Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Re: Huolto & korjaus

2.12.2012 18:32

Mmakkee kirjoitti:Mulla ainaki proxin osat toiminu hyvin. Ainoo huono mitä oon kuullu ni just proxin männistä, varsinkin 2t pyöriin, väljistyy kuulemma hetkessä.

urbaanilegendaa? ,miten se mäntä voi sylinteriä kuluttaa?? ,renkaat jotain kovametallia??? ,vai kuluuko männänrenkaat alle aikayksikön?

Re: Huolto & korjaus

3.12.2012 19:29

Männänrenkaat siis kuluvat.
Pari mäntää ajanut kaveri proxilla piikki apriliassa. Joo, ei ole kisakone mutta silti.
Ohipuhallusta havaittavissa jo 3tonnin jälkeen kun normaalisti mäntää vaihdellaan tollaseen koneeseen abaut 10-15tkm välein.

Ja toisella kaverilla piikki dt männästä lohkes palanen pois.

Re: Huolto & korjaus

3.12.2012 23:27

proxin kangissa oli joskus se yks neula vähemmän ainakin ktmmiin, mutta taitaa olla jo korjattu.

Re: Huolto & korjaus

4.12.2012 0:21

tämä tapaus oli kyllä iha jaappanilainen ;) (yleinenkin säästökohde proxilla?)

Re: Huolto & korjaus

4.12.2012 16:00

Mulla pyörii just kotarissa proxin veivi 8o
Saa nähä millon paukkuu :D

Re: Huolto & korjaus

4.12.2012 21:09

Ei minulla ainakaan ole mitään negatiivisia kokemuksia Prox:in kiertokangista ja männistä. Käsitääkseni Prox:in männät (ART) ovat alkuperäis mäntiä ainakin hondissa.

Re: Huolto & korjaus

4.12.2012 23:10

tuo neulamäärä melkein joka proxissa olla yhden vähemmän kun oem, mutta vain isoissa 450+ ktmmissä tästä on koitunut suurissa määrin ongelmaa. Männät on kyllä hyviä.

Re: Huolto & korjaus

4.12.2012 23:13

ja kiertokangista vielä, että jos niitä mielipiteitä alkaa kysylemään niin hyviä kiertokankia ei edes ole.

se riittää kun tutun tutulla menee jonkun merkin kankipoikki nii sen jälkee on leimattu merkki.

hot rodseja on tullut käytettyä. lähinnä siksi että saatavuus on ollut hyvä mistä ulkomailta niitä on tilaillut.

Re: Huolto & korjaus

8.12.2012 23:45

Tossa öljyjä vaihtaessa huomasin että tavaraa tuli enemmän mitä sisään olin laittanut ja se haisi vahvasti bensalle. Mistäköhän se johtuu? Kuseekohan männänrenkaat?

Re: Huolto & korjaus

9.12.2012 12:07

Itellä ei ainakaan haukuttavaa noista proxin osista, kiertokangista ei kokemusta, mutta männät nyt, omasta mielestä toimii yhtä hyvin ku muutki ja kyllä niillä ajaa, Joku tossa jo sanoki että hondan vakio mäntä eikös ole myös suzukissa vakiona? Kaverilla lähteny proxista kaks kertaa helmat käveleen, mutta se nyt kertoo siitä, että on tunnit täys eikä siitä, että proxi olis huono.

Re: Huolto & korjaus

9.12.2012 12:17

Itsellä kokemusta 2t:n proxin osista. Hyvin on 4 Proxin mäntää piikkisessä kotarissa pelannut ja yksi proxin kampiakseli (ajettu n.200 tuntia sillä) ja nyt itse laitoin kotariin proxin kiertokangen ja pelannut ainakin tämän 20h

Re: Huolto & korjaus

9.12.2012 17:04

Kaveri aukaisi KTM SX250 2002 kaasarin, kun vaihtoi siihen isomman pääsuuttimen.

Puotti siis pohjan irti ja sieltä tipahtaa muklahti tällainen osa. Tai ainakin epäili että se tuli sieltä. :eek: :)
Kuva
Mikähän tämä on?
Eipä tule itselläkään mieleen, viimeksi avannut kaasareita joskus toistakymmentä vuotta sitten mopoiässä. :)

Oli käynyt koeajot ajamassa ilman tuota osaa, kun ei sille paikkaakaan keksinyt ja meinas, että hyvin toimi. Mitä nyt vähän röpötti kuitenin.

http://kuvaton.com/k/YZEl.jpg
Viimeksi muokannut CRhonkkeli päivämäärä 9.12.2012 17:27, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Huolto & korjaus

9.12.2012 17:12

Sulla on häikkää tuossa kuvan linkityksessä.
Koodi:
[url=http://kuvaton.com/k/][img]http://kuvaton.com/k/YZEl.jpg[/img][/url]


Laita se vaikka näin:
Koodi:
[url]http://kuvaton.com/k/YZEl.jpg[/url]

Re: Huolto & korjaus

9.12.2012 17:35

ei kukaa sattus tietää mitää hyvää paikkaa mihi kiikuttaa etupumput huoltoo ilomantsi/joensuu alueella ja paljoha ottas hintaa? sössin siis ite vähä tuon toisen pumpun kanssa, otin siis jousen pois ja aloin ihmettelemää et ku perässä tuli kaks isoo rikkaa. Otin sitte kokonaa ulommaisen ja sisemmän putken irti toisistaa ja yritin vielä iskarin pohjasta avata sitä pulttia että saisin loputki hilppeet pois että saisin paikannettuu mistä ne rikat tippu. mutta se pultti siis pyörähti ja en saa enää auki. ja vaikka saisinkin auki ja korjattuu muuten niin enpä saa enää kasaan ilman niitä erikoistyökaluja.... eli jos kukaan sai mitään selkoa niin osaatteko neuvoa? :roll:

Re: Huolto & korjaus

9.12.2012 17:38

Kuva

http://aijaa.com/tr0SWp

http://aijaa.com/tr0SWp