Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Huolto & korjaus

9.12.2012 23:04

No ei tuo kyllä kaasarin osalta näytä :nörtti: Enkä kyllä keksi mistä muualtakaan voi olla...

Re: Huolto & korjaus

10.12.2012 18:53

Kovasti omaan silmään näyttäisi rullalaakerin rullalta.

Re: Huolto & korjaus

12.12.2012 23:21

Micco450 kirjoitti:Kovasti omaan silmään näyttäisi rullalaakerin rullalta.

Prkl, aika noloa.. Osa paljastui melko varmasti mazdan renkaan laakerista tippuneeksi laakerin rullaksi. :D

Re: Huolto & korjaus

13.12.2012 0:09

Ja kuinka tämä osa päässyt tippumaan kaasarista :lol: ???

Re: Huolto & korjaus

13.12.2012 1:14

[^lollero^] kirjoitti:Ja kuinka tämä osa päässyt tippumaan kaasarista :lol: ???

Kaverilla tipahti jotain osia lattialle, kun aukaisi kaasaria ja samalle osu tuo osa näppeihin... 8o

Kaveri oli käyny Oulun paikallisessa KTM:n jälleenmyyjällä hakemassa jotain öljyjä niin oli samalla tuosta osasta kysynyt ja näyttänytkin sitä niille. Eräs vanhempi myyjä epäili, että saattais kaasarista jopa olla.

Pisti kyllä vähän epäilyttämään liikkeen asiantuntemusta tuo. :lol: :)

Re: Huolto & korjaus

13.12.2012 10:37

Katsoppa vaikka kyseien kaasuttimen räjäytyskuvista, näkyykö niissä tuon mallista osaa.

Re: Huolto & korjaus

15.12.2012 0:27

Husqvarna wr 250 -01 ei käynnisty kunnolla, kun käynnistyy käy hieman rikkaalla.. Mistä etsimään vikaa ja mitkä on sopivat talvisäädöt?

Mäntä 5h, Ilmanputsari uusi, tulppa vaihdettu, Eihän jännitteensäätimen olemattomuuden pitäisi vaikuttaa?

Sitten vielä haluaisin kysyä, kun oon vähän miettinyt ;)
Onko kulutus pienempi täyskaasulla pienillä kierroksilla, kuin täyskaasulla isoilla kierroksilla? Väännön puolesta vois ajella ihan hyvin sunnuntai ajeluja väännöllä :D

Re: Huolto & korjaus

15.12.2012 1:41

Miten voit ajaa täydellä kaasulla pienillä kierroksilla ?

Re: Huolto & korjaus

15.12.2012 2:54

Kaasari vehkeessähän tietty kaasun asento vaikuttaa kulutukseen suoraan kun läppä aukee ja menee kiinni suoraa sen kaasun asennon mukaan. Mut kyl mä veikkaan et jos kone huutaa täysiä niin se tuottaa sen verran imua että sitä soppaa menee sinne enemmän kuin verraten hölkkävauhista 5:lla kaasun täydet avaten.

Re: Huolto & korjaus

17.12.2012 22:25

http://www.24mx.fi/motocross/p/kadenlam ... uojat/k34/
Kuinka nuo toimii? Onko noissa jotku sähkölämmittimet vai pelkät isot rukkaset`?
Onks kellää kokemuksia?

Re: Huolto & korjaus

17.12.2012 22:57

8ade8 kirjoitti:http://www.24mx.fi/motocross/p/kadenlammittimet/870/kasisuojat/k34/
Kuinka nuo toimii? Onko noissa jotku sähkölämmittimet vai pelkät isot rukkaset`?
Onks kellää kokemuksia?


Isot rukkaset.
Pikku totuttelua vaatii. Ite en tykänny reitillä noista mutta siirtymille varmasti kova sana.

Re: Huolto & korjaus

17.12.2012 23:48

Tietääkö joku jonkun paikan missä sais pinnotettua kotarin pytyn uudelleen ja mielellään suomessa?

Re: Huolto & korjaus

17.12.2012 23:51

Eipä sitä kukaan taida suomessa tehdä. Alihankintana taitaa kaikki mitä suomesta tuota palvelua löytää.

http://www.suitzaman.fi/index.php/huoltopalvelut
Suizamankin lähettää Hollantiin noita.

Re: Huolto & korjaus

18.12.2012 0:15

http://www.poetonaptec.co.uk/cylinder-repair.htm

Ei Suomessa, mutta tulee kyllä erittäin hyvää jälkeä siellä! Uskaltaisimpa melkein väittää, että pytystä tulee yhtä hyvä kuin uudesta ellei jopa parempi! ;)

Re: Huolto & korjaus

18.12.2012 12:42

Mistähän kannattaisi alkaa ongelmaa etsimään, kun pyörä ei tahdo lähteä käymään kuumana? Kylmänä käynnistyy hyvin. Alkoi tekemään tätä männän vaihdon jälkeen. Venttiilien välykset ovat kohdillaan.

Kaasariin koskin vain sen verran, että vaihdoin alkuperäisen kiihdytyspumpun kannen twentyn säädettävään. Ja mitä tulee kaasarin tämän hetkisiin säätöihin niin 180 pääsuutin, 48tk suutin, neula kolmannessa lovessa ja seosruuvi auki 1 1/8.

Pyörä käy tyhjäkäyntiä ensin nätisti, mutta hetken käytyään käynti heikkenee?


Siirretääs tämä tänne.