Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
28.10.2011 20:13
Tässä taas perustavanlaatuinen kyssäri. Missä asennossa pitää kytkinkruunun keskellä olevan tapin olla kun asentaa kytkinkopan kiinni? Netistä löytyi tuommoinen kuva
http://imageshack.us/photo/my-images/835/img00321.jpg/Nyt vedin sen täysin ulos ja sitten laitoin kytkinkopan kiinni. Ei tunnu toimivan, vaan kanittaa..
Pyörä siis yz125 vm. 99
28.10.2011 20:32
Semmone kysymys että mitä eroo on YZ85sen LW ja LC - malleilla ?
29.10.2011 2:30
minicrossaaja kirjoitti:Semmone kysymys että mitä eroo on YZ85sen LW ja LC - malleilla ?
LW=Large Wheel eli isopyöräinen ja LC=liquid cooled eli nestejäähdytetty.
Näin ainakin päättelisin.. En sitte tiedä
29.10.2011 9:32
Faber kirjoitti:Tässä taas perustavanlaatuinen kyssäri. Missä asennossa pitää kytkinkruunun keskellä olevan tapin olla kun asentaa kytkinkopan kiinni? Netistä löytyi tuommoinen kuva
http://imageshack.us/photo/my-images/835/img00321.jpg/Nyt vedin sen täysin ulos ja sitten laitoin kytkinkopan kiinni. Ei tunnu toimivan, vaan kanittaa..
Pyörä siis yz125 vm. 99
urat taaksapäin.
2.11.2011 17:45
passaako 125cm 89 vuosimalliltaan olevan rossin vahteisto 83 rossiin
7.11.2011 16:58
Nyt sais halvalla 07-10 katteet ja penkin ( käyttämättömät). Ja HGS paisarin (250cc) , mutta paisarista ei ole tietoa mihin vuosimalliin parhaiten sopii.
Ja miten tämmösest suht vanhast YZ 250 rungosta saisi selville tarkan vuosluvun? On ollu rekisterissäkin jne et rungon numeron avulla sais paperit vissiin? Sillä ei ainakaa netistä vuosluku oo selvinny
7.11.2011 21:10
HGE kirjoitti:Nyt sais halvalla 07-10 katteet ja penkin ( käyttämättömät). Ja HGS paisarin (250cc) , mutta paisarista ei ole tietoa mihin vuosimalliin parhaiten sopii.
Ja miten tämmösest suht vanhast YZ 250 rungosta saisi selville tarkan vuosluvun? On ollu rekisterissäkin jne et rungon numeron avulla sais paperit vissiin? Sillä ei ainakaa netistä vuosluku oo selvinny
Vuosimallin saat selville kun katsot rungosta 3 ensimmäistä merkkiä. Esim 3SP = 1990, 3XK = 1991
7.11.2011 21:25
mites ko aattelin talveksi tommosta 05 Yz taa ja sillä on ajettu 11h niin millon näihin vaihdellaan mäntiä ja millon sitte alakerran remppaa
ja paqljonko maksaa suunnilleen piikkirenkaat?
7.11.2011 22:41
Täytyy kysyä aina kun joku mopo/kevari ikänen on hommaamassa kassaria että paljonko oot pitkä? Yli 160-170cm pitkälle täysin turha laitos. Ja omasta mielestä aika ikävä ajettavakin aikuisten pyöriin verrattuna. (tähän tulee joku minidad kyllä nyt kertomaan kuinka hienoja ne pienet kakstahtiset on mutta otan riskin)
8.11.2011 11:06
no kyllähän se pituus yli 170 ainaki menee
8.11.2011 17:55
Joo kattele sitten 125cc pyörää ihan suosiolla, oon 180cm pitkänä parin kaverin kassareita kokeillu, se on ihan kun ajelis minicrossilla, pilaa vaan tekniikan yli 170cm pitkältä. Ja ne isommat pyörät helpottaa aivan älyttömästi ajamista.
19.11.2011 18:20
Nyt uudet sinivalkoset katteet+musta penkki 90e jos jotain kiinnostaa! Sopii vissiin ainakin 07-10
20.11.2011 21:45
Moro. Oma yamaha käy vissiin vähä rikkaalla. Savuttaa lämpimänäkin jonkinverran ja kylmänä tosi paljon, tulppakin oli ihan öljyinen. Öljyseos 3% ja motul 800. Luulisin siis että kaasarin säädöissä jotain parantamisen varaa? Miten kaasari kuuluis purkaa että voi tarkistaa suuttimien koot ja neulan asennon ja tollaset? Olikos se niin että jos suutin liian iso niin seos on rikas? Sitte tekee sillai että jos lämpimänä laittaa kaasun pohjaa vapaalla ni ekat puol sekkaa tulee puhtaasti ja sit lähtee tulee savua paljon. Hanaa on annettu sillälailla että ei varmasti oo tulpan öljyisyys siitä kiinni.
Ja sit ihan mutu-pers tuntumalta tuntuu siltä ettei ehkä ota ihan täysiä tehoja irti, vois johtuu niist säädöistä tai sit pakoaukonsäätimestä?
23.11.2011 15:13
Saako -06 450 yz:aan minkäännäköisiä ajovaloja vedettyä? Piisaako crossimallissa virrat, vai kannattaako käydä hakemassa saksasta wr, missä olis ne valot jo, ja jättää vain rekisteröimättä se.
24.11.2011 23:10
Poutiainen kirjoitti:Moro. Oma yamaha käy vissiin vähä rikkaalla. Savuttaa lämpimänäkin jonkinverran ja kylmänä tosi paljon, tulppakin oli ihan öljyinen. Öljyseos 3% ja motul 800. Luulisin siis että kaasarin säädöissä jotain parantamisen varaa? Miten kaasari kuuluis purkaa että voi tarkistaa suuttimien koot ja neulan asennon ja tollaset? Olikos se niin että jos suutin liian iso niin seos on rikas? Sitte tekee sillai että jos lämpimänä laittaa kaasun pohjaa vapaalla ni ekat puol sekkaa tulee puhtaasti ja sit lähtee tulee savua paljon. Hanaa on annettu sillälailla että ei varmasti oo tulpan öljyisyys siitä kiinni.
Ja sit ihan mutu-pers tuntumalta tuntuu siltä ettei ehkä ota ihan täysiä tehoja irti, vois johtuu niist säädöistä tai sit pakoaukonsäätimestä?
Onko tulppa öljyinen kärjestä vai kierteistä? Onko vaan musta vai märkä? Aina kylmänä savuttaa, voi olla että huomaat sen paremmin kun on kylmemmät kelit.
Pohjaropusta voi vaihtaa pääsuuttimen. Kaasarista riippuen joko samasta reiästä tai sitten koko pohja poistamalla tyhjäkäynti suutin. Kaasarin päällä oleva korkki auki ja luisti ulos nii näet neulan.