei se sun ole ehkä ihan niiiiiin tehokas...susta vaan tuntuu siltä kun silä e kaikkien virien jälkeen pääse enää edes liikkelle kuin tehopiikillä
Temmin isopyöränen 80cc on muuten piikin rungolla+iskareilla ja painaa yli 90kg, edelleen tilauksesta saatavana. Että sekin meni sitten pieleen.
17.1.2006 20:42
17.1.2006 21:20
17.1.2006 21:26
tomu kirjoitti:Sä oot harvinaisen tietämätön, SMK on NAINEN.
EDIT: haha, SMRacing tais just kusasta murkkupesään!
Aijjai, nyt syttyy taas sota!
EDIT2: SMracing, oot hölmö.
Joo, tiedetään. niin mäkin oon, mut silti sä oot aina hölmömpi! Ja ketään ei kaikenlisäks kiinnosta paljoko saat irti tehoa jostain vuoden vasara jamahasta..
btw, savolaiset on kieroja kun korkkiruuvi ettei varmaan oo paljoa luottamista SAVOLAISEEN tietoon.
17.1.2006 21:30
17.1.2006 21:35
MCL kirjoitti:Usko nytt jo,että sun yz on paska kaikin puolin vaikka sitä ois kuka tahansa vasaroinut sitä sylinteriä.
Tehtaat lupaavat aina enemmän tehoa ja vähemmän painoa.Vaikka tehdas lupailisikin tuolle läpiväljälle kivikautiselta kamppiselta 27.3847 hv ja 61.4485747kg painoa,niin ne on aina yläkanttiin.Jonkun tehtaan antamissa mittauksissa on jostain syystä sylinteri tarkoin viimeistelty ja siloteltu,tavalliset ruuvit korvattu alumiinisilla ja tuotantolinjasta poimittu keveimmät osat.Uuusissa pyörissä on merkistä riippuen lähinnä parin hv luokkaa,jossain ilmajäähdytteisessä vm 92 yz voikin olla alkuperäisenä jotain 16hv,ja sun läpiväljässä koneessa tuskin puoliakaan siitä.
Lisäksi kehtystä on tapahtunut huomattavasti joskus 90 luvun alkupuolelta,tietoa ja osaamista on tullut huomattavasti lisää.Sun mukaan just vuonna 92 on kuitenkin osattu tehdä koneet paljon paremmin kuin nykyään.Tossa myllyssä on alkuperäisenä pisaran kokoisia valupurseita.
Voidaanko me tulla pärrääjän kanssa kokeilemaan sitä ihmemopoa radalla kun kierretään Suomea kesällä.Kenties jopa nähdä kuinka hyvin se jätättää piikkisiä.
Tajua muuten puhuvasi yhä enemmän pussiin kun jatkat postaamista sen virtuaalikikkelin kasvattamiseksi.
BTW.Onko munkin kawa yhtä raju kuin sun kun se on Janne Suomisen ex pyörä,kanavat muokattu ja siloteltu sun muuta.
Kyllä sä oot hurja grossari.
17.1.2006 21:37
tomu kirjoitti:Sun pätemiset on luokkaa pieruna saharaan.
btw, mun mopo ei oo uus.. mutta siisti se on.
EDIT: Oli mullakin joskus 80cc rm, tm ja kx. Kaikki oli 90 alkupuolen peruspaskoja mopoja joista luulin sillon toooosi paljon. Mutta, kantapään kautta oppii.
17.1.2006 22:13
17.1.2006 22:31
17.1.2006 22:35
17.1.2006 23:32
17.1.2006 23:45
17.1.2006 23:59
18.1.2006 16:13
iikka88 kirjoitti:Ihan näin välihuomautuksena sanon, että kyllä 2t:stä saa tehoa. 25hp/50cc, ihan mahollinen lukema. Tai sitten, rc auton kone, 3,5hp ja 5cc. Eli siitä tulis 35hp/50cc. Kuulostaa ihan naurettavalta, mutta niin se vaan on.
Tosin, tätä kyseistä jammua ei vissiin ihan niin paljon oltu viilailtu mitä tollasiin litratehoihin tarvis..
18.1.2006 16:20
iikka88 kirjoitti:Ihan näin välihuomautuksena sanon, että kyllä 2t:stä saa tehoa. 25hp/50cc, ihan mahollinen lukema. Tai sitten, rc auton kone, 3,5hp ja 5cc. Eli siitä tulis 35hp/50cc. Kuulostaa ihan naurettavalta, mutta niin se vaan on.
Tosin, tätä kyseistä jammua ei vissiin ihan niin paljon oltu viilailtu mitä tollasiin litratehoihin tarvis..