Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
3.5.2011 10:36
Onko kellää muulla ollu ongelmia laittaa tota moottorin ja takahaarukan akselin pulttia paikalle vai onko mulla sit nii tylppääntyneet ne päät? uus mutteri päähän ja onko muita kikkoja saada sen paikallee. ja aika ahas on pyörittää somilla valmiiks jengoille.
3.5.2011 11:06
Siis sä et saa mutteria menemään akselitapin jengoille? Ota tappi pois ja vaikka viilallla viilaat tapin jengat toimiviks. Voimaa mutterin pyörittämiseen saat kun laitat toisen mutterin hylsyn sisään, mut koita viilalla saada mahdollisimman hyväks.
3.5.2011 11:27
Kai voi heittää testilenkin vaik tuo mutteri ei ole paikalla
3.5.2011 12:19
Käyt ostamassa kierreviilan niin saat sen kierteen alun viilattua puhtaaksi. Toimii monessa muussakin kierteen putsaamishommassa.
3.5.2011 12:27
willik kirjoitti:Käyt ostamassa kierreviilan niin saat sen kierteen alun viilattua puhtaaksi. Toimii monessa muussakin kierteen putsaamishommassa.
Saako tuota ihan rautakaupasta vai millasista kaupoista?
3.5.2011 17:07
Siwasta pitäis löytyä.
4.5.2011 7:20
wilzun kirjoitti:willik kirjoitti:Käyt ostamassa kierreviilan niin saat sen kierteen alun viilattua puhtaaksi. Toimii monessa muussakin kierteen putsaamishommassa.
Saako tuota ihan rautakaupasta vai millasista kaupoista?
http://lmgtfy.com/?q=kierreviilaTyökaluliikkeet varmaan aika kova sana?
4.5.2011 15:08
Miten tuossa wr:ssä tuo nokkaketjun kiristys menee? Pitäs olla itsestään kiristyvä, mutta silti melkosta ääntä pitää. Tuskin mikään muu siellä ääntää, kun pyörässä vasta 1400km?

E: Nii ja onko muuten normaalia että lämpimälläkin koneella stumppaa alakierroksilla, niin että paikaltaan ei voi vääntää kaasua nopeasti pohjaan ja ajossakaan ei pysty ihan alakierroksilta vääntämään kaasua kunnolla?
4.5.2011 20:57
olis sellain ongelma kun pyöränä on yz 250 1999 niin kytkin ei irrota kokonaan eli kahva pohjas ja vaihde päällä pyörä pyrkii liikkumaan. Oon vaihtanu levyt ja jouset (jouset on viel jopa vakioo jäykemmät) myös vaijeri on uus mut ei mitään vaikutusta..
4.5.2011 23:17
Mulla on täysin sama ongelma,ja jos vaijeria yhtään kiristää niin alkaa luistamaan,että voi olla ominaisuuskin,ainakin näissä vanhemmissa mikä mulla on.
Tietenkin,jos sulla on levyt ihan uudet,niin voipihan se tarraaminen loppua kun vähän aikaa ajelee ja levyt kuluu pikkusen,vai tekikös se samaa vanhoilla levyilläkin?
5.5.2011 16:47
oon ajanu levyil nyt jonkuu 10h eli ei oo enää ihan uudet.. just sen takii ne vaihdoin ku teki samaa vanhoilkin.
5.5.2011 17:26
Mistäs löytyy vuosimallin -90 125cc yz:taan moottorin osia?
Lähinnä pakoaukon säätimen osia tarvisin..
5.5.2011 18:07
rämä kirjoitti:oon ajanu levyil nyt jonkuu 10h eli ei oo enää ihan uudet.. just sen takii ne vaihdoin ku teki samaa vanhoilkin.
sulla saattaa olla kytkinkori "hakkaumilla" elikkä korissa näkyy semmosia kulumajälkiä, nekö viilaa viilalla tasaseksi niin toimii taas vähänaikaa...
5.5.2011 20:20
täytyypi kahtoa! kiitos vinkistä!
5.5.2011 20:37
Moro! Mikähä vois olla Yamahassa vikana ku syö tulppia ? Kestää ain n 5-15min ja tulppa hajoaa.
Ja kyseessä siis Yamaha YZ 125 2001