22.2.2010 16:05
33du kirjoitti:Jos maahantuonti on vähäistä, niin ei siinä maahantuojakaan pysty ottamaan niitä 200h vuodessa ajettuja pyöriä melkein myyntihinnallaan takaisin kuten porkkanalla tehdään! Tosiasiahan on että KTM voi olla millaises kunnossa vaan niin se huolitaan takaisin ja uuteen joutuu maksamaan pari tonnia väliä, tosin vain kyseisen merkin putiikeissa
22.2.2010 17:25
22.2.2010 17:36
22.2.2010 18:51
22.2.2010 19:08
Messico kirjoitti:Kolmesatasessa tietty pitemmät huoltovälit koska enempi kuutioita ja pienempi viritystaso vrt. puolikas. Eipä tartte mäntää ihan vähään aikaan vaihdella (150h --> ??) ja mutta kunhan muistat putsaria pestä ja lootaöljyjä vaihdella sekalaisessa ajossa 10-20h välein, riippuen tietysti missä suhteessa ajat kadulla / metässä ja ajatko enduroa vai crossia.
22.2.2010 20:30
melkein tekisi mieli suositella nelaria jos tiellä ajelet...huss_ kirjoitti:Miten nuo 250cc ja 300cc Gassu eroo toisistaan huoltojen osalta, vai erooko ollenkaa? Ku toisaalta tekis mieli laittaa isompi 2-tahtinen enska/smoto tulevan kesän jälkeen. Eli tulisi suurin osa katu-ajoa, mutta kyllähän se metässäki ois kiva käyä pyörähtämässä. Eli miten on huollot, jos ajaa suurimman osan kadulla?
E: Ja tietenkin odotan asiallisia vastauksia, en mitää; mee vittu googleta.
22.2.2010 20:55
Oretna kirjoitti:Jollakin sen pienenki merkin maahantuojan pitäis elää. Vähä o nihkeetä rakkautta pureskella.
22.2.2010 21:15
lerppa kirjoitti:melkein tekisi mieli suositella nelaria jos tiellä ajelet...huss_ kirjoitti:Miten nuo 250cc ja 300cc Gassu eroo toisistaan huoltojen osalta, vai erooko ollenkaa? Ku toisaalta tekis mieli laittaa isompi 2-tahtinen enska/smoto tulevan kesän jälkeen. Eli tulisi suurin osa katu-ajoa, mutta kyllähän se metässäki ois kiva käyä pyörähtämässä. Eli miten on huollot, jos ajaa suurimman osan kadulla?
E: Ja tietenkin odotan asiallisia vastauksia, en mitää; mee vittu googleta.
22.2.2010 21:50
huss_ kirjoitti:lerppa kirjoitti:melkein tekisi mieli suositella nelaria jos tiellä ajelet...huss_ kirjoitti:Miten nuo 250cc ja 300cc Gassu eroo toisistaan huoltojen osalta, vai erooko ollenkaa? Ku toisaalta tekis mieli laittaa isompi 2-tahtinen enska/smoto tulevan kesän jälkeen. Eli tulisi suurin osa katu-ajoa, mutta kyllähän se metässäki ois kiva käyä pyörähtämässä. Eli miten on huollot, jos ajaa suurimman osan kadulla?
E: Ja tietenkin odotan asiallisia vastauksia, en mitää; mee vittu googleta.
Ei mitää nelareita.
22.2.2010 22:34
23.2.2010 0:08
apeasi kirjoitti:Tossa kattelin kalkun sivulta noita pyörämerkkejä ja katsoin esim. nummisten kisan pyörä merkit ja kyllä pisti silmään kun otin 03 vuoden kisan GAS 24, suzuki 4, vuosi 09 GAS 6, suzuki 18, vuosi 10 Gas 4 suzuki 13, kyllä tämä jo kertoo miten maahantuoja on kilpatoiminnassa mukana. Trial miehet panostaa omaan lajiin. Kun gassin edustus oli vielä cellellä (Ström) niin kyllä pyöriä vielä oli kisoissa, enduromiehet panostaa enduroon.
23.2.2010 11:34
23.2.2010 14:11
3.3.2010 21:14
2.4.2010 15:19