Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
13.7.2011 15:01
Kuuluuko siinä kytkimessä olla 1 vai 2 kuulaa ku mull oli vaa yks. ja miten sen vaihteen vaihtajan saa kuntooon?
13.7.2011 16:17
Semmone kysymys että minkä vuoden yz:toissa on 124cc pytty? Näitä vähän vanhempia koneita. 88 vuoden ainakin 123cc... onko jossain vuosimallissa peräti kaksiosainen ypvs? Räjäytyskuvista olen katellut mutta ei ole oikein osunut silmään.
14.7.2011 0:18
Miten ootte ottanu yhteyttä noihin maahantuojiin kun ootte tilaillu jotain osaa? Itse olen lähetelly sähköpostii monesti mutta ei vastausta mistään
Huomenna kyllä lähtee soitto.
Vai miten otte tehny tämän maahantuojalta tilaamisen ja olisko kellää hyvää maahajntuojaa joka osaa hommansa -.-
Tai sitten ei kellää sattu solee käynnistus akselin rattaan sokkaa mikä estää sen vapaana pyörimisen vai voiko tuon jotenkin korvata?
14.7.2011 1:28
Soittele niihin liikkeisiin, ei siitä hommasta muuten mitään tuu.
14.7.2011 12:28
Myykääs joku mulle piikkisen 91vm. etuvanne tai pelkkä napa
14.7.2011 15:30
miten ne kytkin levyt kasataaan
15.7.2011 15:34
Mikähän on ku etujarru ei suostu alkaa toimiin vaikka kuin on koittanu ilmata? Voisko olla se sylinteri paskana vai mikä?
15.7.2011 17:51
wilzun kirjoitti:Miten ootte ottanu yhteyttä noihin maahantuojiin kun ootte tilaillu jotain osaa? Itse olen lähetelly sähköpostii monesti mutta ei vastausta mistään
Huomenna kyllä lähtee soitto.
Vai miten otte tehny tämän maahantuojalta tilaamisen ja olisko kellää hyvää maahajntuojaa joka osaa hommansa -.-
Tai sitten ei kellää sattu solee käynnistus akselin rattaan sokkaa mikä estää sen vapaana pyörimisen vai voiko tuon jotenkin korvata?
Soittele yamahacentterille, jos nouto onnistuu jostain yamahan pisteestä
16.7.2011 0:03
No johan alko pelaa ku eri myyjä paikallisesta konesaimaasta kävi kyselee, todella asiallisesti otti minut erilliseen koneeseen ja otti tiedot ylös. 4 päivän toimitus aika eli aika nopeesti!
16.7.2011 22:04
Mikä lienee Yz 80 vm 92 pääsuuttimen koko? Tällä hetkellä siinä on 290 ja kuulostaa melko isolta
Jättää kierroksia hieman korkeelle muutaman sekunnin ajaks kun tuppinurin vetää ja sitten höllää, neula on keskimmäisessä asennossa, seos ruuvi 1.5 kierrosta auki ja kaasari putsattu, mikähän lienee vikana...?
16.7.2011 22:43
http://shop.thumpertalk.com/oem.asp?par ... &model=498En tiedä toimiiko linkki mutta 280 näyttäisi olevan vakio.
16.7.2011 23:23
Mikeliini kirjoitti:Mikä lienee Yz 80 vm 92 pääsuuttimen koko? Tällä hetkellä siinä on 290 ja kuulostaa melko isolta
Jättää kierroksia hieman korkeelle muutaman sekunnin ajaks kun tuppinurin vetää ja sitten höllää, neula on keskimmäisessä asennossa, seos ruuvi 1.5 kierrosta auki ja kaasari putsattu, mikähän lienee vikana...?
tarkista kaasukahva ja -vaijeri että luisti laskeutuu kunnolla, säätöruuvi löysälle ja kuulet kyllä kun luisti kolahtaa alas. ,pitäisi auttaa..
17.7.2011 10:28
mikulov kirjoitti:Mikeliini kirjoitti:Mikä lienee Yz 80 vm 92 pääsuuttimen koko? Tällä hetkellä siinä on 290 ja kuulostaa melko isolta
tarkista kaasukahva ja -vaijeri että luisti laskeutuu kunnolla, säätöruuvi löysälle ja kuulet kyllä kun luisti kolahtaa alas. ,pitäisi auttaa..
Joo pitääpä noi käydä kattomassa läpi...
17.7.2011 13:35
Elikkäs katoin läpi kaasuvaijerin ja kahvan, eikä luisti jumita missään vaheessa. No kokeilin ajaa ja huomasin että ryyppy päällä ajaessa kierrokset ei jumita enää korkealle, mutta taas vähän pienemmillä kierroksilla röpöttää, ja taas ilman ryyppyä kierrokset jumittuu hieman... Neulan siirsin ylimpään loveen ja tulpan väri oli kahvin rusertava, käy ehkä vähän liian laihalla? Ja pääsuutin toi 290, ei pitäisi olla liian pieni?