Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
15.7.2014 15:24
Eipä nuo naarmut nyt niin pahoja ollu miltä näytti.
Sylinterissä yks pikkunaarmu mikä just kynnellä tuntuu, mutta tuon takia en kyllä 700€ laita uuteen.
Purkaessa huomasin. että menossa kohta pakoaukon säätimen vaijerit. Mistä uusia?
E. mitkä oli vakio suuttimet 250cc 2tssä? Tässä pyörässä fmf kiinni niin pitäskö olla vakiota vähä isompi?
15.7.2014 21:42
Eli pyörä on siis honda cr 80 vm -99, kellään tietoa minkä vuoden lohkot sopii tohon keskenään? Pitstopilla olis ainakin -97 vuoden lohko myynnissä niin kyllä sen luulis sopivan?
23.7.2014 10:51
Moro kaikille tasapuolisesti, tuli ostettua 1993 125 cr missä alakerta purettuna kun petilaakeri oli kulunut väljäksi ja kuulemma kierokangessa oli väljää. Kuitenkin nyt sitä irtonaista kampuraa pyöritelly käsissä, eikä siinä klappia tunnu mihinkään suuntaan ja pyörii ihan nätisti ääntelemättä, uskaltaiskohan sen laittaa vielä kiinni? Koneessa oli myös hyvin vähän ajettu Wisecon mäntä, eli joku sitä ainakin on joskus huoltanut.. Männäksi vissiin hyvä hondan oma tai wössner?
25.7.2014 4:15
Moro kaikille, iteltä löytyy tommonen CR500 ja aattelin kysellä olisko kenelläkään myydä jotain vaimenninta tulevan fmf gnarlyn kaveriksi
26.7.2014 21:32
Olis tarkotus laittaa 85 CeeäRrään valot ja homman nimi ois se että mahdollisimman yksinkertaisellla tavalla. Eli suoraan akulta (joko nimh 7,2v tai sitten joku pikkunen bilteman pyöräakku) ja kysymys kuuluu että mitä kaikkea tarvitsen?
Sen verran on omaa päättelykykä että valomaski, akku, katkaisija, muttta mitä muuta?
Ja jos voisitte myös asennuksesta neuvoa jotain niin olisin tyytyväinen
25.8.2014 12:29
Morjes!
Nyt ku on piikkiajat jo takana ja katupyörään ei tällä hetkellä ole rahkeita, niin on alkanut crossin ostaminen kiinnostaa, kun ei ole tullut crossia 5 vuoteen ajettua!
Nyt olisi kiikarissa eräs piikkinen 02-vuoden CR. Itselläni ei ole hondasta kokemusta, sillä kotarimiehiä ollut aina
Honda sopisi tällä hetkellä paremmin budjettiin ja haluaisin kuulla hieman kokemuksia kyseisen vuoden hondasta.
Millainen alusta, kone, ajettavuus yleensä? Kotarin alaväännöt taitaa olla aikalailla omaa luokkaansa näissä vehkeissä? Ei taida olla hirveitä alavääntöjä näissä?
Entä mitä kannattaa ottaa huomioon tällaista ostaessa?
Kiitos jo etukäteen!
26.8.2014 18:59
Kato ilmanohjainten alta siitä kohtaa missä ne osuu runkoon, onko hankautunu kovin syviä vekkejä. Muistaakseni piikkinen cr on ajettavuudeltaan ihan jees, teräsrunkonen oli tunnetusti ketterä pyörä ajaa ja alurunkojen tullessa kehiin meni tosin huonompaan suuntaan. Konetta taas on haukuttu, sen lisäksi että vieläpä tyypillinen japsi alaväännöiltään. Tiedä sitten, tuskin mitään sen kummempaa merkitystä niin pienillä jutuilla on jos kuitenkin ton ikästä pyörää oot kattomassa. Ja kaipa se on makuasia, ktm:stä hondaan siirtyneenä tykkään että honda sopii paremmin käteen.
31.8.2014 14:22
Osaako kyseisen pyörän omistajat sanoo tarkkoja huoltovälejä 2005-2008 vuosimalleille. Olisi itsellä kaverin vaihto mielessä ja olen miettinyt seuraavaksi pyöräksi ainakin 4t honda 250 on ollut aika vahvoilla mielessäni. Minkä laista huoltoa pyörä tarvitsee ja pärjääkö pyörän kanssa pienehköllä pudjetilla jos ei ole sormi keskellä kämmentä.?
5.9.2014 18:24
DSC_0105 (800x489).jpg
Tämmöinen klassikkokaunotar saattaisi olla myynnissä niin pari asiaa olisi hyvä selvittää jos mahdollisesti ostan tuon. Ensinnäkin, olenhan oikeassa paikassa eli onko kyseessä 90-luvun alkupuolen valkokilpi cr? Keltainen tankki ei oikein istu hondaan, liekö jälkeenpäin vaihdettu. Toisekseen voisiko pyörää tuoda hiukan lähemmäs nykyaikaa ulkonäön suhteen
joo tiedän, onhan se hirvittävä rikos Katteiden vaihto riitäisi mutta mitä hienompia katteita tuohon saisi suht helposti istutettua?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
5.9.2014 19:47
Toi on CRM katuenduro,arvo jotain satasia..
5.9.2014 22:56
Jaha selvä. Täytyypä mennä juttelemaan aiheesta muualle
7.9.2014 13:27
Jos kellään jostain kumman syystä olis kakspuolikkaaseen (07 sopiva) ylimääränen käynnistyspoljin tarpeettomana laitahan YV niin mietitään.
Ei tarvis olla kovin väljä koska yks semmonen löytyy jo tosta pyörästä ellei kohta putoa kokonaan. Hirveetä hintaa moisesta alumiinipalikasta pyytävät uutena..
30.9.2014 6:24
Mistähä johtuu, että 250c on tuo kytkin tuommone aivan on/off?
pyörä ollut nyt mulla jo ainaki kaks vuotta ja oli jo ostaessa tuommonen, alko nyt vaa vituttaa ko enskatessa olis hyvä ko välillä hieman vois luistattaa. NIi ja mitkänoli ton 250cc vm02 vakio suuttimet? Kannattaako fmf putkella pitää isompaa?
30.9.2014 8:51
Kytkimen takertelu johtuu todennäköisesti siitä, että kytkinkruunu on kulunut urille. Ensiapuna urat voi viilata pois, mutta ennenpitkää joudut vaihtamaan uuden kytkinkruunun.
Veljen hondassa on ollut pääsuutin kesäisin 380-390 ja talvella 410. Tyhjäkäyntisuuttimen kokoa en muista ja neula on vakio. Säädöt ovat kuitenkin yleensä pyöräkohtaisia ja täytyy hakea kokeilemalla kohdilleen.
Tuossa vielä vakio säädöt:
Air screw: 1 1/2 turns out
Slow jet: #32.5
Main jet: #380
Jet needle: 6BEY30-74
Clip position: 2nd position
30.9.2014 10:34
Melkoset kolotha täällä on
Onko tossa kytkinkruunun keskellä olevassa mutterissa ihan normaalikätiset kierteet? Ei tunnu pulttipyssylläkää lähtevä
E. Lähti toisella pultsarilla! Vaa eihä tämä mahtunukkaa tullee pelkällä tolla posken irrotuksella ulos.. Pitänee ottaa koko koppa pois.
Kiksin jännitys ohjeita siis sitte seuraavaksi