Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
22.10.2008 17:18
Ihan hyvää öljyjä mutta noin paljoo siitä ei ois kannattanu maksaa koska se maksaa motonetis 10e litralta
22.10.2008 23:54
jos ostaa Motul 710 2T 1l 11.90 € tai MOTUL 800 Off Road 2T 1L 17.50 €
ni kumpi o sit kannattavampaa jos o esim Yamaha dt 125-x
ei taida vaatia mitää yber öljyjä...
23.10.2008 9:10
jos mulla olis joku dt niin ajaisin sillä varmaan aika halvoilla öljyillä esim tb bike:llä.
23.10.2008 10:52
nii no mut noi öljyt o sellassii mitä mun ei tarvi ite ostaa joten pelaan varman päälle että kone olis pitkäikäsempi
23.10.2008 12:38
yllätys yllätys että kalliimpi on parempaa. Joten sanoppa isälles että ostaa sitten sitä kalleinta mitä kaupasta löytyy niin pelit laulaa!
23.10.2008 12:42
että näin...
23.10.2008 15:23
Deadle: osta sitä 710:aa.
23.10.2008 16:03
Ite oon käyttäny Motulin Extra 2-T semisynteettistä 5.90€ L. Eipä ole vielä mitään haittoja ilmennyt
23.10.2008 16:43
joo oon aatellukkii kayttää just tota 710 ku se on kumminki kohtuu hintane ja laadukas...
21.12.2008 2:23
2-t öljynä teboil bike täyssynteettinen n.30€/4l purkki ja lootassa teboil olikohan 15w-50 n.30€/4l purkki
21.12.2008 10:35
Onpa bike siellä kallista, täällä maksaa 21e/4L
21.12.2008 11:54
Mikäs 2T öljy olisi hintalaatu suhteeltaan parasta, tuommoiseen 125cc crossiin?
21.12.2008 12:10
JL- kirjoitti:Onpa bike siellä kallista, täällä maksaa 21e/4L
Täällä se maksaa 16,90€. Ihan hyvä öljy, hinta/laatu suhde kohdillaan.
25.12.2008 19:56
JL- kirjoitti:Onpa bike siellä kallista, täällä maksaa 21e/4L
No tää oli semmonen noin heitto, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin tais olla jossain 20€ huitteilla/4L
Sekotus suhteesta sain semmosen vinkin että,jos pakoputken pää öljymärkä niin öljyä liikaa=ei jaksa polttaa kaikkia eli tukkii paikat.
Joko ajat liian hiljaa tai seos liian paksu.
Itse ajan 2% ja putkenpää märkä mutta kunhan saan sen ajamalla kuivaksi niin sitten lisään seosta 0.5%.
Kolme kertaa vasta päässyt ajamaan joten siksi vielä hidas vauhti mutta kyllä se siitä korjaantuu.
25.12.2008 20:20
Kaasutin on yleensä syypää öljyiseen putkeen. Jos sekoitat vaikka 3% seoksen ja kaasutin on olosuhteisiin nähden hyvin säädetty ja putsari kunnossa, niin ei silloin putkestakaan juuri öljyä lennä. Mikäli kaasutin on "röpö-röpö -varmanpäälle" -säädöissä, niin roiskeita syntyy vähemmälläkin öljyllä.