Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
5.1.2011 23:47
No mulla oli kylläkin EG-tulppa millä ajoin ja kesti, ECM:t ei ja kasikympillä nyt ei säädöt perseellään voi edes ajaa (tai ei mua ainakaan kiinnosta maksaa 16-64e / h siitä paskasta miks pykälänkin väärä suutin ajonautinnon muuttaa).
6.1.2011 22:11
Pitääkö tehdä jotain ihmeellistä koneelle jos alkaa ajelee talvella ? nesteille yms muille ? ps. voisin ostaa enskavanteet tarjotkaa
!
12.1.2011 11:30
Moro!
Olen uusi palstalla ja eksyin tänne kun koitin etsiskellä neuvoa öljyvuoto onglemaan.
Pyörä on -04 250 EXC. Öljyä vuotaa etuhampikkaan takaa vetoakselilta. Entinen omistaja kertoi vaihtaneensa stefan vajaa 20h sitten, mutta vuotaa edelleen voimakkaasti. Varsinkin kun pyörä seisoo jalaksella. Mikä neuvoksi?
12.1.2011 12:18
alphasquad kirjoitti:Moro!
Olen uusi palstalla ja eksyin tänne kun koitin etsiskellä neuvoa öljyvuoto onglemaan.
Pyörä on -04 250 EXC. Öljyä vuotaa etuhampikkaan takaa vetoakselilta. Entinen omistaja kertoi vaihtaneensa stefan vajaa 20h sitten, mutta vuotaa edelleen voimakkaasti. Varsinkin kun pyörä seisoo jalaksella. Mikä neuvoksi?
jos on 2-t niin varmaan se holkki/o-rengas kululunu siältä eturattaan takaa. oli samaa ongelmaa 250sx kans ja vuoto loppu kun uusiin sen holkin.. siihen sai muistaakseni semoosen setin ostettua ktm-liikkeestä misä oli stefa, holkki ja o-rengas
12.1.2011 12:21
Tänk juu veri meni. Luin myös jostain jos hampikas on päässyt kulahtamaan "ohuemmaksi", niin ei tällöin enää paina holkkia stefaa vasten.
12.1.2011 19:36
Juu itellä oli kanssa tossa 250 sx samaongelma, mutta nyt on kaikki uutta, stefa, holkki ja o rengaski mut silti se vähä vuotaa viel jos on "jalalla" vasemmalla kyljellä nojaamassa. Eli niitä vaihtamaan.
13.1.2011 8:22
Luulis loppuvan kun nuo osat vaihtaa. Mikähän sitten mättää jos ei noilla tokene? Vaihdoitko kaikki kerralla?
13.1.2011 18:51
Joo siis ekana vaihoin stefan, ei auttanu sitte holkki ja o-rengas mut kyl sielt tulee iha pikkasen sitä ajan kuluessa jos seisoo paikallaa vasemmalla kyljellä nojaamassa
14.1.2011 9:04
Taitaa piillä se noiden vaikutus siinä, että ne vaihdettas kaikki kerralla. Tuppaa olemaan, että vanhat osat syövät uudet nopeasti pilalle.
14.1.2011 15:16
Kyl noi stefat muutenkin saa rikki asentaessa ja onhan niitä valmistusvirheellisiäkin olemassa.
14.1.2011 22:52
Jep, stefa on kyllä ehjä ja ajoin sillä ehkä 1h ennen ku vaihoin sitte holkin ja o-renkaan ja voihan se olla että se on kulahtanut jo tossakin ajassa tarpeeks. Mutta saa nyt kelvata siihen asti ku alkaa taas uudestaa vuotaa kun ei sitä öljyä sieltä niin paljoa tule.
15.1.2011 9:57
Mulla se holvasi parissa päivässä melkein koko vaihdelaatikon kuivaksi kun oli jäänyt jalakselle kenottamaan.
15.1.2011 18:36
Juu nii se tuppaa tekee.
25.1.2011 18:02
Oisko neuvoja kytkimen ilmaukseen? Ei tunnu menevän litkut sisään alhaalta painamalla eikä ylhäältä pumppaamalla. Pyörä on 2007 SX-F, brembon kytkin..
Nestesäiliön kansi ja kytkinkahva väänty kun kävi hassusti toissapäivänä radalla, eikai mee koko kahvarunko vaihtoon?
25.1.2011 19:10
Veditkö oikee solisluu siksakkia
Onko siis se koko säiliö vääntyny vai vaa kansi?
Luulis että menis kyllä nesteet sisää alhaalta jos siel ei mitää olis hajalla