23.5.2011 18:29
jerwwe kirjoitti:Joo kyllähän tuo stumppaa, kun vääntää nopeaa kaasun pohjaan. Mietin voisko tuo QS2 tuoda vähän ruutia alakierroksille lisää ja jos sillä sais sen stumppaamisen loppumaan? Kummiski taitaa tuo QS3 olla jonkinverran hintavampi ja tuskin kummempaa eroa löytyy kun säädettävyys?
23.5.2011 18:45
23.5.2011 19:27
jerwwe kirjoitti:Kaasari on melkolailla tehtaan säädöissä, mitä nyt pää- ja tk suuttimet oon vaihtanu pari numeroa isompiin, seosruuvi n. 1,5-2 kierrosta auki, neulan sokka 3 tai 4 lovessa, mutta leak:iin ja muihin suuttimiin en oo koskenu ja toimii kaikinpuolin mainiosti lukuunottamatta stumppausta. Tosiaan tuo leak on mulla 90(vakio), elikkä aika paljon isommalta vaikuttaa, mutta jos kerran vakionaki pitäs toimia moitteetta nii tuntuu että pitäis toimia nyttenkin hyvin, koska ei kummiskaa kovin kummosia muutoksia pyörään oo tehty
Tuosta O-rengas modista en ottanu iha selvää mutta onko tarkotuksena kenties se että tuo kiihytyspumpun mekanismi lähtis kaasua vääntäessä viiveettä mukaan ja pysyis kireällä kokoajan?
23.5.2011 19:30
jerwwe kirjoitti:Tosiaan tuo leak on mulla 90(vakio), elikkä aika paljon isommalta vaikuttaa, mutta jos kerran vakionaki pitäs toimia moitteetta nii tuntuu että pitäis toimia nyttenkin hyvin, koska ei kummiskaa kovin kummosia muutoksia pyörään oo tehty
23.5.2011 21:22
23.5.2011 21:50
wilzun kirjoitti:Toimiiha noi piikkiset yz pelkällä puolalla ja jännittteensäätimellä ettei tarvii olla mitää cdi boksii ku mulla hävis kipinä tost mun piikist ja siin on cdi boksi ja jännitteensäädin aattelin ostaa kokonaa uudet sähköt et oisko kellää myynnissä toimivaa puolaa?
23.5.2011 22:05
pmc kirjoitti:jerwwe kirjoitti:Tosiaan tuo leak on mulla 90(vakio), elikkä aika paljon isommalta vaikuttaa, mutta jos kerran vakionaki pitäs toimia moitteetta nii tuntuu että pitäis toimia nyttenkin hyvin, koska ei kummiskaa kovin kummosia muutoksia pyörään oo tehty
Avarampi äänenvaimennin muuttaa reilusti WR:n kaasarin säätöjä, vakio on niin ahdistava.
23.5.2011 22:18
jerwwe kirjoitti:Joo no pyörä ei kyllä iske putkeen ollenkaan, edes moottorijarrulla. Osakaasulla hieman röpeltää, että laihalla sen ei pitäisi ainakaan käydä ja muutenkaan tuo CRD:n enduro vaimennin ei oo mitään vapaiten virtaavaa sorttia Tein tosiaan tuon O-ring modin ja pitää katsoa onko siitä mitään hyötyä, mutta tosiaan alunperinhän kyselin, että onko niistä kiihdytyspumpun virikansista minkäänlaista hyötyä, koska alhaalle olis mukava saada vähän ruutia lisää
23.5.2011 22:27
kas1 kirjoitti:wilzun kirjoitti:Toimiiha noi piikkiset yz pelkällä puolalla ja jännittteensäätimellä ettei tarvii olla mitää cdi boksii ku mulla hävis kipinä tost mun piikist ja siin on cdi boksi ja jännitteensäädin aattelin ostaa kokonaa uudet sähköt et oisko kellää myynnissä toimivaa puolaa?
Siis tottakai pitää olla puola ja cdi. Mutta epäilisin että sulla on yhdistetty puola ja cdi?
23.5.2011 22:46
24.5.2011 8:19
jerwwe kirjoitti:Nuo yzf:n nokat taitaa olla vähän jyrkemmällä nousulla, joten niillä tuskin alas tulee paukkuja, ennemminkin yläkierroksille lisää tehoa
24.5.2011 19:12
26.5.2011 17:51
26.5.2011 18:21
28.5.2011 10:34