Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
13.2.2013 23:56
Mmakkee kirjoitti:6mm hylsyllä ylhäältä auki ja sitte luisti ylösalasin ni tippuu lukko ja neula käteen.
No niin vähän uumoilinki, aattelin varmistaa ennenku väännän hajalle sen, tuntuis olevan ihmeen kovassa noinki pien pultti, onhan jengat ihan normipäi?
14.2.2013 0:05
Joo on normipäi. Joo voi olla tiukassa jos ikuisuuden ollu kiinni :p
2.3.2013 9:54
Joku jos on myymässä -08 tai uudempaa kakssatasta niin tännepäin voi laittaa viestiä...
14.3.2013 18:46
Mitäköhän nestettä tuonne kytkimeen uskaltaa laittaa? Endurofoorumilla kerrottiin että tavan atf-öljy olisi hyvää sinne. Olin jo jarrunestettä sinne kippaamassa kunnes tajusin että säiliön kannessa lukee mineral oil only.
14.3.2013 19:15
Joo piikkiseen ja tähän 200 menee "mineral oil only" niinkuin sylkän kannessa lukee. Isoihin mopoihin sitten jarruneste kuten niissäkin kannessa aivan oikein lukee, syystä että niissä on brembon kytkin. Musta tässä ei oo mitään epäselvää vaikka monet väittää niin
14.3.2013 21:54
Piikissä oli kaks vuotta ja 400h jarrunestettä eikä mitään ongelmaa.
27.3.2013 9:41
Moro onko kellään tietoa miksi ktm 200exc 01 syö tulppia mitä kannattaisi tutkia ?
27.3.2013 16:03
Tulpan lämpö, suuttimen koko ja neulan asentoa säädät, näin itsellä ainakin kaikissa pyörissäni olen tulpansyöntiongelmat hoitanut.
27.3.2013 17:21
Juupeli6 kirjoitti:Tulpan lämpö, suuttimen koko ja neulan asentoa säädät, näin itsellä ainakin kaikissa pyörissäni olen tulpansyöntiongelmat hoitanut.
Lisätään tuohon vielä liian kylmänä käyvä moottori -> pakkaskeleillä jäähdytintä peittoon.
29.3.2013 0:23
minkäs kokonen pitäs olla pää suutin mulla 175 lukee .:O neula on niin alhaalla kuin mahdollista. ja tuntuu et sais liikaa ,alakierroksilla toimii loistavasti ja kun vääntää tupin nurin nii röpötys alkaa miten ilmaruuvi pitäs olla onko jotai vinkkejä ?
29.3.2013 0:56
http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTM ... Manual.pdf Tuolta löytyy huoltomanuaali kyseisen pyörän moottorille. Sen loppupuolelta löytyy kaasuttimen säätötaulukko.
Taulukon mukaan sopivat säädöt näille keleille on 48 tyhjäkäyntisuutin, 185 pääsuutin ja NOZF neula toiseksi alimmassa lovessa.
29.3.2013 1:38
mulla ona ylimmässä ja 175 suutin ja röpöttää himona ??
8.4.2013 20:25
Tietoiset auttakaa minua millä tarkisan että pakoaukon säädin toimii ja mitä täytyy purkaa että saa näkyviin ja mistä voi johtua että se ei toimi jos näin on ?
8.4.2013 21:35
Avaat sylinterin vasemmassa kyljessä olevan kannen. Sen jälkeen laitat moottorin käyntiin ja kaasuttelet. Aukosta pitäisi näkyä, kun pakoaukonsäädin liikkuu. Säädin voi jumittua karstasta, jolloin se pitää purkaa ja puhdistaa osat.
9.4.2013 11:30
Eihän siellä vaan ole mennyt se pakoaukon säätimen vipu väärään paikkaan männänvaihdon yhteydessä?