Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
10.4.2006 14:58
Ajattilin ostaa -94 vrx 125:sen. Puromotorsilta saa osia...Entä muualta? Mitä hinta luokkaa nuo varaosat on, kun vertaa muihin piikki kokoisiin enduroihin/krosseihin? Onko pyörä pelkkä rasite vai pystyykö sillä edes joskus pieniä matkoja ajamaan. Tullut aikas eriäviä mielipiteitä. Onko jotaibn tyyppi vikoja tai jotain erityistä mielessä kun menen katsomaan pyörää?
11.4.2006 0:35
Ei mitään erityistä, mitä ei kaikissa muissakin tuon ikäisissä olisi.
Osia ei juuri muualta saa kuin Purolta, mitä nyt jotain jarrukahvaa tai putsaria. Keskimäärin varaosat ei tule sen kalliimmiksi kuin japseissakaan, ero menee temmin hyväksi kerralla jopa reilun 200e kun joutuu ostamaan jonkun osan mitä ei japsiinkaan tarvikkeena saa.
Eli isoin miinus lienee se ettei se ole niin "cool" kus kotari?
12.4.2006 10:58
Niin ja vielä että tietääkö kukaan onko -94 vuosimallissa kovakromipytty vai normaali(siis porautettava).
12.4.2006 16:20
Ei ole TM:ssä ollut enää ainakaan -89 muita kuin pinnoitettuja. Ja sitä paitsi jossain -94'kin on kaikki sylinterin kanavatkin todella viimeisteltyjä.
29.5.2006 23:03
käykö 2001 vuoden tm:n putki 93-95 vuoden tm:ään
29.5.2006 23:58
Ainakin piikin käy, ei ihan heittämällä, kiinnikkeet on eri paikoissa. Ja uudemman putkihan tulee sivulta hiukan enemmän ulos.
Itse valitsisin ennemmin sen orkkiksena olevan Messicon, ainakin uudempaan vanhemman putki parantaa alaväntöä ja vääntöä saa sytkän säädöllä paremmin alas.
30.5.2006 8:59
Pitäs TM MX 125 vm98 hankkia, niin onko mitä tyyppivikoja? Ja siis kovakromi pytty on tuollasessa ja kestääkö kovakromi pytty ehjänä pitkääkin, eli kertookaa vähän kovakromi pytyistä.
Jos männällä ajettu n. 38h niin pitäskö vaihtaa milloin?
Kertokaa vinkkejä mitä pitäs tarkistaa TM:stä kun menee ostamaan! ;D
KIITOS VASTAUKSISTA!
30.5.2006 9:01
BOMBER XD kirjoitti:Pitäs TM MX 125 vm98 hankkia, niin onko mitä tyyppivikoja? Ja siis kovakromi pytty on tuollasessa ja kestääkö kovakromi pytty ehjänä pitkääkin, eli kertookaa vähän kovakromi pytyistä.
Jos männällä ajettu n. 38h niin pitäskö vaihtaa milloin?
Kertokaa vinkkejä mitä pitäs tarkistaa TM:stä kun menee ostamaan! ;D
KIITOS VASTAUKSISTA!
merkki tuntien mäntä olis pitäny vaihtaa jo kauan sitten...
30.5.2006 9:11
Taitaa prox'n merkkituntemus olla vähän heikossa. Jos siellä on orkkis tako-mäntä, niin se voi olla ihan hyvä vielä. Tai sitten ihan loppu. Riippuu täysin siitä mitä, miten ja kuka sillä on ajanut.
Se pytty kestää vaikka 10 vuotta, ellei sille tapahdu mitään hasardia. Mitä väljemmäksi mäntä ajetaan, sen todennäköisemmin tapahtuu. Samoin jos putsarista ei huolehdita. Tilanne on aika lailla sama kaikkien merkkien kanssa. TM:ssä ei mitään pinnoitteen irtikesimis-tyyppivikaa ole tai muutakaan erikoista.
Muutenkin tuon ikäisessä pitää vaan tarkistaa kaikki mikä mistä tahansa muustakin. Lisäksi syylärien yläpäät, ettei ilmanohjaimet ole hinganneet puhki siitä päältä. Alavesiletku kannattaa vaihtaa, se hinkaa lohkoon/pakoputkeen, jos on hankaantunut jo paljonkin. Pakoaukon säätimen vivuston nippelit kannattaa ainakin tarkastaa, mahdollisesti uusia. Rasvatta ne kuluu jopa 1-2 vuodessa vaarallisen väljiksi.
30.5.2006 9:28
läppä läppänä...
15.7.2006 1:09
Viime viikolla tuli ostettua rekisterissä oleva -94 VRX. Tähän asti pelkästään ollu pikku vikoja. Läpät vähän rämät purolta tilasin uudet. Saa nähdä jos vanhus vielä ylättää.
15.7.2006 13:10
Mulla oli ittellä VRX vuoden ja voin sanoo että voi vittu mikä PASKA. älkää ihmeessä ostako sellasta ruoskaa
tehoo oli kyll.. siinä se ilo si oliki
16.7.2006 18:07
Vebe kirjoitti:Mulla oli ittellä VRX vuoden ja voin sanoo että voi vittu mikä PASKA. älkää ihmeessä ostako sellasta ruoskaa
tehoo oli kyll.. siinä se ilo si oliki
Mitäs se reistaili oikeen?
16.7.2006 19:20
kaikennäköstä kuule. ei voi sanoin kuvata
17.7.2006 20:23
Vebe kirjoitti:kaikennäköstä kuule. ei voi sanoin kuvata
Niinhän ne kaikki vanhat kakstahdit