Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
20.6.2005 18:08
Sitä minäki mietin, ja miks noin iso eturatas?
20.6.2005 18:31
Sen takia tietty et se kulkee kovemmin.
20.6.2005 18:35
MXer kirjoitti:Sen takia tietty et se kulkee kovemmin.
Se oli jo ku ostin ton.. ku se on ollu kisakäytössä edellisellä omistajalla, ku mä en oo edes viel ostanu siihen mitään.. se etu ratas on nii iso ku siihen saa
en tiiä mks siin on niin iso, se ottaa kinni siihen runkosuojaan
joku milli väliä.. no ostan siihen varmaa 13-piikkisen..
E: kävin katttoo noi välit, 14/42
mitkä ne vakiovälit eli kisavälit on?
20.6.2005 19:18
sitku on kisavälit ni sit kepaa kaasusta viel neloselki eix jeh?!11? Eiks ookki hyvä tapa testaa kaasarin säädöt sillä miltä vaihteelt kepaa
jos ei kepaa enää kolmosel ilma ponnistusta ni sit on kaasarin säädöt kyllä poskellaa..
20.6.2005 20:28
Noku pitäs saada ne kisavälit että jaksaa mennä radalla! enhän mä tonne radalle ole menossa jos pitää koko ajan runkata kytkintä..!
20.6.2005 20:28
RxApina, mikä neula sulla siellä on? NOZ jotain? Mikä kirjain? Mikä pääsuutin ja mikä tyhjäkäyntisuutin? Mulla on meinaan tallissa samanlainen peli, tosin vuotta vanhempi, mut samat säädöt ne tohon sun katuhomoilupaskaas käy. Kerro mitä sulla nyt siellä on, niin kerron mitkä sinne kannattaa laittaa, jotta se peli laulaa, eikä narahda kiinni.
20.6.2005 20:32
wert kirjoitti:RxApina, mikä neula sulla siellä on? NOZ jotain? Mikä kirjain? Mikä pääsuutin ja mikä tyhjäkäyntisuutin? Mulla on meinaan tallissa samanlainen peli, tosin vuotta vanhempi, mut samat säädöt ne tohon sun katuhomoilupaskaas käy. Kerro mitä sulla nyt siellä on, niin kerron mitkä sinne kannattaa laittaa, jotta se peli laulaa, eikä narahda kiinni.
No ne täysteho mitkä sain liikkeeltä.. eli:
-pääsuutin 195
-tyhjäkäynti 48
-noz g (3)
-ilma 1,5 auki
20.6.2005 23:54
MXer kirjoitti:Sen takia tietty et se kulkee kovemmin.
Juu kyl mä sen ymmärsin, sitä ihmettelin, että mitä iloa enskalla on noita huippuja mulkuttaa. Onneks noita seuraavia viestejä lueskellessa valaistuin.
26.6.2005 14:11
Toissapäivänä takajarru hirtti kii, eli niin että se jarru jäi pohjaan. eilen irrotettiin takajarrusylinteri ja otettiin palat pois.. mut mitenkäs ne männät sais työnnettyy takas normaaliin asentoon sinne sylinterin sisälle ku ne ei taho mennä? kiitos!
26.6.2005 14:59
RxDriver kirjoitti:Toissapäivänä takajarru hirtti kii, eli niin että se jarru jäi pohjaan. eilen irrotettiin takajarrusylinteri ja otettiin palat pois.. mut mitenkäs ne männät sais työnnettyy takas normaaliin asentoon sinne sylinterin sisälle ku ne ei taho mennä? kiitos!
Avaa ilmausruuvi eli siinä jarrusylinterin päällä oleva "mutteri" missä on sellasen muovinännin alla reikä.
27.6.2005 13:01
Mistäköhä löytyis tollasee KTM:n kaikkee osia esim. katteita, mäntiä, viritysosia, kulutusosia jne. ?
Ku oon vähä katellu KTM että onkoha sellanen kannattava hankinta? ois KTM vs GasGas SM? Kumpaa itte kannatatte?
+/- puolet ois kans kivat molemmista! kiitos!
27.6.2005 13:06
kadulle vai mettään? jos kadulle ni mee muualle, esim. paikkaan josta niistä kuuluu keskustella
27.6.2005 13:23
SokeaSiSSi kirjoitti:Mistäköhä löytyis tollasee KTM:n kaikkee osia esim. katteita, mäntiä, viritysosia, kulutusosia jne. ?
Ku oon vähä katellu KTM että onkoha sellanen kannattava hankinta? ois KTM vs GasGas SM? Kumpaa itte kannatatte?
+/- puolet ois kans kivat molemmista! kiitos!
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=48851
27.6.2005 17:17
SokeaSiSSi kirjoitti:Ku oon vähä katellu KTM että onkoha sellanen kannattava hankinta?
Erittäin epätodennäköistä, että olisi.