Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
6.1.2005 18:53
OK, luulin ettei kyseinen pyörä ole ollut koskaan kilvissä.
6.1.2005 23:04
a.c.e kirjoitti:OK, luulin ettei kyseinen pyörä ole ollut koskaan kilvissä.
Tulisi aivan liian kalliiksi jossei ole ollut kilvissä. Mitäs ne verot oli? lähemmäs tonnia? Aattelee että pistäisi veroihin enemmän rahaa kun pyörään, huhhuh
6.1.2005 23:51
peppade kirjoitti:Tulisi aivan liian kalliiksi jossei ole ollut kilvissä. Mitäs ne verot oli? lähemmäs tonnia? Aattelee että pistäisi veroihin enemmän rahaa kun pyörään, huhhuh
Tuskin ne nyt ihan tonnia on, kun 250cc:ssä ne on vain vähäsen yli tonnin...
Mutta ymmärsin kyllä pointtisi.
8.1.2005 12:56
Vilkut on kuulemma pakolliset! Mutta tosiaan sanoivat että noissa ei välttämättä ole ollut uutena vilkkuja, sanoivat että maahantuoja ei vaan ole laittanut muihin vilkkuja koska uusia pyöriä ei tarvinnut ilmeisesti käyttää asemalla että sai kilpiin. Penkitys taas ei ole pakollinen jos pyörä on sailynyt "ennallaan"
. Eli sopvasti vapautuu penkityksestä rahaa vilkkujen laittoon. Vilkut tulee vähän halvemmaksikin. Niin mitäs kaikkea tarvii vilkkuihin? Vilkkurele, katkaisia, itse vilkut ja tietenkin johtoa. Katsastusmies tulosti meille iloisesti lakikirjasta miten vilkut pitää sijoittaa. Katsoo että miten paksu toi takalokari on niin voisi ostaa katevilkut
. 24cm pitää olla vilkkujen erillään toisistaan. edessä oli joku yli 30cm.
9.1.2005 3:46
äl öö äl:D....Lyöt sinne ne vilkut ku ne hyviltää näyttää ja näkyy etee ja taa...Ja katsastusmiehelle voit haistaa pitkä V:n jos se jotai aljaa urputtaa;):)
9.1.2005 16:32
Noh noh, vaikka sitä teinejä ollaankin, niin ei sitä tartte kaikkea sentään uhmata. Katsastusmiehelle ei kannata haistattaa vittua, sillä sit se vasta hankalaksi heittäytyykin.
9.1.2005 16:50
Juu, en taida jättää sen varaan että kun katsastumiehelle sanoo: "haista vittu" niin päästää läpi
. Se olikin vitsi varmaan. Pitäähän siihen varrelliset taakse tosiaan ostaa. Ihan sama toisaalta minkä näköset ne siinä on kun ei kuitenkaan tuu montulla pysymään. Aattelin vaan että minivilkut ois voinu siinä pysyäkki hetken. Noi vilkkujen asettelut on todella helpot, käytännössä ostaa vaan E hyväksytyt vilkut ja iskee kiinni ni se on siinä.
19.1.2005 21:32
a.c.e kirjoitti:Ja miten ihmeessä meinaat saada noin vanhan pyörän rekisteriin... Onko sinulla katkeamaton sarja luovareita, aina ensimmäiseltä myyjäliikkeeltä sinulle asti?
tämäkin on vähän konttorikohtaista, mutta, osalle konttoreista riittää valmistus todistus, jollekkin katkeamaton ketju uuteen asti jos ei ole koskaan ollut kilvissä. osalle taas yksi luovari oli joskus ollut kilvissä tai ei.
20.1.2005 18:56
Onko ktm exc hyvä pyörä yleensä tuleeko siihen paljon vikoja? tarviiko kuinka usein vaihtaa mäntä? tarviiko huoltaa paljon?
20.1.2005 19:16
juunas-89- kirjoitti:Onko ktm exc hyvä pyörä yleensä tuleeko siihen paljon vikoja? tarviiko kuinka usein vaihtaa mäntä? tarviiko huoltaa paljon?
Fincross.net / Crossiklinikka
Lueppa tuolta huoltoväleistä. Joutuu huoltamaan siinä missä muitakin pyöriä.
20.1.2005 21:58
kertokaas että paljoss ktm 125 exc on heppoja täystehosena?? koitin etsiä mutta, tuloksitta... kertokaas joss tierätte?
20.1.2005 22:06
Tehdastallit ovat saaneet takapyörältä ~55hp, eli se on koneelta jotain 61-63 heppaa! KTM ROKS!!!!!!1
20.1.2005 22:16
ja sit ku ostaa viel teharin....
1.2.2005 20:53
Mistäköhän tohon gs:ään sais hommattuu uuden putken, ku vanha on niin monesta kohtaa kasassa että, ja kaiken lisäks vuotaa iha kivasti.
Jos joku tietää niin laittakaa osotteita ynm.
1.2.2005 21:45
juunas-89- kirjoitti:kertokaas että paljoss ktm 125 exc on heppoja täystehosena?? koitin etsiä mutta, tuloksitta... kertokaas joss tierätte?
Jos nyt totta puhutaan niin vakio säädöillä semmoset 40 hevosvoimaa ja sitten kisabensalla ja -säädöillä ainakin tuplasti. Keulii kaasusta